Аналітика навчальної інформаційної системи
Вантажиться...
Дата
2022
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Сікорського
Анотація
Актуальність теми. Використання навчальної аналітики дозволяє викладачам
отримувати всеохопну актуальну інформацію про дистанційний пабо змішаний
навчальний процес у вигляді наочних візуалізацій.
Мета дослідження: проєктування навчальної системи, яка буде
концентруватися довкола використання навчальної аналітики та її інтеграції у
навчальний процес.
Об’єкт дослідження: дистанційне, змішане та онлайн-навчання.
Предмет дослідження: моніторинг активності студентів.
Методи дослідження: методи об’єктно орієнтованого аналізу, методи
математичної статистики.
Наукова новизна. Система концентрується довкола використання навчальної
аналітики та її інтеграції у навчальний процес. Окрім цього, архітектура розробленої
системи передбачає подальшу можливість інтеграції із сторонніми навчальними
системами.
Практичне значення. Забезпечені функціональні можливості системи
дозволяють розпочати збір даних про навчальний процес і активність студентів під
час онлайн занять. Ці дані можуть бути використані для розуміння та оптимізації
навчального процесу, а також, при подальшому розвитку системи, для створення
моделей прогнозної аналітики.
Структура і обсяг дипломної роботи. Магістерська дисертація складається зі
вступу, п'яти розділів і висновку. Робота містить в собі 41 джерело за переліком
посилань, 15 ілюстрацій, 21 таблицю. В кінці розміщено 2 додатки. Основна частина
роботи викладена на 87 сторінках.
Опис
В ході роботи було окреслено основні етапи розвитку наукової думки щодо
аналітики у навчально-інформаційних системах.Проведено порівняння існуючих програмних систем та модулів з системою, що розробляється під час виконання дипломної роботи.Описано роботу користувача з програмною системою та, зокрема, показано приклади навчальних аналітичних панелей із тестовою інформацією, отриманою шляхом імітаційного моделювання
Ключові слова
аналітика, навчання,, дистанційне навчання, user analytics, learning analytics dashboards, dashboards, analytics, learning, distance education
Бібліографічний опис
Тарелкіна, М. О. Аналітика навчальної інформаційної системи : магістерська дис. : 121 Інженерія програмного забезпечення / Тарелкіна Марія Олексіївна. – Київ, 2022. – 116 с.