Практика рекламної та PR-діяльності. 3. Медіапланування. Практикум

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Навчальний посібник відповідає силабусу дисципліни «Практика рекламної та PR-діяльності. 3. Медіапланування» спеціальності 061 Журналістика освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» підготовки студентів Навчально-наукового видавничо-поліграфічного інституту. Описано теоретичне підґрунтя застосування методу кейсових завдань у дисципліні. Наведено приклади виконання практичних кейсових завдань. Показано застосування теоретичного матеріалу до розв’язування поставлених практичних задач у відповідності тематики практичної роботи. Навчальний посібник призначений для студентів ННВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського спеціальності 061 Журналістика. Також буде корисним студентам інших ЗВО, які готують фахівців за цією спеціальністю.

Опис

Ключові слова

Практика рекламної та PR-діяльності, Медіапланування

Бібліографічний опис

Практика рекламної та PR-діяльності. 3. Медіапланування. Практикум [Електронний ресурс] : навчальний посібник для здобувачів ступеня бакалавра за освітньою програмою «Реклама і зв’язки з громадськістю» спеціальності 061 Журналістика / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад.: А. П. Киричок. – Електронні текстові дані (1 файл: 1 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023. – 124 с. – Назва з екрана.

DOI