Прийняття рішень в сфері бізнесу обслуговування з використанням штучного інтелекту

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Магістерська дисертація: 110 с., 29 рис., 41 табл., 21 джерел. Об’єктом дослідження є інформаційна система підтримки прийняття рішень для бізнесу обслуговування.. Предметом дослідження є методи та засоби управління бізнесом обслуговування. Мета дослідження – проведення аналізу процесів бізнесу обслуговування та розробка програмного забезпечення для підвищення ефективності рішень щодо збільшення продажів. Результат роботи: розроблено та реалізовано системупідтримки прийняття рішень для бізнесу обслуговування, що дозволяє оцінити попит на обраний товар за обраний період часу. Новизна роботи: розроблена система підтримки прийняття рішень, для прогнозування продаж бізнесу обслуговування за допомогою штучного інтелекту. є помічников в процесі керування закладом обслуговування. Система орієнтована на користувача, що, в перше, має дослід з інтелектуальним аналізом даних.

Опис

Ключові слова

прийняття рішень, бізнес у сфері обслуговування, аналіз бізнес-процесів, прогнозування продажів, глибоке навчання, нейронні мережі

Бібліографічний опис

Маренич, М. С. Прийняття рішень в сфері бізнесу обслуговування з використанням штучного інтелекту : магістерська дис. : 122 Комп'ютерні науки / Маренич Марія Сергіївна. - Київ, 2022. - 115 с.

DOI