Педагогічний аналіз у роботі викладача англійської мови

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

Автори

Галацин, Катерина Олександрівна
Фещук, Алла Михайлівна
Ярошенко, Ольга Леонідівна

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Видавничий дім «Гельветика»

Анотація

У статті розглянуто суть педагогічного аналізу як важливої складової педагогічної діяльності викладача англійської мови. Наголошено, що завданням педагогічного аналізу в роботі викладача є: вивчення реального стану знань, умінь, навичок; формування компетентностей студентів; об’єктивної оцінки результатів, встановлення причинно-наслідкових зв’язків та прийняття рішень щодо удосконалення освітнього процесу; власного науково-методичного рівня; здійснення індивідуального підходу до студентів, вибір адекватних форм, методів та технологій, а також обов’язкове корегування результатів освітньої діяльності з прогнозуванням шляхів її оптимізації. Виділено мету, об’єкт, напрями та алгоритм реалізації педагогічного аналізу в діяльності викладача англійської мови у закладі вищої технічної освіти. Розкрито особливості реалізації педагогічного аналізу на різних етапах організації освітнього процесу в закладі вищої освіти. Визначено основні напрями педагогічного аналізу викладача англійської мови. Зокрема, зауважено, що обов’язковим елементом алгоритму педагогічного аналізу є проведення контрольних замірів основних показників якості навчання студентів після корекції роботи та їх аналіз і співставлення із визначеними цілями вивчення англійської мови на конкретному етапі. Наголошено на необхідності аналітичної та інформаційно-аналітичної компетентності викладача. Акцентовано увагу, що подальших наукових розробок вимагає розробка кваліметричного підходу до визначення показників і критеріїв роботи викладача та студентів.

Опис

Ключові слова

педагогічний аналіз, викладач англійської мови, інформаційна компетентність, інформаційно-аналітична компетентність

Бібліографічний опис

Галацин, К. О. Педагогічний аналіз у роботі викладача англійської / Галацин, К. О., Фещук А. М., Ярошенко, О. Л. // Педагогічні науки: теорія та практика. – 2022. – Вип. № 1. – С. 258-264.

ORCID