Товарна інноваційна політика промислового підприємства: конспект лекцій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023-03

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Конспект лекцій включає зміст, короткий лекційний матеріал, згідно з силабусом курсу, контрольні питання, список основної, додаткової літератури, інформаційні ресурси, що навчаються за спеціальністю 075 «Маркетинг» Дисципліна забезпечую поглиблене вивчення сучасної концепції інноваційного маркетингу, наукового обґрунтуванню інноваційних стратегій , посилення гнучкості промислового виробництва та ефективності комерціалізації промислового підприємства в умовах воєнного стану. Комерційній успіх інноваційного продукту залежить від участі фахівців в пошуку, оцінюванні та реалізації ідей нових товарів. Вивчення курсу дозволяє оволодіти основами стратегії та тактики прийняття маркетингових рішень та дає можливість сформувати у магістра комплексний підхід до засобів інноваційного маркетингу у створенні конкурентоспроможних інновацій, що стоять перед промисловим підприємством

Опис

Ключові слова

інновація, innovation, інноваційна політика, innovative policy, продуктова інновація, product innovation, ринок технологій, technology market, інноваційні стратегії, innovative strategies

Бібліографічний опис

Кубишина, Н. С. Товарна інноваційна політика промислового підприємства: конспект лекцій [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студ. спеціальності 075 «Маркетинг», освітньої програми «Промисловий маркетинг» / Н. С. Кубишина, С. О. Солнцев ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 1.35 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023. – 100 с. – Назва з екрана.

DOI