Можливості виходу українських вищих навчальних закладів на міжнародний ринок освітніх послуг

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг освітніх послуг, міжнародна маркетингова стратегія, цільова аудиторія, комплекс маркетингових комунікацій

Бібліографічний опис

Співаковська Т. В. Можливості виходу українських вищих навчальних закладів на міжнародний ринок освітніх послуг / Т. В. Співаковська, Д. П. Гнатівська // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2010. – № 7. – С. 79–86. – Бібліогр.: 11 назв.

DOI