Можливості виходу українських вищих навчальних закладів на міжнародний ринок освітніх послуг
Вантажиться...
Дата
2010
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУУ "КПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг освітніх послуг, міжнародна маркетингова стратегія, цільова аудиторія, комплекс маркетингових комунікацій
Бібліографічний опис
Співаковська Т. В. Можливості виходу українських вищих навчальних закладів на міжнародний ринок освітніх послуг / Т. В. Співаковська, Д. П. Гнатівська // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2010. – № 7. – С. 79–86. – Бібліогр.: 11 назв.