Бренд-менеджмент. Навчально-методичний комплекс
Вантажиться...
Дата
2022
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Навчальний посібник з дисципліни «Бренд-менеджмент» складено відповідно до
спеціальності 073 «Менеджмент» галузі знань 07 «Управління та адміністрування».
Дисципліна дає необхідну майбутньому фахівцю сукупність теоретичних знань і практичних
навичок для ефективного здійснення функцій планування, організації, мотивації та контролю
за формуванням та реалізацією бренду підприємства на різних рівнях. Метою курсу є
формування у студентів розуміння управління брендом в сучасних умовах розвитку світової
економіки, опанування необхідними знаннями. Навчальний посібник розрахований на
здобувачів вищої освіти всіх рівнів та всіх зацікавлених в управлінні брендом та брендингу.
Опис
Ключові слова
розвиток брендингу, ребрендинг, позиціювання бренду, управління брендом
Бібліографічний опис
Бренд-менеджмент. Навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навч. посіб. для здобувачів ступеня бакалавра за спеціальності 073 Менеджмент / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад.: К. О. Кузнєцова, О. С. Ченуша. – Електронні текстові дані (1 файл: 705,02 Кбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. – 59 с. – Назва з екрана.