Бренд-менеджмент. Навчально-методичний комплекс

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

Автори

Кузнєцова, К. О.
Ченуша, О. С .

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Навчальний посібник з дисципліни «Бренд-менеджмент» складено відповідно до спеціальності 073 «Менеджмент» галузі знань 07 «Управління та адміністрування». Дисципліна дає необхідну майбутньому фахівцю сукупність теоретичних знань і практичних навичок для ефективного здійснення функцій планування, організації, мотивації та контролю за формуванням та реалізацією бренду підприємства на різних рівнях. Метою курсу є формування у студентів розуміння управління брендом в сучасних умовах розвитку світової економіки, опанування необхідними знаннями. Навчальний посібник розрахований на здобувачів вищої освіти всіх рівнів та всіх зацікавлених в управлінні брендом та брендингу.

Опис

Ключові слова

розвиток брендингу, ребрендинг, позиціювання бренду, управління брендом

Бібліографічний опис

Бренд-менеджмент. Навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навч. посіб. для здобувачів ступеня бакалавра за спеціальності 073 Менеджмент / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад.: К. О. Кузнєцова, О. С. Ченуша. – Електронні текстові дані (1 файл: 705,02 Кбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. – 59 с. – Назва з екрана.

DOI