Оцінка впливу брендингу на підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Метою роботи є теоретичне обґрунтування, вироблення науково- методичних засад впливу брендингу на міжнародну конкурентоспроможність підприємства та розробка практичних пропозицій, спрямованих на її підвищення. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити такі завдання: охарактеризувати сутність і чинники впливу брендингу на міжнародну конкурентоспроможність продукції підприємства; розглянути методи і критерії оцінки міжнародної конкурентоспроможності продукції підприємства; дослідити чинники міжнародної конкурентоспроможності підприємства;проаналізувати вплив внутрішніх чинників брендингу на підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства; оцінити вплив брендингу на рівень міжнародної конкурентоспроможності підприємства; розробити заходи з підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства; обґрунтувати доцільність реалізації запропонованих заходів. Предмет дослідження: теоретичні, науково-методичні та прикладні аспекти впливу брендингу на міжнародну конкурентоспроможність підприємства. Об‘єкт дослідження: підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства.

Опис

Ключові слова

міжнародна конкурентоспроможність, брендинг, international competitiveness, branding

Бібліографічний опис

Клем, В. Р. Оцінка впливу брендингу на підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства : дипломна робота … бакалавра : 051 Економіка / Клем Вікторія Русланівна. – Київ, 2021. – 59 с.

DOI