Ефективність використання переваг продукції на підприємстві
Вантажиться...
Дата
2023
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета роботи полягає в дослідженні напрямів підвищення ефективності
використання конкурентних переваг на обраному підприємстві та
впровадження ініціатив покращення успішності діяльності організації.
В процесі дослідження використовувались такі методи як абстрактно логічний, монографічний, статистичний, табличний метод відображення
інформації, системно-синергетичний підхід до вивчення фундаментальних
положень формування та покращення фінансової діяльності державного
підприємства.
В роботі запропоновані шляхи підвищення основної конкурентної
переваги підприємства за критерієм підвищення рівня продажів, що дасть
змогу підвищити дохід від реалізації продукції на 3% та додатковий прибуток.
Об'єкт дослідження - процес підвищення ефективності використання
конкурентних переваг на підприємстві.
Предмет дослідження - сукупність теоретичних, методичних, та
практичних положень щодо підвищення ефективності використання
конкурентних переваг АТ ЛКФ «Світоч».
Аналітичні дослідження дозволили розробити рекомендації щодо
доцільності використання запропонованих заходів на підприємстві Львівська
кондитерська фабрика «Світоч».
Опис
Ключові слова
конкурентні переваги, конкуренція, імідж, комунікації, competitive advantages, competition, image, communications
Бібліографічний опис
Бібик, В. І. Ефективність використання переваг продукції на підприємстві : дипломна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Бібик Вероніка Ігорівна. - Київ, 2023. – 125 с.