Навчально-методичний комплекс дисципліни «Інформаційні системи і технології в маркетингу»
Вантажиться...
Дата
2023
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Дисципліна «Інформаційні системи і технології в маркетингу» надає базові
знання з теоретичних основи виконання ділових операцій та угод з використанням
електронних каналів мережі Інтернет; технології та засоби, що можуть використовуватися
для електронної комерції.
Основне призначення дисципліни «Інформаційні системи і технології в маркетингу»
- надати студентам глибоке та ґрунтовне засвоєння нової філософії маркетингової
діяльності на промисловому ринку. На сьогоднішній час спостерігається зміщення акцентів
з комунікаційної та інформаційної - пошукової функції Інтернету на реалізацію, з його
допомогою, завдань сучасного бізнесу. Це відбувається завдяки здатності мережевих
технологій докорінно змінювати спосіб взаємодії між людьми і компаніями, методи
дослідницької діяльності, купівлі-продажу тощо.
Опис
Ключові слова
інформаційні системи, інформаційні технології, маркетинг
Бібліографічний опис
Навчально-методичний комплекс дисципліни «Інформаційні системи і технології в маркетингу» [Електронний ресурс] : методичний комплекс навчальний посібник для здобувачів ступеня бакалавра за освітньою програмою «Промисловий маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад.: С. О. Лебеденко. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,96 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 63 с. – Назва з екрана.