Навчально-методичний комплекс дисципліни «Ризикологія в маркетинговій діяльності»
Вантажиться...
Дата
2023
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Дисципліна «Ризикологія в маркетинговій діяльності» розглядає підходи до обліку
факторів невизначеності і ризику в економічній практиці, а також математичні моделі, що
використовуються для цих цілей. Аналізуються ситуації, що виникають в умовах
невизначеності та інформації при прийнятті управлінських рішень. Основна увага
приділяється методам вирішення завдань, що виникають в ризикових ситуаціях. Для будьякого бізнесу важливо не уникнути ризик взагалі, а передбачити його і прийняти оптимальне
рішення щодо певного критерію, що відображає основний інтерес підприємця. Теоретичною
основою і практичним інструментарієм аналізу та прогнозування рішень в економіці та бізнесі
є економіко-математичні моделі та проведені по ним розрахунки. В якості математичних
засобів прийняття рішень в умовах невизначеності і ризику використовуються: теорія
стратегічних ігор, теорія ймовірностей, математична статистика, теорія статистичних рішень,
математичне програмування, теорія корисності Неймана-Моргенштерна.
Опис
Ключові слова
ризикологія, маркетинг
Бібліографічний опис
Навчально-методичний комплекс дисципліни «Ризикологія в маркетинговій діяльності» [Електронний ресурс] : методичний комплекс навчальний посібник для здобувачів ступеня бакалавра за освітньою програмою «Промисловий маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад.: С. О. Лебеденко. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,51 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 91 с. – Назва з екрана.