Ставлення до невизначеності майбутніх психологів в процесі навчальної діяльності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Автори

Хілько, Світлана Олександрівна

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Представлено результати емпіричного дослідження особливостей ставлення до невизначеності майбутніх психологів в процесі навчальної діяльності. Охарактеризовано толерантний, ситуативний та інтолерантний типи ставлення майбутніх психологів до невизначеності.

Опис

Ключові слова

невизначеність, майбутній психолог, навчальна діяльність, невизначеність в навчальній діяльності

Бібліографічний опис

Хілько, С. О. Ставлення до невизначеності майбутніх психологів в процесі навчальної діяльності / Хілько С. О. // Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти: збірн. матер. ІХ Міжнар. науково-практ. конф. (18 грудня 2020 р., м. Київ). – Київ : ДЗВО «УМО», 2021. – С. 217-222.

DOI