Методичні засади проведення бренд-аудиту
Вантажиться...
Дата
2024
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто науково-методичні положення проведення бренд-аудиту для торгівельних марок підприємств. Визначено зони проведення бренд-аудиту. На основі аналізу ролі бренду наведено авторську класифікацію типів бренд-аудиту, що можуть проводитися на підприємстві. Систематизовано можливі наявні активи бренду та проказано їх зв'язок із ринковими формами торгівельної марки. В залежності від типу аудиту визначено предмету складову бренд-аудиту. Проаналізовано існуючі методики проведення аудиту бренду. На основі проведеного аналізу було сформовано авторську схему проведення бренд-аудиту.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Зозульов, О. В. Методичні засади проведення бренд-аудиту / Зозульов О. В., Глоба М. С. //
Маркетинг і цифрові технології. – 2024. – Том 8. – № 1. – C. 162-179.