Формування позитивного іміджу авікомпанії засобами маркетингової технології

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

Автори

Овсієнко, Н. В.
Амбер, А. Ю.
Каряка, О. Ю.

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Овсієнко, Н. В. Формування позитивного іміджу авікомпанії засобами маркетингової технології / Овсієнко Н. В., Амбер А. Ю., Каряка О. Ю. // Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи : зб. тез доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 08 груд. 2022 р. – Київ, 2022. – С. 237-238.

DOI