Усвідомлення через рух як ключове освітнє завдання фізичного виховання студентів
Вантажиться...
Дата
2024
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Український державний університет імені Михайла драгоманова
Анотація
Метою дослідження було освітлення поглядів авторів та формування у студентів осмисленого виконання фізичних вправ, усвідомлення особливостей раціонального використання рухової діяльності в процесі занять фізичного виховання.
Предметним обговоренням роботи є розкриття необхідності свідомого використання знань розвитку різних фізичних здібностей в напрямках осмислення рухових дій та вивчення способів освоєння умінь аналізу власної тілесної культури.
Виконання завдань роботи через аналіз педагогічної літератури, літератури з фізичної культури та інформації з мережі Інтернет щодо основних особливостей дослідження власних рухових можливостей дає можливість скеровувати навчальні напрямки ознайомлення студентів з характеристиками та усвідомленням раціональності виконання рухових дій, збагачення свідомого досвіду використання засобів фізичної культури. Такі аспекти слід вважати новизною дослідження.
Висновки підкреслюють погляди на актуальність внесення у навчальний процес практичних занять фізичного виховання аспектів активізації свідомого сприйняття студентами методичних особливостей самостійного дослідження та вдосконалення раціональності виконання рухових дій та реалізації засобів зняття зайвого навантаження.
Опис
Ключові слова
усвідомлення, самоконтроль, рух, фізична культура, фізичне виховання, оздоровче тренування, awareness, self-control, movement, physical culture, physical education, health training
Бібліографічний опис
Бойко, Г. Усвідомлення через рух як ключове освітнє завдання фізичного виховання студентів / Бойко, Г., Козлова, Т., Шарафутдінова, С. // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15. Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. - Випуск 6 (179) 24. - С. 56-59.