Застосування методів машинного навчання для ефективного маркетингу на основі користувацьких даних
Loading...
Date
2024
Authors
Advisor
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Abstract
Дипломна робота: 77 с., 6 табл., 23 рис., 2 додатки, 21 джерело.
Об’єкт дослідження – дані про користувачів банківської установи.
Предмет дослідження – методи машинного навчання, реалізовані за
допомогою мови програмування Python.
Мета роботи – проаналізувати користувацькі дані, розробити
програмний продукт за допомогою мови програмування Python для
підвищення ефективності маркетингу.
Актуальність – використання методів машинного навчання дозволяє
покращити процеси сегментації аудиторії, прогнозування поведінки клієнтів,
визначення їхніх потреб та пропозицій, а також оптимізацію маркетингових
кампаній. Це допомагає компаніям ефективніше використовувати ресурси,
збільшувати конверсію та покращувати результат.
Результати роботи – створено програмний продукт на мові
програмування Python, що може бути використаним для прогнозування
ефективності маркетингової кампанії на конкретному клієнті.
Шляхи подальшого розвитку предмету дослідження – визначення
найоптимальніших методів аналізу та прогнозування, розробка інтерфейсу
програмного продукту, використання інших методів машинного навчання.
Description
Keywords
машинне навчання, маркетинг, python, machine learning
Citation
Каращук, М. С. Застосування методів машинного навчання для ефективного маркетингу на основі користувацьких даних : дипломна робота ... бакалавра : 124 Системний аналіз / Каращук Микола Сергійович. – Київ, 2024. – 77 с.