Маркетингова політика розподілу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Задача цього навчального посібника – надати студенту допомогу щодо впорядкування та засвоєння теоретичного матеріалу, а також визначення структури, змісту та оформлення індивідуальної роботи, і допомогти правильно організувати роботу над нею. Навчальний посібник представляє собою навчальнометодичний комплекс для проходження та закріплення матеріалу з дисципліни «Маркетингова політика розподілу». Методичний матеріал рекомендовано для самостійної роботи, роботи на практичних заняттях, використання в умовах самоосвіти та дистанційного навчання студентів та фахівців з маркетингу.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Стадніченко, В. В. Маркетингова політика розподілу [Електронний ресурс] : навчальний посібник для вивчення дисципліни освітніх програм «Промисловий маркетинг» та «Бізнес-аналітика» спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / В. В. Стадніченко ; Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові данні (1 файл : 1,31 Mбайт). - Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. – 69 с. – Назва з екрана.

DOI