Маркетингова політика розподілу. Методичні вказівки до виконання розрахункових робіт

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Міждисциплінарні зв’язки: дисципліна “Маркетингова політика розподілу” базується на таких дисциплінах як «Фундаментальний маркетинг», «Логістика», «Маркетингові дослідження», «Інфраструктура товарного ринку», «Продаж та управління продажем», «Маркетингова політика комунікацій», «Промисловий маркетинг». Кредитний модуль є інтегрованим курсом, що вивчає аспекти управління системою розподілу підприємства, елементи стратегії розподілу, основні аспекти діяльності комерційних посередників тощо. Успішна діяльність підприємства на ринку вимагає знання існуючих методів і типів розподілу, тенденцій економічних процесів у світі, та ринкового середовища в різних галузях. Тому в рамках курсу "Маркетингова політика розподілу" розглядається широкий спектр проблем управління системами розподілу на промисловому та споживчому ринках, основні фактори макро- та мікросередовища маркетингу тощо.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Стадінченко, В. В. Маркетингова політика розподілу. Методичні вказівки до виконання розрахункових робіт навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів, за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Промисловий маркетинг» / Стадінченко В. В. ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 476 Кбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 59 с. – Назва з екрана.

DOI