Маркетингова політика розподілу. Методичні вказівки до виконання розрахункових робіт
Вантажиться...
Дата
2021
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Міждисциплінарні зв’язки: дисципліна “Маркетингова політика
розподілу” базується на таких дисциплінах як «Фундаментальний маркетинг»,
«Логістика», «Маркетингові дослідження», «Інфраструктура товарного
ринку», «Продаж та управління продажем», «Маркетингова політика
комунікацій», «Промисловий маркетинг». Кредитний модуль є інтегрованим
курсом, що вивчає аспекти управління системою розподілу підприємства,
елементи стратегії розподілу, основні аспекти діяльності комерційних
посередників тощо. Успішна діяльність підприємства на ринку вимагає знання
існуючих методів і типів розподілу, тенденцій економічних процесів у світі, та
ринкового середовища в різних галузях. Тому в рамках курсу "Маркетингова
політика розподілу" розглядається широкий спектр проблем управління
системами розподілу на промисловому та споживчому ринках, основні
фактори макро- та мікросередовища маркетингу тощо.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Стадінченко, В. В. Маркетингова політика розподілу. Методичні вказівки до виконання розрахункових
робіт навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів, за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Промисловий маркетинг» / Стадінченко В. В. ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 476 Кбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 59 с. – Назва з екрана.