Методи штучного інтелекту для гри в Heads-Up Poker

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Дипломна робота: 81 с., 36 рис., 6 табл., 7 посилань, 1 додаток. Об’єкт дослідження – вибірка зображень покерних карт з різними рангами та мастями Предмет дослідження – методи та технології що використовуються при побудові моделей комп’ютерного зору для розпізнавання покерних карт. Мета роботи – розробка моделі для розпізнавання зображень покерних карт за допомогою комп’ютерного зору та машинного навчання. Отримані результати: побудовано моделі машинного навчання, що повертають зображення з передбаченнями – зображення покерних карт зі 52 карткової колоди з виділеними областями потенційних карт з мастями та рангами; навчені моделі, котрі надалі можна використовувати в сторонніх програмних продуктах. В рамках подальшого дослідження планується вдосконалити модель шляхом побудови більш якісних наборів даних, створити нову модель для розпізнавання карт для більшої кількості різновидів покеру з іншими колодами; розробка зручного додатку для практичного використання моделей та аналіз комбінації.

Опис

Ключові слова

штучний інтелект, машинне навчання, комп’ютерний зір, класифікація, нейронні мережі, згорткові нейронні мереж, сегментація, покер, artificial intelligence, machine learning, computer vision, classification, neural networks, convolutional neural networks, poker segmentation

Бібліографічний опис

Никоненко, О. О. Методи штучного інтелекту для гри в Heads-Up Poker : дипломна робота ... бакалавра : 122 Комп'ютерні науки / Никоненко Олег Олексійович. – Київ, 2024. – 81 с.

DOI