Застосування алгоритму делоне та мінімального кістякового дерева для генерації 3D рівнів
Вантажиться...
Дата
2023
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
У роботі досліджуються підходи в ігровій індустрії для створення 3D ігрових середовищ, з акцентом на процедурній генерації рівнів. Особлива увага приділяється використанню алгоритмів Делоне та Мінімального Кістякового Дерева (МКД) для розробки унікальних, складних та захоплюючих ігрових просторів. В роботі описано застосування цих алгоритмів, включаючи кроки для тріангуляції Делоне та створення МКД, а також їх адаптацію для тривимірного простору. Це включає аналіз переходу від плоских трикутників до об'ємних тетраедрів, що надає вертикальний аспект структурі рівнів. Значення цієї роботи полягає у впровадженні передових методів для збагачення ігрового дизайну та створення більш захоплюючих ігрових вражень.
Опис
Ключові слова
процедурна генерація, 3D ігрові середовища, алгоритм Делоне, Мінімальне Кістякове Дерево (МКД), тріангуляція, тривимірний простір, ігровий дизайн, procedural generation, 3D gaming environments, Delaunay algorithm, Minimum Spanning Tree (MST), triangulation, three-dimensional space, game design
Бібліографічний опис
Гідзун, Д. В. Застосування алгоритму делоне та мінімального кістякового дерева для генерації 3D рівнів / Гідзун Денис Володимирович // Інженерія програмного забезпечення і передові інформаційні технології (SoftTech-2023) : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів, присвячених 125-й річниці КПІ ім. Ігоря Сікорського (19-21 грудня 2023 р., Київ). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, ІПІ ФІОТ, 2023. – С. 64-66. – Бібліогр.: 4 назв.