Polski rynek medialny: charakterystyka i najważniejsze tendencje

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Автори

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Відслідковування польського медійного ринку, особливо під час відкритого воєнного протистояння на сході Європи, що є зіткненням двох цивілізаційних підходів до розвитку людства, двох ойкумен з різними профетичними візіями стосовно дискурсів власного існування і яке усі попередні тридцять років поступово, але неухильно набувало обрисів Великого конфлікту, є важливим кроком у фіксуванні соціальних настроїв одного із західних суспільств, яке, за великим рахунком, є дзеркалом моральних начал колективного Заходу. Починаючи з 2022 р., польська медіаіндустрія намагається всеохопно рефлексувати найменші зміни в суспільних наративах, шукає і досліджує прояви фрустрації в різних верствах, щоб запобігти їй або, якщо не вдається, каналізувати її енергію у більш-менш корисні для решти громадськості дії, виробляє парадигми поведінки і, ширше, реальності буття польського суспільства. Обстоюючи традиційні національно-християнські цінності, модуси здорового етнічного консерватизму, конкретні явленості абстрактних ментальних чинників, гравці медіаринку сусідньої з Україною дружньої держави подають неоцінений приклад системи внутрішніх стримувань і противаг демократичного західного суспільства. Тому вивчення його, аналізування, поширення сфери дії морального фактора на суспільні норми і правила, вироблені українською політичною нацією, відіграє важливе значення у викристалізовуванні її духу незламності, екзистенційного спротиву будь-якій агресії, самоствердження в європейському локусі. У статті окремо розглядаються польські медійні підприємства, газети, радіо, телеба- чення, інтернет-ресурси з метою детальної характеристики кожного сегменту інформа- ційного ринку в контексті викликів, що постали перед Україною після широкомасштаб- ного вторгнення.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Janiszewski, A. Polski rynek medialny: charakterystyka i najważniejsze tendencje / Janiszewski A. // Обрії друкарства : науковий журнал. – 2024. – №1 (15). – С. 52-61. – Бібліогр.: 14 назв.