Творчий підхід до формування товарної категорії в ритейлі на основі моделі товару як технології задоволення потреб споживачів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний університет «Одеська політехніка»

Анотація

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Царьова, Т. О. Творчий підхід до формування товарної категорії в ритейлі на основі моделі товару як технології задоволення потреб споживачів / Царьова Т. О., Зозульов О. В. // Маркетинг і цифрові технології : Зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., [Одеса], 26–27 вересня 2024 р. / Національний університет «Одеська політехніка». - Одеса : Одеська політехніка. ТЕС, 2024. - С. 128-129.

DOI