Творчий підхід до формування товарної категорії в ритейлі на основі моделі товару як технології задоволення потреб споживачів
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний університет «Одеська політехніка»
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Царьова, Т. О. Творчий підхід до формування товарної категорії в ритейлі на основі моделі товару як технології задоволення потреб споживачів / Царьова Т. О., Зозульов О. В. // Маркетинг і цифрові технології : Зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., [Одеса], 26–27 вересня 2024 р. / Національний університет «Одеська політехніка». - Одеса : Одеська політехніка. ТЕС, 2024. - С. 128-129.