Історія штучного інтелекту в медіа бізнесі: етапи розвитку, особливості застосування, виклики та перспективи

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Стаття присвячена аналізу розвитку штучного інтелекту в історичній ретроспективі, висвітленню особливостей його застосування у медіа сфері, окресленню викликів та визначенню перспектив у медіа просторі. В статті розглянуто особливості «Національної стратегії розвитку штучного інтелекту в Україні 2021–2023 рр.», окреслено рекомендації для суб’єктів у сфері медіа, які розробляють самостійно або замовляють систему ШІ у професійних розробників і для тих, що використовують системи ШІ, які розробили треті особи. Автори проаналізували дослідження Deloitte щодо медійної сфери в контексті загроз та майбутніх перспектив медіа бізнесу, окреслено рекомендації щодо впровадження ШІ в медіа сфері. Дослідження проведено за підтримки Guangzhou International Sister City Universities Alliance в рамках міжнародного дослідницького проєкту «Artificial intelligence in the media business».

Опис

Ключові слова

штучний інтелект, медіа, нейромережа, контент, стра-тегія розвитку, історична ретроспектива, artificial intelligence, media, neural network, content, develop-ment strategy. historical retrospective

Бібліографічний опис

Гук, О. В. Історія штучного інтелекту в медіа бізнесі: етапи розвитку, особливості застосування, виклики та перспективи / О. В. Гук, Л. П. Артеменко, Ю. В. Хитровська // Сторінки історії : збірник наукових праць. – 2024. – Вип. 59. – С. 353-378. – Бібліогр.: 29 назв.