Розробка інтелектуального агента глибокого навчання з підкріпленням для arcade-гри
Вантажиться...
Дата
2025
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Дипломна робота за темою «Розробка інтелектуального агента глибокого навчання з підкріпленням для arcade-гри» виконана студентом кафедри інженерії програмного забезпечення в енергетиці НН ІАТЕ Кривицьким Богданом Петровичем зі спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» за освітньопрофесійною програмою «Інженерія програмного забезпечення інтелектуальних кібер-фізичних систем в енергетиці» і складається зі: вступу; 4 розділів («Аналіз та постановка задачі», «Засоби та інструменти», «Опис програмної реалізації», «Робота користувача із програмною системою»), висновків до кожного з цих розділів; загальних висновків; списку використаних джерел, який налічує 9 джерел; 11 ілюстрацій; 2 додатки. Загальний обсяг роботи 70 сторінок.
Актуальність теми. Розвиток штучного інтелекту та зростання його ролі у задачах прийняття рішень вимагають дослідження ефективних методів навчання з підкріпленням, особливо в умовах динамічних середовищ, як ігри чи робототехнічні системи.
Метою роботи є розробка інтелектуального агента для гри Pong з використанням алгоритму глибокого навчання з підкріпленням. Для досягнення поставленої мети виконано такі завдання: аналіз існуючих підходів, проєктування архітектури, реалізація алгоритму Deep Q-Learning, тестування ефективності навчання в ігровому середовищі.
Практичне значення одержаних результатів. Результати можуть слугувати основою для побудови більш складних агентів у задачах автономного управління в різних галузях.
Опис
Ключові слова
штучний інтелект, навчання з підкріпленням, Pong, глибоке навчання, Q-learning, агент, artificial intelligence, reinforcement learning, Pong, deep learning, Qlearning, agent
Бібліографічний опис
Кривицький, Б. П. Розробка інтелектуального агента глибокого навчання з підкріпленням для arcade-гри : дипломна робота ... бакалавра : 121 Інженерія програмного забезпечення / Кривицький Богдан Петрович. – Київ, 2025. – 70 с.