Економічне обґрунтування напрямів підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Метою дипломної роботи є економічне обґрунтування напрямів підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Епіцентр К». Для проведення дослідження та розробки пропозицій в роботі використані методи аналізу, синтезу, індукції, дедукції, системного підходу та логічного узагальнення, методи групування та порівняння, методи економічного аналізу, зокрема динамічний, структурний, коефіцієнтний аналіз та бенчмаркінг, методи економіко-математичного моделювання, включаючи кореляційно-регресійний аналіз. У роботі запропоновано заходи з оптимізації витрат на традиційні рекламні канали, а також поглиблення співпраці з локальними ринками та мікроінфлюенсерами. Проведений аналіз підтвердив економічну доцільність впровадження даних заходів на ТОВ «Епіцентр К». Як результат отримано покращення показників ефективності маркетингової діяльності та підвищення чистого прибутку підприємства. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретико-методичних та практичних підходів до підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Епіцентр К».

Опис

Ключові слова

маркетингова діяльність, ефективність маркетингу, торгівельне підприємство, маркетингові витрати, підвищення ефективності, marketing activities, marketing effectiveness, trading enterprise, marketing expenses, efficiency improvement

Бібліографічний опис

Комаровська, В. С. Економічне обґрунтування напрямів підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства : дипломна робота … бакалавра : 051 Економіка / Комаровська Вікторія Сергіївна. – Київ, 2025. – 129 с.

ORCID

DOI