Застосунок для карткової гри з використанням штучного інтелекту
Вантажиться...
Дата
2025
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Цей проект присвячений розробці застосунку для карткової гри з використанням штучного інтелекту, здатного приймати рішення на основі моделювання поведінки гравця. Ігрове середовище було створено за допомогою рушія Unity, а для навчання агентів використовувався інструментарій the Unity Machine Learning Agents Toolkit (ML-Agents). Увага була зосереджена на розробці ігрової логіки, системі оцінювання ситуацій та прийняттю стратегічних рішень агентом на основі підкріплювального навчання. Розроблений ШІ здатний адаптувати свою поведінку залежно ві змін у грі.
Опис
Ключові слова
карткова гра, штучний інтелект, Unity, ML-агенти, підкріплювальне навчання
Бібліографічний опис
Чуян, А. В. Застосунок для карткової гри з використанням штучного інтелекту : дипломний проєкт ... бакалавра : 123 Комп’ютерна інженерія / Чуян Андрій Вячеславович. – Київ, 2025. – 150 с.