Багатокористувацька гра-вікторина з використанням мікросервісної архітектури

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

У цій роботі проведено розробку веб-застосунку з real-time взаємодією - багатокористувацької гри-вікторини на базі музики. Спершу було проаналізовано вже аналогічні системи: використані технології та підходи до розробки, переваги та недоліки певних рішень та методів. Також були досліджені різні ресурси для інтеграції медіатеки. Зібрано ключову інформацію: політику використання, можливості API, ліміти та ціни, якщо вони наявні. Результати аналізу дозволили обґрунтовано обрати відповідні технології, архітектуру та зовнішні API. У результаті, розроблена гра вікторина що дає можливість позмагатися за статус кращого меломана. Весь процес від початку проєктування до етапів тестування та розгортання описано у цій роботі, кожен вибір аргументований. Також описано деталі реалізації системи, основні аспекти написання коду та проблеми, що виникли під час цього процесу. Остаточна версія продукту є стабільною та готовою для безпечної експлуатації: вона протестована за допомогою різних методів. Застосунок легко масштабувається горизонтально під різні навантаження.

Опис

Ключові слова

WebSocket, real-time взаємодія, мікросервісна архітектура, RabbitMQ, Elasticsearch, Spotify API, музична вікторина, ігрові сесії, асинхронна комунікація, веб-застосунок, горизонтальне масштабування, TypeScript, real-time interaction, microservice architecture, music quiz, game sessions, asynchronous communication, web application, horizontal scaling

Бібліографічний опис

Полтавський, В. Д. Багатокористувацька гра-вікторина з використанням мікросервісної архітектури : дипломний проєкт ... бакалавра : 123 Комп’ютерна інженерія / Полтавський Володимир Дмитрович. – Київ, 2025. – 150 с.

ORCID

DOI