Оцінювання виставково-ярмаркової діяльності в контексті фінансової політики підприємства з торгівлі мийними засобами
Вантажиться...
Дата
2009
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУУ "КПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингові комунікації, фінансова політика, виставково-ярмаркова діяльність, конкуренція, модель, ефективність
Бібліографічний опис
Касян С. Я. Оцінювання виставково-ярмаркової діяльності в контексті фінансової політики підприємства з торгівлі мийними засобами / С. Я. Касян // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2009. – № 6. – С. 281–285. – Бібліогр.: 12 назв.