Аудит взаємовідносин підприємства зі споживачами – важлива складова формування міжнародної конкурентоспроможності вітчизняних підприємств

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

аудит взаємовідносин підприємства зі споживачем, управління лояльністю

Бібліографічний опис

Язвінська Н. В. Аудит взаємовідносин підприємства зі споживачами – важлива складова формування міжнародної конкурентоспроможності вітчизняних підприємств / Н. В. Язвінська, Н. С. Боклан // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2009. – № 6. – С. 324–328. – Бібліогр.: 7 назв.

DOI