Електронний архів наукових та освітніх матеріалів КПІ ім. Ігоря Сікорського

ELAKPI – інституційний репозитарій, що накопичує, зберігає, розповсюджує та забезпечує довготривалий, постійний та надійний доступ через Інтернет до наукових та освітніх матеріалів професорсько-викладацького складу, співробітників, студентів, аспірантів та докторантів КПІ ім. Ігоря Сікорського. За посиланням можна ознайомитися з положенням про ELAKPI.

Доступ до матеріалів ELAKPI

Доступ до повних текстів матеріалів ELAKPI вільний в мережі Інтернет, крім:

  • частини матеріалів з зібрань факультетів/кафедр, завантажених до 2016 року, доступ до яких надається в локальній мережі університету, що вказано в описі матеріалу;
  • звітів про НДР – доступ з комп’ютерів у залі № 6.6 НТБ;
  • дисертацій та авторефератів, завантажених до 2016 року, які доступні тільки для перегляду з комп’ютерів у залі № 6.6 НТБ.

Щоб отримати права на перегляд/скачування повних текстів ресурсів, доступних тільки в локальній мережі університету, зареєстровані користувачі Бібліотеки КПІ ім. Ігоря Сікорського можуть скористатися послугою Віддалений доступ до "локальних" ресурсів.

Розміщення матеріалів в ELAKPI
Контакти

Бібліотека КПІ ім. Ігоря Сікорського, зал № 4.4, тел. +38 (044) 204-96-72, elakpi@library.kpi.ua, elakpi.ntb@gmail.com

 

Фонди

Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.

Зараз показуємо 1 - 39 з 39

Нові надходження

ДокументВідкритий доступ
Веб-застосунок для продажу права власності на віртуальні об'єкти з використанням свідоцтва створеного на основі технології блокчейн
(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Василець, Данило Богданович; Кожін, Назар Олексійович; Головченко, Максим Миколайович
Пояснювальна записка дипломного проєкту складається з чотирьох розділів, містить 26 рисунків та 9 джерел – загалом 37 сторінок. Дипломний проєкт присвячений розробці веб-застосунку для продажу права власності на віртуальні об’єкти з використанням свідоцтва створеного на основі технології блокчейн. Мета роботи - спростити процедуру придбання віртуальних об'єктів та забезпечити автоматизацію процесу створення сертифікатів, що підтверджують право власності на віртуальний об’єкт. Об'єкт дослідження: Взаємодія веб застосунку для продажу віртуальних об’єктів та програмного інтерфейсу для реєстрації права власності у блокчейні. Предмет дослідження: процеси продажу товарів та реєстрації права власності на них. У першому розділі було представлено вступну оцінку розробки веб-застосунку та програмного інтерфейсу, описано постановку задачі проекту та визначено ключові завдання, поставлені перед розробкою. Розділ другий, присвячений розгляду бізнес процесів, у контексті взаємодії програмного інтерфейсу та веб-застосунку. У третьому розділі було розглянуто та детально описано контрольний приклад використання розробленого програмного рішення. Розділ четвертий, присвячений наведенню детальних інструкцій по розгортанню та підтримці програмного забезпечення.
ДокументВідкритий доступ
Веб-застосунок для продажу права власності на віртуальні об'єкти з використанням свідоцтва створеного на основі технології блокчейн. Програмний інтерфейс для підтвердження права власності на віртуальні об’єкти з використанням технології блокчейн
(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Кожін, Назар Олексійович; Головченко, Максим Миколайович
Пояснювальна записка дипломного проєкту складається з троьх розділів, містить 34 таблиці, 11 рисунків та 39 джерел – загалом 70 сторінок. Дипломний проєкт присвячений розробці програмного інтерфейсу для підтвердження та управління правом власності на віртуальні обʼєкти з використанням технології блокчейн. Мета роботи – полегшити інтеграцію блокчейн-технологій в існуючі проєкти, шляхом реалізації зручного і розширюваного програмного інтерфейсу для роботи з блокчейн-технологією. Об'єкт дослідження: програмний інтерфейс, що дозволяє реєструвати право власності у блокчейн. Предмет дослідження: процес реєстрації та підтвердження права власності на віртуальні обʼєкти. У розділі першому пояснювальної записки до дипломної роботи розглянуті відомі технології, алгоритми та програмні засоби, що були використані або розглянуті при проєктуванні та розробці. Також у розділі розроблено вимоги до програмного забезпечення та описано постановку задачі. Розділ другий присвячений моделюванню та конструюванню програмного забезпечення. У цьому розділі розглянуті архітектурні рішення, впроваджені в дане рішення. Третій розділ покликаний продемонструвати детальний аналіз створеного програмного забезпечення на відповідність найкращим практикам побудови архітектури та програмування. Описано процеси тестування та наведено контрольний приклад використання програмного інтерфейсу.
ДокументВідкритий доступ
Веб-застосунок для продажу права власності на віртуальні об'єкти з використанням свідоцтва створеного на основі технології блокчейн. Веб-застосунок підтримки процесів продажу віртуальних об’єктів
(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Василець, Данило Богданович; Головченко, Максим Миколайович
Пояснювальна записка дипломного проєкту складається з чотирьох розділів, містить 52 таблиць, 18 рисунків та 22 джерела – загалом 72 сторінки. Дипломний проєкт присвячений розробці веб-застосунку для підтримки процесів продажу віртуальних об’єктів. Мета роботи – спростити процеси продажу та покупки віртуальних об’єктів та надати користувачу можливість підтверджувати своє право власності на віртуальні об’єкти. Об'єкт дослідження: веб-застосунок підтримки процесів продажу та покупки віртуальних об’єктів. Предмет дослідження: процеси продажу, покупки та зберігання віртуальних об’єктів. У першому розділі було досліджено предметну область та галузі застосування програмного забезпечення. Також було проведено аналіз ключових вимог до програмного забезпечення. Розділ другий, присвячений моделювання програмного забезпечення, детальному опису загальної структури та основних компонентів застосунку і проведення аналізу безпеки даних. У третьому розділі було проведено аналіз якості програмного забезпечення оцінкою коду за допомогою різних метрик та видів тестування.
ДокументВідкритий доступ
Комп’ютерна гра в жанрі Аркада на ігровому рушії Unity
(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Мостовий, Сергій Сергійович; Новінський, Валерій Петрович
Пояснювальна записка дипломного проєкту складається з чотирьох розділів, містить 30 таблиць, 33 рисунків та 8 джерел – загалом 70 сторінки. Дипломний проєкт присвячений розробці комп’ютерної гри. Мета створення гри з покращенням можливості грати знову та знову і створення сучасного ігрового застосунку з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом. Об'єкт дослідження: комп’ютерні ігри, аркади. Предмет дослідження: Процес розробки гри в жанрі аркада, геймплей та ігрова механіка, процедурна генерація світу. У розділі один розглянуто і проаналізовано комп’ютерні ігри, жанр аркада, види створення ігрових рівнів та проаналізовано конкурентів. На основі зібраної інформації були постановлені задачі і сформульовані функціональні і нефункціональні вимоги. Розділ другий присвячений моделюванню і конструюванню програмного продукту. Було обрано архітектурні патерни і розроблено алгоритм процедурної генерації світу. Після було розроблене програмний код і інформаційні компоненти. У розділі три було проведено аналіз розробленого продукту. Протестовано графічні і логічні елементи гри. Був описаний контрольний приклад. Четвертий розділ присвячений впровадженню і підтримці ігрового застосунку на ринку відеоігор.
ДокументВідкритий доступ
Подійно-орієнтована бібліотека для створення користувацьких інтерфейсів на основі власної мови розмітки (комплексна тема)
(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Грицюк, Володимир Васильович; Прошин, Назарій Анатолійович; Головченко, Максим Миколайович
Пояснювальна записка дипломного проєкту складається з чотирьох розділів, містить 41 таблиць, 36 рисунків та 17 джерел – загалом 94 сторінки. Дипломний проєкт присвячений розробці подійно-орієнтованої бібліотеки для створення користувацьких інтерфейсів на основі власної мови розмітки. Мета: спрощення процесу інтеграції засобів розробки графічного інтерфейсу користувача у цільове програмне забезпечення, а також розширення можливостей налаштування контролерів при проєктуванні графічного інтерфейсу користувача за рахунок розробки подійно-орієнтованої бібліотеки, яка використовує зручну та інтуїтивно зрозумілу мову розмітки. У першому розділі проведено змістовний огляд та аналіз предметної області, а також проаналізовано уже наявні ІТ-проекти, що вирішують схожі задачі. Представлено діаграму варіантів використання, що містить в собі основні аспекти створення інтерфейсів за допомогою розроблених технологій. Також розроблено вимоги функціональні вимоги, і показано їх взаємозв’язок з варіантами використання у вигляді матриці трасування. У другому розділі описано моделювання та конструювання програмного забезпечення. Модель бізнес процесу використання розробленого програмного забезпечення представлено за допомогою BPMN діаграми. Наведено опис процесу створення застосунку з графічним інтерфейсом користувача з використанням бібліотеки та мови позмітки. Для реалізації бібліотеки було обрано монолітну архітектуру. Для деталізації архітектури програмного забезпечення наведено діаграми класів, описано призначення всіх сутностей. Також було описано алгоритми парсингу мови розмітки, створення та відображення віджетів на основі параметрів, а також процес обробки взаємодії з віджетами. У третьому розділі було проведено аналіз якості та тестування програмного забезпечення. За допомогою статичного аналізатора було проаналізовано код програмного забезпечення, отримано високу оцінку. У розділі також описані процеси тестування. Всі тести пройдені успішно, розроблена бібліотека відповідає всім функціональним та нефункціональним вимогам. У четвертому розділі описано впровадження програмного забезпечення. Вихідний код бібліотеки розміщения на платформі Github. Наведено інструкцію користувача для розгортання бібліотеки та приклад розробки користувацького інтерфейсу з її використанням.