Магістерські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КПМ) за Автор "Бистрова, Олександра Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Розроблення маркетингової стратегії виходу на ринок Великобританії на засадах сталого розвитку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Бистрова, Олександра Володимирівна; Писаренко, Наталія ЛеонідівнаМагістерська дисертація на тему «Розроблення маркетингової стратегії виходу на ринок Великобританії на засадах сталого розвитку» містить сторінок 135, таблиць 36, рисунків 22, додатків 2. Об’єктом магістерської дисертації є процес виведення бренду на новий географічний ринок на засадах сталого розвитку. Передумовами є економічна нестабільність та продовження військової агресії рф на території України, що і породжує проблемну ситуацію в стратегічному плануванні для бренду MAXAVI. Предметом дослідження є теоретико-методологічні та практичні засади формування стратегії виведення бренду на новий географічний ринок на засадах сталого розвитку. Поряд з вивченням особливостей провадження маркетингової діяльності бренду основною метою магістерської дисертації є дослідження основних положень концепції сталого розвитку та фешн індустрії Великобританії задля розробки стратегії виведення бренду на новий географічний ринок. Методи дисертаційного дослідження: при написанні роботи використовувалися як методи первинних так і вторинних досліджень, а саме: монографічний (при дослідженні стану проблеми, для теоретичних узагальнень та опрацювання висновків); регресійний аналіз (при обробці даних та обґрунтуванні стратегії виходу на ринок); вибіркових досліджень – при збиранні первинної інформації; анкетування та інтерв'ювання (для ідентифікації профілю клієнта, розроблення карти емпатії та безпосередньо розробки плану виходу на ринок Великобританії ) та інші. Новизна дослідження: визначено пріоритетні цілі сталого розвитку для розбудови фешн брендів в контексті реалізації стратегії географічної експансії, розробка 6-етапної моделі виведення бренду на засадах сталого розвитку на закордонні ринки, запропоновані найбільш ефективні інструменти реалізації стратегії просування українських фешн брендів на британському ринку. У результаті магістерського дослідження було розроблено концептуальну модель виходу на зарубіжний ринок з фокусом на реалізацію концепції сталого розвитку, проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів, на базі отриманих результатів розроблено карту емпатії та проведено аналіз економічної ефективності запропонованої стратегії.