Магістерські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КПМ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 42
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Бренд-аудит торговельної марки на споживчому ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Глоба, Марія Сергіївна; Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Вдосконалення асортиментної політики на ринку цифрового телебачення(КПІ ім. Ігоря Сікорського., 2024) Салата, Антон Євгенович; Солнцев, Сергій ОлексійовичМагістерська дисертація Салата Антона Євгеновича на тему «Удосконалення асортиментної політики на ринку цифрового телебачення» зі спеціальності 075 «Маркетинг», освітньо-професійної програми «Промисловий маркетинг», КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023, Київ. В даній роботі було розглянуто ринок цифрового телебачення. Робота розділена на три розділи. В першому розділі було грунтовно досліджено науково- методологічні підходи до управління асортиментом та його класифікації. На основі проведеного аналізу було сформовано авторський підхід до управління асортиментом IPTV-сервісу. У другому розділі було проведено ситуаційний аналіз вітчизняного та світового ринку цифрового телебачення, в результаті якого було визначено чинники, які здійснюють безпосередній вплив на діяльність підприємства. Після чого було проведено аналіз внутрішного середовища Megogo, який показав, що компанія має необхідні ресурси та експертизу для того щоб удосконалити асортиментну політику сервісу. Після чого було визначено маркетингову управлінську проблему і проведено маркетингове дослідження, яке дозволило уточнити особливості сприйняття споживачами асортименту Megogo та віднайти траекторію для удосконалення асортиментної політики компанії. Було визначено ключові тенденції UX/UI інновацій в галузі ОТТ-сервісів, які можна імплементувати в діяльність Megogo. В третьому розділі було узагальнено всю отриману інформацію, та запропоновано коригування методів взаємодії споживача з асортиментом компанії для удосконалення процесу донесення переваг бібліотеки сервісу користувачам. Також було визначено економічну доцільність даних рекомендацій.Документ Відкритий доступ Вдосконалення комунікаційної політики торгової марки на споживчому ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Кузьмич Юлія Василівна; Солнцев Сергій ОлексійовичДокумент Відкритий доступ Вдосконалення комунікаційної політики торгової марки підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Ніколайчук, Юлія Юріївна; Язвінська, Надія ВікторівнаДокумент Відкритий доступ Виведення нового товару на фармацевтичний ринок(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Грущенко, Вікторія Ігорівна; Солнцев, Сергій ОлексійовичДокумент Відкритий доступ Використання інструментів медіа планування під час реалізації діджитал стратегії підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Юхименко, Костянтин Ігорович; Писаренко, Наталія ЛеонідівнаДокумент Відкритий доступ Географічна експансія на ринку медичних послуг(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Чернишова, Олена Сергіївна; Солнцев, Сергій ОлексійовичМагістерська дисертація на тему «Географічна експансія на ринку медичних послуг» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел (66 шт.) та 1 додаток. Робота містить – 120 сторінок, 31 рисунок та 25 таблиць. Об’єктом магістерської дисертації є географічна експансія мережі медичних центрів. Передумовами є військові дії, тимчасова окупація територій України та значна внутрішня міграція через яку географія покриття медичних послуг зазнала значних змін. Предметом дослідження є теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації географічної експансії на ринку приватних медичних послуг. Метою магістерської дисертації є відбір потенційних регіонів для виходу на них мережею медичних центрів «ОН Клінік» шляхом аналізу ринку приватних медичних послуг західних областей України та можливостей виходу медичного центру «ОН Клінік» на ці ринки. Методи дисертаційного дослідження: були використані такі теоретичні методи як метод аналізу, системний підхід, метод дедукції, метод індукції, метод класифікації, та для виконання маркетингового дослідження були задіяні такі методи як кабінетне дослідження та глибинне інтерв’ю з експертом. Науковою новизною роботи є власне формулювання визначення поняття «географічна експансія», вдосконалення класифікації існуючих способів й моделей виходу компаній на нові географічні ринки та виокремлення особливостей медичних послуг, що впливають на експансію медичного бізнесу. Також, після детального розгляду підходів різних науковців до вибору міжнародних ринків був розроблений власний шести-етапний алгоритм відбору ринків, з урахуванням особливостей медичних послуг. У результаті магістерського дослідження була розроблена узагальнена схема вибору ринків для географічної експансії на ринку медичних послуг, досліджено внутрішнє та зовнішнє середовище компанії, проведено маркетингове дослідження з вибору потенційних ринків, на базі отриманих результатів розроблено рекомендації щодо адаптації комплексу маркетингу компанії та обрахована економічна ефективність запропонованих заходів.Документ Відкритий доступ Маркетинг у стратегічному управлінні бізнесом(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Наконечна, Валерія Олександрівна; Лебеденко, Сергій ОлександровичДокумент Відкритий доступ Маркетингова програма виведення нового товару на ринок(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Войтенко, Олександра Андріївна; Жигалкевич, Жанна МихайлівнаОсновна частина магістерської дисертації виконана на 116 сторінку, містить 22 таблиць, 18 рисунків та 1 додаток. Метою даної роботи є розроблення маркетингової програми виведення нового товару ТОВ «ЕКО ВАМ АГРО», а саме органічну соняшникову олію на промисловий ринок. У ході роботи було окреслено теоретичні засади поняття «новий товар», визначено наукові підходи виведення нового товару на ринок та досліджено процес розроблення маркетингової програми та використання доцільних маркетингових інструментів при виведенні нового товару. При ретельному аналізу стану та тенденцій ринку сільськогосподарської продукції та маркетингової діяльності ТОВ «ЕКО ВАМ АГРО» було чітко сформовано маркетингову управлінську проблему – розроблення маркетингової програми виведення нового товару на ринок. Для розроблення рекомендацій щодо вирішення маркетингової управлінської проблемою було проведено маркетингове дослідження. Маркетингове дослідження містило проведення кабінетного дослідження та глибинних інтерв’ю, а саме використання методу ділових контактів. Кількісно та якісно проаналізувавши отримані результати, було отримано змогу розробляти маркетингову програму. Результатами даної магістерської дисертації стали грунтовні рекомендації щодо впровадження маркетингової програми виведення нового товару на ринок та її економічне обгрунтування, що дало змогу підтвердити доцільність запропонованих дій.Документ Відкритий доступ Маркетингова стратегія виведення нового товару на ринок мобільних ігор України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Шевлюга, Анастасія Геннадіївна; Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Маркетингові заходи з нівелювання сезонних коливань попиту на ринку авіаційних послуг(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Стародуб, Ірина Олександрівна; Язвінська, Надія ВікторівнаДокумент Відкритий доступ Перфоманс-маркетинг в управлінні брендом(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Паун, Орина Віталіївна; Шульгіна, Людмила МихайлівнаДисертація виконана на 118 сторінках та містить наступні матеріали: 28 рисунків, 26 таблиці та 2 додатки, список джерел складається із 60 найменувань. Об’єктом дослідження є управління брендом доглядової косметики на основі концепції перфоманс-маркетингу. Предметом дослідження є теоретичні та методичні засади застосування інструментів перфоманс-маркетингу в управлінні брендом ТОВ “Marie Fresh Cosmetics”. Метою пропонованої роботи є дослідження теоретичних, методичних і практичних питань з упровадження інструментів перфоманс-маркетингу в управлінні брендом доглядової косметики на прикладі ТОВ «Marie Fresh Cosmetics». Методи аналізу та синтезу, інформаційно-логічний аналіз, методи логічного узагальнення моделювання, системний підхід до вивчення процесу формування стратегії перфоманс-маркетингу, загальнонаукові підходи до управління брендом склали методологічну основу дослідження. Практичне значення одержаних результатів магістерської дисертаційної роботи полягає у розробленні практичних рекомендацій щодо впровадження інноваційних інструментів перфоманс-маркетингу в управління брендом доглядової косметики і зростанню на цій основі показників функціонування підприємств на зазначеному ринку завдяки покращенню іміджу їх брендів. Отримані в ході роботи висновки можуть бути використані підприємствами з метою вдосконалення ведення бізнес-процесів.Документ Відкритий доступ Ребрендинг інжинірингової компанії на ринку Балтії(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Лепеха, Дарія Юріївна; Кубишина, Надія СергіївнаДокумент Відкритий доступ Репозиціонування бренду на споживчому ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Кізченко, Аліна Андріївна; Солнцев, Сергій ОлексійовичДокумент Відкритий доступ Розроблення концепції розвитку бренду роботодавця(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Подолян, Олександр Олегович; Писаренко, Наталія ЛеонідівнаДокумент Відкритий доступ Розроблення маркетингової стратегії виходу на ринок Великобританії на засадах сталого розвитку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Бистрова, Олександра Володимирівна; Писаренко, Наталія ЛеонідівнаДокумент Відкритий доступ Розроблення нової інформаційної послуги підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Рожошенко, Юрій Олексійович; Кубишина, Надія СергіївнаДокумент Відкритий доступ Розроблення сегментування ринку зернових сівалок України(КПІ ім. Ігоря Сікорського., 2024) Чернаєнко, Євген Олегович; Солнцев, Сергій ОлексійовичОсновна частина магістерської дисертації завершена на 105 сторінці, включає 20 таблиць, 24 рисунки та 1 додаток. Мета даної роботи полягає в розробці сегментування для АТ «Ельворті», зокрема, для ринку зернових сівалок в Україні. Під час дослідження були визначені теоретичні основи поняття «сегментування», проаналізовані наукові підходи до цього поняття та досліджено процес розроблення маркетингової програми та використання ефективних маркетингових інструментів для сегментування. Аналізуючи стан та тенденції ринку сільськогосподарського машинобудування та маркетингової діяльності АТ «Ельворті», була визначена маркетингова управлінська проблема – необхідність розроблення процесу сегментування. Для вирішення цієї маркетингової управлінської проблеми було проведено маркетингове дослідження, яке включало кабінетне дослідження та глибинні інтерв’ю, зокрема, використання методу ділових контактів. Після кількісного та якісного аналізу отриманих результатів було розроблено маркетингову програму. Результатами даної магістерської дисертації стали обґрунтовані рекомендації щодо впровадження процесу сегментування ринку та його економічне обґрунтування. Це дало можливість підтвердити доцільність запропонованих дій.Документ Відкритий доступ Розроблення стратегії ребрендингу компанії на ринку освітніх послуг(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Думанська Марія Русланівна; Писаренко Наталія ЛеонідівнаДокумент Відкритий доступ Розроблення стратегії управління контентом на B2B ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Рябцева, Ірина Вадимівна; Писаренко, Наталія Леонідівна
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »