Магістерські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КПМ) за Автор "Гац, Вікторія Андріївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Розробка маркетингової стратегії комунікації ІТ- дистриб'ютора на промисловому ринку України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Гац, Вікторія Андріївна; Язвінська, Надія ВікторівнаМагістерська дисертація на тему «Розробка маркетингової стратегії комунікації IT-дистриб'ютора на промисловому ринку України» складається зі вступу, трьох розділів, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 121 сторінку, містить 10 рисунків, 28 таблиць, 5 додатків. У роботі використано 69 джерел за переліком посилань. Мета дисертації полягає у подальшому розвитку та дослідженню теоретико- методологічних засад та наданні практичних рекомендацій щодо розробки та управління маркетинговою стратегією комунікацій дистриб’ютора інформаційних технологій на промисловому ринку. Об’єктом дослідження є процес процес розробки маркетингової стратегії комунікації IT-дистриб'ютора на промисловому ринку України. Предметом дослідження є теоретичні та методологічні засади та практичні етапи розробки маркетингової стратегії комунікацій дистриб’ютора інформаційних технологій на промисловому ринку. Основні методи дослідження: метод узагальнення та порівняння, метод аналізу та синтезу, статистичні методи, методи інтерпретації, економічний метод, методи збору первинної інформації. Наукова новизна полягає у тому, що удосконалено методологічні положення розробки маркетингової стратегії комунікації. Набули подальшого розвитку теоретико-методичні підходи моделювання взаємодії суб’єктів та об’єктів під час маркетингових комунікацій. Практичне значення отриманих результатів полягає у тому, що була вдосконалена методологічна база, яка пов'язана з управлінням маркетинговою комунікаційною стратегією та розроблені рекомендації щодо розробки маркетингової стратегії комунікацій , яка орієнтована на підвищення лояльності до бренду підприємства, підвищення рівня обізнаності про бренд, що сприяє довгостроковій побудові відносин зі споживачами.