Магістерські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КПМ) за Автор "Голобородько, Аліна Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Управління конкурентоспроможністю торгової марки на маркетингових засадах(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Голобородько, Аліна Миколаївна; Кубишина, Надія СергіївнаМетою даної роботи є розробка практичних рекомендацій щодо управління конкурентоспроможністю торгової марки «Малютка Premium» підприємства ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування». У ході роботи було окреслено теоретичні засади та наукові підходи до визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства», визначено значення торгової марки в контексті конкурентоспроможності підприємства. Виокремлено основні переваги конкурентоспроможних торгових марок. Проаналізовано існуючі моделі конкурентоспроможності торгових марок, на основі яких розроблено власну модель. При проведенні ретельного аналізу стану та тенденцій ринку дитячого харчування та маркетингової діяльності ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування», зокрема торгової марки «Малютка Premium» було виявлено значні проблеми в позиціонуванні та комунікаційній стратегії підприємства – споживачі не сприймають торгову марку в ролі бренду. Для розроблення рекомендацій щодо шляхів посилення конкурентних позицій «Малютка Premium» було проведене дослідження конкурентоспроможності торгової марки. Дослідження містило порівняльний аналіз марки з найближчими конкурентами, який дозволив виявити проблемні місця та підсвітити переваги функціонування дослідженої торгової марки. У рамках магістерської дисертації було розроблено та обґрунтовано комплекс рекомендацій для ефективного впровадження моделі конкурентоспроможності торгової марки. Результати роботи також включають фінансове обґрунтування запропонованих заходів, що підкреслює їхню практичну значущість та доцільність впровадження.