Магістерські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КПМ) за Автор "Зозульов, Олександр Вікторович"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Бренд-аудит торговельної марки на споживчому ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Глоба, Марія Сергіївна; Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Маркетингова стратегія виведення нового товару на ринок мобільних ігор України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Шевлюга, Анастасія Геннадіївна; Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Стратегія виведення на ринок нового товару(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Євтушенко, Владислав Олександрович; Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Управління брендом підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Мицик, Ольга Олександрівна; Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Формування бренд-стратегії компанії-виробника на споживчому ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Давидова, Олена Богданівна; Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Формування маркетингової стратегії рекорд-лейблу на музичному ринку України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Шахраюк, Владислав Ярославович; Зозульов, Олександр ВікторовичМагістерська дисертація Шахраюка Владислава Ярославовича на тему «Формування маркетингової стратегії рекорд-лейблу на музичному ринку України» зі спеціальності 075 «Маркетинг», освітньо-професійної програми «Промисловий маркетинг», КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024, Київ. Магістерська дисертація складається зі вступу, 3 розділів, висновків та списку використаних джерел. Робота виконана в обсязі 134 сторінок, містить 31 рисунок, 30 таблиць і 2 формули. Метою роботи стало розроблення теоретико-методичних положень щодо формування маркетингових стратегій для рекорд-лейблів задля покращення їхнього функціонування. Методи дослідження. Під час наукового дослідження було використано набір загальних та специфічних методів, зокрема аналіз, синтез, систематизація, узагальнення економічної інформації, метод економіко-математичного моделювання. Об’єктом дослідження є музичний ринок України. Предметом дослідження було визначено теоретико-методичні положення та науково-практичні рекомендації щодо формування маркетингової стратегії рекорд- лейблу на музичному ринку України. За результатам проведеного дослідження було запропоновано оновлення маркетингової стратегії підприємства «План Рекордс» з акцентуванням на розвитку декількох артистів шляхом збільшення засобів просування. Проведений економічний аналіз показав інвестиційну привабливість даних пропозицій, що дозволяє створити основу для швидшого зростання лейблу та його артистів.Документ Відкритий доступ Формування стратегії зростання компанії на внутрішньому ринку промислових послуг України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Солнцев, Михайло Ігорович; Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Формування стратегії зростання компанії на національному ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Денисенко, Денис Сергійович; Зозульов, Олександр ВікторовичУ даній роботі було розглянуто діяльність компанії ТОВ «ТД «Вікнарьов» на ринку світлопрозорих конструкцій України. Поточне дослідження мало на меті визначення напряму стратегії зростання для компанії-виробника. Дисертація складається із трьох розділів. У першому розділі визначено теоретико- методологічні засади формування стратегії зростання на ринку, визначено роль маркетингу у процесі розвитку стратегій росту. На основі даного аналізу побудовано структурно-логічну схему, яка стала базою до процесу створення маркетингової стратегії зростання для ТОВ «ТД «Вікнарьов» на національному ринку світлопрозорих конструкцій України. У другому розділі роботи проведено ситуаційний аналіз, який включав діагностику внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, тобто був описаний поточний стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку світлопрозорих конструкцій, що стало передумовами до визначення напрямку стратегії зростання та проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «ТД «Вікнарьов» на даному ринку, внаслідок чого визначений внутрішній потенціал компанії та можливості у плані росту. Наступним кроком проведено маркетингове дослідження , у процесі якого було визначено можливі та найбільш оптимальні шляхи для масштабування підприємства на національному ринку, описано потенційні регіони виходу компанії, обґрунтовано процес просування та збуту. У третьому розділі отримана попередньо первинна та вторинна інформація була узагальнена, внаслідок чого сформована стратегія зростання компанії ТОВ «ТД «Вікнарьов» на ринку світлопрозорих конструкцій України. Розроблено план впровадження стратегії ринкової експансії, визначено регіони планової співпраці з дилерами та деталізовано процес взаємодії з посередниками. Також розроблено рекомендації щодо процесу просування та створено медіаплан. У кінці дослідження, провели економічне обґрунтування впровадження даної стратегії зростання для компанії ТОВ «ТД «Вікнарьов» на ринку світлопрозорих конструкцій України.Документ Відкритий доступ Штучний інтелект в управлінні маркетинговою діяльності компанії(КПІ ім. Ігоря Сікорського., 2024) Пархоменко, Ростислав Олександрович; Зозульов, Олександр ВікторовичМагістерська дисертація на тему «Штучний інтелект в управлінні маркетинговою діяльності компанії» присвячена діяльності ТОВ «Diogenes» на світовому ринку послуг просування на електронних торговельних майданчиках. Робота складається з вступу, переліку основних позначень, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Дисертація складається з 124 сторінок, 25 рисунків і 19 таблиць. Мета роботи – Метою роботи є вдосконалення теоретико-методичних засад управління маркетинговою діяльністю підприємства на світовому ринку послуг просування на електронних майданчиках на основі штучного інтелекту. Об’єкт дослідження – управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Diogenes». Предмет дослідження – теоретико-методичні положення та науково- практичні рекомендації щодо формування маркетингової стратегії з використанням штучного інтелекту ТОВ «Diogenes» на світовому ринку послуг просування на електронних торговельних платформах. В ході роботи було проаналізовано роль та місце штучного інтелекту в управлінні маркетинговою діяльністю, сформовано стратегію підприємства з використанням штучного інтелекту. Також було проаналізовано ринок послуг просування на електронних торговельних майданчиках та маркетингову діяльність ТОВ «Diogenes» зокрема. Результатом роботи стало розроблення рекомендацій щодо вдосконалення діджитал стратегії досліджуваного підприємства за допомогою використання алгоритмів штучного інтелекту, розроблення конкретних інструментів, а також оцінка економічної доцільності їх використиання.