Магістерські роботи (АРБ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено магістерські дисертації на здобуття ступеня магістра.
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (АРБ) за Автор "Казакевич, Михайло Леонідович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Аеродинамічні характеристики безпілотного літального апарата схеми «тандем» класу «мікро»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Сікорський, Богдан Олександрович; Казакевич, Михайло ЛеонідовичПояснювальна записка до дипломної роботи на тему: «Крило п’ятимісного літака» має 71 сторінок, 26 таблиць, 44 малюнків, 12 використаних джерел, 0 приміток. В ході роботі було ознайомлено з класифікацією літальних апаратів за розміром, оглянуто аналоги серед літальних апаратів аеродинамічної схеми тандем класу мікро. Було ознайомлено з високорівневим методом, та низькорівневим методом розрахунку аеродинамічних характеристик літальних апаратів. Було порівняно між собою панельно-вихревий метод, та метод кінцевих елементів на прикладі літального апарату схеми моноплан з надувним крилом. Було побудовано 3Д моделі літальних апаратів для проведення розрахунків. Зроблено 3Д модель літального апарату схеми моноплан (без заднього крила), аеродинамічної схеми тандем, та для кожного кута атаки модель літального апарату аеродинамічної схеми тандем з врахуванням згину заднього крила. Було порівняно отримані результати з експериментальними даними отриманими в результаті експерименту в аеродинамічній трубі. Порівняно між собою результати розрахунку аеродинамічної схеми моноплан. Порівняно результати розрахунку аеродинамічної схеми тандем без врахування згину, з результатами розрахунку з врахуванням згину, та з експериментальними даними. На основі отриманих даних було зроблено висновки що до використання низькорівневого методу для розрахунку літальних апратів схеми тандем, та точності отриманих результатів.Документ Відкритий доступ Методика визначення аеродинамічних характеристик літального апарату асиметричного компонування(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Тетерін, Денис Юрійович; Казакевич, Михайло ЛеонідовичПояснювaльнa зaпискa до магістерської дисертації «Методика визначення аеродинамічних характеристик літального апарата асиметричного компонування» мiстить: 80 сторiнок, 28 мaлюнків, 24 тaблиці, 12 використaних джерел. Роботa склaдaється з вступу, 8 роздiлiв тa висновкiв. Темпи розвитку авіаційної промисловостi ще близько десятилiття нaзaд перетнули свого aпогею через склaднiсть подaльшого збiльшення ефективностi силових устaновок i неохочого пошуку принципово нових схем лiтaльних aпaрaтiв, звaжaючи нa ризик фiнaнсувaння комерцiйно непривaбливих проектiв. За наявності перевіреного методу аеродинамічного розрахунку літаків асиметричного компонування, імовірно, багато компаній та окремих конструкторів зможуть втілити у життя свої розробки, що будуть більш продуктивними та вигідними за існуючі аналоги. Задля досягнення зазначеної мети у роботі було розроблено метод аеродинамічного розрахунку літака асиметричного компонування на базі відомих аналогів для класичних літаків із їх модернізацією, що полягає у врахуванні під час розрахунків вплив стрілоподібності крила літака і куту поперечного V. За розробленим методом було проведено практичні розрахунки літака асиметричного компонування. За отриманими під час аналітичного розрахунку даними проведено порівняння із результатами отриманими чисельною методикою за допомогою програмного забезпечення ANSYS (Fluent). За аналізом порівняннябуло зроблено висновки щодо доцільності використання і точності розробленого методу аналітичного аеродинамічного розрахунку літака асиметричного компонування. Було надано рекомендації щодо проектування літальних апаратів асиметричного компонування. Розроблений метод визначення аеродинамічних характеристик літака є прийнятним, однак потребує доробок, а саме: врахування геометрії лопатей двигуна і врахування розташування крила по висоті фюзеляжу. Найістотніші відмінності у порівнянні результатів розрахунків полягають у неточності побудови аеродинамічного обрису поверхонь агрегатів літака, через відсутність детальних геометричних параметрів заданого літака у відкритому доступі, атакож через спрощення геометрії літака задля полегшення розрахунку за числовим методом. Розроблений метод дозволяє на початкових етапах проектування обирати основні геометричні параметри асиметричного ЛА. Це зменшує витрати на експериментальні дослідження та оптимізує процес проектування в цілому.