Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 26
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 26 за Автор "Григорова, З. В."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Роль контент маркетингу в рамках inbound маркетингу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Дергачова, В. В.; Григорова, З. В.Стаття розглядає концепції «outbound» і «inbound» маркетингу, зосереджуючись на контент-маркетингу як складовій «inbound» стратегії. Виокремлюються недоліки «outbound» маркетингу, такі як високі витрати і низька ефективність, що виникають через неселективний підхід до аудиторії. Відзначається, що натомість «іnbound» маркетинг та контент-маркетинг спрямовані на залучення потенційних клієнтів шляхом надання корисного та цінного контенту, що спонукає їх до дій. В статті також розглядається визначення контент-маркетингу та його відмінності від «inbound» маркетингу. Підкреслюється, що контент-маркетинг повинен бути спрямований на задоволення потреб споживачів, але при цьому також служити і цілям бізнесу. Зазначається, що «inbound» маркетинг включає більш широкий спектр інструментів та методів, порівняно з контент-маркетингом. Розглядаються різниця в спрямованості та змісті між двома підходами, а також поле діяльності кожного з них. Доводиться, що контент маркетинг та inbound маркетинг не синонімами, оскільки inbound маркетинг є більш широкою категорією.