Магістерські роботи (ДММОМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ДММОМ) за Автор "Боронко, Олег Олександрович"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Аналіз НДС ендопротеза в зоні контакту в умовах тертя(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Овчаренко, Єгор Ігорович; Боронко, Олег ОлександровичАктуальність даної роботи полягає в тому, що за допомогою комп’ютерної моделі та за допомогою чисельного розрахунку можна дізнатись напруження та тиск в зоні контакту ендопротезу, що дає розуміння в подальшому проектуванні форми СНЩС ендопротезів.Документ Відкритий доступ Вибір геометричних параметрів нервюри передньої кромки крила пасажирського літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Тригубов, Роман Валентинович; Боронко, Олег ОлександровичОб'єктом даної дисертації нервюра передньої кромки крила. Головною метою цієї дисертації є вибір геометричних параметрів нервюри передньої кромки крила з розрахунку на міцність. Всі розрахунки проводяться в Excel та програмному пакеті ANSYS.Документ Відкритий доступ Дослідження впливу положення отворів в стінці балки на її несучу спроможність при комплексному навантаженні(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Новосельський, Олександр Іванович; Боронко, Олег ОлександровичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 78 сторінок, 33 ілюстрацій, 20 таблиць та містить 22 літературні джерела. Балки з отворами в стінці широко використовуються в проектуванні авіа-суден, морських суден, мостів а також у промислових будівництвах. Відомо, що їх конструкція значною мірою регулюється стійкість стінки балки через його велике відношення висоти до товщини. Таким чином, при проектуванні стінок балок потрібно точно оцінити її несучу спроможність під дією різних видів навантаження таких як зсув, згин, втрату стійкості тощо . Аналіз цих структур також стає більш складним, якщо в стінці що містить вирізи, вирізи зміщені від її нейтральної осі. Ці вирізи часто надаються для перевірки, обслуговування. Розмір та розміщення цих вирізів можуть бути різними. В даний час у більшості специфікацій напружень обчислюються при консервативному припущенні, що стінки балки просто підтримуються в місці з'єднання поясу і стінки. Однак, залежно від геометрії та властивостей балки, пружно закріплені опори стінки на поясах можуть поводитися досить близько до вбудованої опори. Це дослідження спрямоване на визначення несущої спроможності в стінці балки, що піддаються комбінованим навантаженням, що містять вирізи в стінці, припускаючи, що граничні умови вздовж місця з'єднання стінки з поясом є жорсткими. Інші граничні умови вздовж положення вертикальних ребер жорсткості вважаються просто підтримуваними через відносно невелику жорсткість ребер. З огляду на важливість отримання зручної процедури проектування для проектування стінки балки з вирізами, представлено багато розрахунків, щоб отримати максимальне теоретичне навантаження на зсув для таких стінок.Документ Відкритий доступ Дослідження ефективності використання кріплення пасажирських крісел з урахуванням виготовлення та ремонтопридатності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Лаврухін, Єгор Валерійович; Боронко, Олег ОлександровичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 38 сторінок, 24 ілюстрації, 18 таблиць та містить 7 літературних джерел. Актуальність даної роботи полягає в тому, що за допомогою комп’ютерної моделі та за допомогою аналітичного розрахунку можна дізнатись розподіл внутрішніх навантажень в рейці кріплень пасажирских крісел від прикладеної сили. Що дає розуміння в подальшому проектуванні рейок. Об’єкт дослідження – компьютерна модель рейки кріплень пасажирських крісел до полу та аналітичний розрахунок внутрішніх зусиль. Мета дослідження – дослідження ефективності використання кріплення пасажирських крісел з урахуванням ремонтопридатності.Документ Відкритий доступ Дослідження закономірностей опору руйнуванню при статичному та циклічному навантаженні з’єднань алюмінієвого сплаву 2219, отриманих аргонно-дуговим зварюванням(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Холявка, Ярослав Віталійович; Боронко, Олег ОлександровичАктуальність роботи полягає в тому, що алюмінієві сплави та їх з’єднання, що використовуються для виготовлення вузлів космічних апаратів, суден повітряного та водного призначення, наземного транспорту експлуатуються в умовах знакозмінного навантаження, тому постає необхідність у вдосконаленні існуючих та створення нових методів з’єднання таких сплавів з визначенням відповідного опору циклічному навантаженню в залежності від умов експлуатації. Метою магістерської дисертації є встановлення закономірностей опору руйнуванню при статичному та циклічному навантаженні зварних з’єднань отриманих аргоно-дуговим методом для сплаву 2219 прогнозування механічної поведінки матеріалів в заданих умовах близьких до експлуатаційних. Як об’єкт випробувань було взято втомне руйнування з’єднання алюмінієвого сплаву 2219 отриманого аргоно-дуговим зварюванням. Для вирішення задачі було визначено закономірності опору руйнуванню при статичному та циклічному навантаженні зварного з’єднання сплаву 2219; методом мікроіндентування було виявлено слабкі місця зварного з’єднання в поперечному перерізі; проведено кількісну оцінку зміни в мікроструктурі матеріалу в зоні термічного впливу та зварному шві.Документ Відкритий доступ Дослідження накопичення втомних пошкоджень у зварних зʼєднаннях при багатоступеневому та блочному навантаженнях(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Романюк, Антон Миколайович; Боронко, Олег ОлександровичАктуальність роботи полягає в тому, що сталі та сплави які використовуються для виготовлення мостів, будівельних конструкцій, важкого залізничного транспорту експлуатуються в умовах знакозмінного навантаження, тому постає необхідність у вдосконаленні існуючих та створення нових методів з’єднання таких сплавів з визначенням відповідного опору циклічному навантаженню в залежності від умов експлуатації, а також пошук методів підвищення втомних характеристик такого типу з’єднань. Метою магістерської дисертації є дослідження накопичення втомних пошкоджень у зварних зʼєднаннях при багатоступеневому та блочному навантаженнях в заданих умовах близьких до експлуатаційних. Як об’єкт випробувань було взято накопичення втомних пошкоджень з’єднань сплаву 09Г2С з тавровим поперечним з’єднанням, отриманих зварюванням. Для вирішення задачі було визначено закономірності опору руйнуванню при статичному та циклічному навантаженні зварного з’єднання сталі 09Г2С; оптичним методом було проведено кількісну оцінку зміни в мікроструктурі матеріалу в зоні термічного впливу та зварному шві, а також досліджено тріщини, що виникають при циклічному навантаженні у заданому діапазоні частот.Документ Відкритий доступ Обґрунтування застосування гофрованих стінок нервюр та лонжеронів у конструкції літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Сконечних, Єлізавєта Геннадіївна; Боронко, Олег ОлександровичУ цій роботі досліджено використання гофрованих стінок нервюр і лонжеронів у конструкції літака, розглянуто характеристики жорсткості, а також втрати стійкості через зсув для стінки нервюри вітчизняного літака АН-70. За результатами аналітичних розрахунків характеристик стінок нервюр чи лонжеронів встановлено, що найефективнішою за жорсткістю та критичною силою при зсуві є гофрована вуглестрічка [902/±45]S. Порівняно з характеристиками закордонних літаків, таких як Rockwell B-1 Lancer та McDonnell Douglas AV-8B Harrier II. Зроблено висновки щодо недоліків у розраховуваній стінці. За даним розрахунком, а також за допомогою створеного Excel файлу можна досить швидко розраховувати подібні стінки, а також оптимізувати існуючі, замінюючи міцнісні чи конструкційні характеристики.Документ Відкритий доступ Проектування та аналіз міцності конструкції підвісної стелі пасажирського літака для встановлення антени(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Сонько, Антон Андрійович; Боронко, Олег ОлександровичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 72 сторінки, 45 ілюстрацій, 27 таблиць та містить 14 літературних джерел. Підвісні стелі дуже широко використовуються для встановлення антен зв’язку із супутником. Це дозволяє літаку не втрачати своє положення, а також показує положення інших літаючих об’єктів на радарах. До встановлення антен пред’являються дуже великі вимоги стосовно конструкції місця її розташування, зовнішньої конструкції, а також конструкції підвісної стелі, на яку вона встановлюється. Саме тому елементи конструкції підвісної стелі мають бути чітко підібрані з урахуванням вимоги щодо ваги та навантаження, яке може бути сприйнято під час польоту. Ця магістерська робота направлена на врахування вимог зазначених вище при проектуванні й аналізу основних елементів підвісної стіни літака, виходячи з умов міцності при перерозподілу максимально спричинених навантажень. Під час проектування застосувалося два виді проектування: чисельний, за допомогою програм MSC Patran, Nastran та аналітичний.