Бакалаврські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ВСР) за Автор "Андрійчук, Микола Тарасович"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Концепція видання «Невідомі твори відомих письменників»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Саєнко, Катерина Василівна; Андрійчук, Микола ТарасовичДокумент Відкритий доступ Концепція просування інтернет-магазину косметики в інстаграмі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Бондарук, Дар’я Віталіївна; Андрійчук, Микола ТарасовичОб'єктом дослідження виступає просування бренду в соціальній мережі «Інстаграм». Мета проєкту: розробити концепцію розвитку в інстаграмі для онлайн-магазину косметики DUSHKA. Структура роботи: вступ, перший теоретичний розділ, другий розділ з аналізом і третій розділ, який містить аналіз і концепцію просування інтернет-магазину DUSHKA в інстаграмі, висновки, списки використаних джерел, додатки. У першому розділі визначено поняття «інстаграм», перспективи розвитку цієї соціальної мережі, визначено поняття та завдання SMM, функції SMM-спеціаліста. У другому розділі проведено аналіз конкурентів, аналіз інтернет-магазину DUSHKA. У третьому розділі проаналізовано сторінку в інстаграмі, визначено цільову аудиторію, створено концепцію розвитку інтернет-магазину DUSHKA у соціальній мережі «Інстаграм». У першому розділі визначено, що інстаграм підходить для просування товарів у соціальній мережі завдяки своєму функціоналу, а SMM-просування допоможе у створенні повноцінного просування. У другому розділі визначено, що інтернет-магазин має зручний функціонал і візуально привабливий вигляд, а серед конкурентів бренд має певні переваги. У третьому розділі визначено контент, який публікує бренд в інстаграмі, визначено певні недоліки, які можна усунути при впроваджені концепції просування, розроблено дві рекламні публікації і макет для швидкої відповіді, а при визначені цільової аудиторії завдяки методу персон було створено портрет споживача, завдяки чому довелось визначити цільову аудиторію.Документ Відкритий доступ Просування агенції стримінгового сервісу Live me в соціальних мережах(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Лубенець, Ольга Валеріївна; Андрійчук, Микола ТарасовичОбʼєктом дослідження є світовий ринок лайв-стримінгових сервісів. Предметом дослідження є особливості просування агенції стримінгового сервісу Live me. Метою проєкту є розроблення стратегії просування агенції стримінгового сервісу Live me, що включає в себе створення логотипу, рекламних креативів, розроблення сайту та телеграм-боту, створення інстаграм- та фейсбук-сторінки. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі висвітлено сутність поняття «лайв-стримінг», визначено топ найпопулярніших стримінгових сервісів 2023 року та їх основні функції. Також зʼясовано від чого залежить успіх та методи популяризації стримінгових платформ. У другому розділі було визначено цільову аудиторію, основних конкурентів та розроблено стратегію просування стримінгової агенції Live me в соціальних мережах. За результатами дослідження було зроблено висновок, що попит на стримінгові платформи зростає з кожним роком, адже це чудова нагода поспілкуватися з відомими стримерами та монетизувати свій контент. До того ж просування даного стримінгового сервісу є дуже важливим в період повномасштабного вторгнення, адже це гарне джерело заробітку онлайн, не виходячи з дому, що свою чергу не ставить життя людини під загрозу.Документ Відкритий доступ Феномен віртуальних інфлуенсерів у соціальній мережі Instagram(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Токмакова, Еліна Олегівна; Андрійчук, Микола ТарасовичДокумент Відкритий доступ Іміджева стратегія кандидата в депутати до Верховної ради України Руслана Кошулинського під час проміжних виборів в одномандатному виборчому окрузі №87(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Бурлука, Анастасія Ігорівна; Андрійчук, Микола Тарасович