Бакалаврські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ВСР) за Автор "Андрійчук, Микола Тарасович"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Концепція видання «Невідомі твори відомих письменників»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Саєнко, Катерина Василівна; Андрійчук, Микола ТарасовичУ дипломному проекті досліджено проблеми, які стали причиною незадовільного стану книговидання, недостатньої уваги до української літератури ХХ століття. Створено концепцію видання «Невідомі твори відомих письменників», збірника оповідань і новел відомих українських авторів, котрі творили у часи значних суспільних змін – революції та війни. Серед них: Володимир Винниченко, Валер'ян Підмогильний, Олександр Довженко, Юрій Яновський. Українська література XX століття потребує негайного дослідження, цей дипломний проект покликаний привернути увагу науковців і студентів до забуття, відсутності культурної пам’яті у поколінь. Сформовані основні етапи просування збірника й описана їх важливість для видавництва.Документ Відкритий доступ Концепція просування інтернет-магазину косметики в інстаграмі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Бондарук, Дар’я Віталіївна; Андрійчук, Микола ТарасовичОб'єктом дослідження виступає просування бренду в соціальній мережі «Інстаграм». Мета проєкту: розробити концепцію розвитку в інстаграмі для онлайн-магазину косметики DUSHKA. Структура роботи: вступ, перший теоретичний розділ, другий розділ з аналізом і третій розділ, який містить аналіз і концепцію просування інтернет-магазину DUSHKA в інстаграмі, висновки, списки використаних джерел, додатки. У першому розділі визначено поняття «інстаграм», перспективи розвитку цієї соціальної мережі, визначено поняття та завдання SMM, функції SMM-спеціаліста. У другому розділі проведено аналіз конкурентів, аналіз інтернет-магазину DUSHKA. У третьому розділі проаналізовано сторінку в інстаграмі, визначено цільову аудиторію, створено концепцію розвитку інтернет-магазину DUSHKA у соціальній мережі «Інстаграм». У першому розділі визначено, що інстаграм підходить для просування товарів у соціальній мережі завдяки своєму функціоналу, а SMM-просування допоможе у створенні повноцінного просування. У другому розділі визначено, що інтернет-магазин має зручний функціонал і візуально привабливий вигляд, а серед конкурентів бренд має певні переваги. У третьому розділі визначено контент, який публікує бренд в інстаграмі, визначено певні недоліки, які можна усунути при впроваджені концепції просування, розроблено дві рекламні публікації і макет для швидкої відповіді, а при визначені цільової аудиторії завдяки методу персон було створено портрет споживача, завдяки чому довелось визначити цільову аудиторію.Документ Відкритий доступ Просування агенції стримінгового сервісу Live me в соціальних мережах(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Лубенець, Ольга Валеріївна; Андрійчук, Микола ТарасовичОбʼєктом дослідження є світовий ринок лайв-стримінгових сервісів. Предметом дослідження є особливості просування агенції стримінгового сервісу Live me. Метою проєкту є розроблення стратегії просування агенції стримінгового сервісу Live me, що включає в себе створення логотипу, рекламних креативів, розроблення сайту та телеграм-боту, створення інстаграм- та фейсбук-сторінки. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі висвітлено сутність поняття «лайв-стримінг», визначено топ найпопулярніших стримінгових сервісів 2023 року та їх основні функції. Також зʼясовано від чого залежить успіх та методи популяризації стримінгових платформ. У другому розділі було визначено цільову аудиторію, основних конкурентів та розроблено стратегію просування стримінгової агенції Live me в соціальних мережах. За результатами дослідження було зроблено висновок, що попит на стримінгові платформи зростає з кожним роком, адже це чудова нагода поспілкуватися з відомими стримерами та монетизувати свій контент. До того ж просування даного стримінгового сервісу є дуже важливим в період повномасштабного вторгнення, адже це гарне джерело заробітку онлайн, не виходячи з дому, що свою чергу не ставить життя людини під загрозу.Документ Відкритий доступ Феномен віртуальних інфлуенсерів у соціальній мережі Instagram(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Токмакова, Еліна Олегівна; Андрійчук, Микола ТарасовичОб’єктом дослідження є віртуальні інфлуенсери. Метою дослідження є обґрунтування феномена віртуальних інфлуенсерів у соціальній мережі Instagram. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. В першому розділі висвітлено сутність понять «віртуальні інфлуенсери» та його історію, а також окреслений вплив віртуальних інфлуенсерів на аудиторію та рекламодавців. Проаналізовано сприйняття образу віртуальних інфлуенсерів аудиторією. У другому розділі проведений аналіз акаунтів віртуальних інфлуенсерів у соціальній мережі Instagram. У третьому розділі описано розробку медіаобразу та стратегії просування віртуального інфлуенсера в Україні. За результатами дослідження зроблено висновок, що є доцільним подальше вивчення феномену віртуальних інфлуенсерів через розвиток цієї ніші та реалізація просування віртуального інфлуенсера в Україні.Документ Відкритий доступ Іміджева стратегія кандидата в депутати до Верховної ради України Руслана Кошулинського під час проміжних виборів в одномандатному виборчому окрузі №87(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Бурлука, Анастасія Ігорівна; Андрійчук, Микола ТарасовичПояснювальна записка до дипломного проєкту на тему: «Іміджева стратегія кандидата в депутати до Верховної ради України Руслана Кошулинського під час проміжних виборів в одномандатному виборчому окрузі №87» Київ, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», 2021 рік. Науковий керівний Андрійчук М.Т. Об’єктом дослідження є процеси формування іміджевої стратегії політика під час виборів до Верховної Ради України в масовій свідомості виборців. Метою дослідження є виявлення специфіки іміджевої стратегії кандидата в депутати до Верховної ради України Руслана Кошулинського під час проміжних виборів в одномандатному виборчому окрузі №87. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі висвітлено теоретико-методологічні засади формування іміджу політика. Досліджено поняттєвий апарат та джерельна база, охарактеризовано виборче законодавство України. У другому розділі описано технології створення та підтримки політичного іміджу. У третьому розділі проаналізовано імідж кандидата в депутати до Верховної Ради України Руслана Кошулинського під час проміжних виборів в одномандатному виборчому окрузі №87. За результатами дослідження зроблено висновок, що вдало складений політичний імідж має значний вплив на результат виборів.