Бакалаврські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ВСР) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 96
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Product Placement як вид маркетингової комунікації(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Демʼянчук, Катерина Олександрівна; Магда, Євген ВалерійовичДокумент Відкритий доступ Внутрішньокорпоративний PR Видавничо-поліграфічного інституту Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Кармазіна, Єлизавета Андріївна; Литвин, Аеліта ВасилівнаДокумент Відкритий доступ Внутрішньокорпоративні заходи Видавничо–поліграфічного інституту Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» як PR–технології(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Рудіна, Оксана; Литвин, Аеліта ВасилівнаДокумент Відкритий доступ Директ-маркетинг як засіб просування (на прикладі медіасервісу MEGOGO)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Борзіло, Юлія Сергіївна; Побідаш, Ірина ЛеонідівнаДокумент Відкритий доступ Кампанія популяризації книги в Україні(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Іващенко, Марія Анатоліївна; Смола, Лідія ЄвстахіївнаДокумент Відкритий доступ Клуб випускників Видавничо-поліграфічного інституту Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» як елемент формування корпоративної культури»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Слободенюк, Марія Олександрівна; Балюн, Оксана ОлександрівнаДокумент Відкритий доступ Комплексна стратегія просування інтернет-магазину з продажу парфумерії з використанням цифрових інструментів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Черняк, Дарія Сергіївна; Сегол, Радміла ІгорівнаОб’єктом дослідження є просування інтернет-магазину за допомогою цифрових інструментів. Метою дослідження є розробка стратегії просування інтернет-магазину парфумів Tresor de Fem в інтернеті. Дипломний проєкт складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі було вивчено поняття цифрового маркетингу і його інструменти, виявлено відповідні цифрові інструменти та соціальні мережі для просування. У другому розділі було проаналізовано діяльність інтернет-магазину Tresor de Fem, визначено його цільову аудиторію, а також інтереси цільової аудиторії та досліджено конкурентне середовище. У третьому було розроблено стратегію просування.Документ Відкритий доступ Комунікаційна діяльність служби доставки їжі Sushi Wok Beregovo(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Ворошилов, Нікіта Олександрович; Литвин, Аеліта ВасилівнаМетою дослідження є аналіз поточної комунікаційної діяльності компанії, пропозиції щодо покращення та їх впровадження, аналіз метрик ефективності. Об'єктом дослідження є служба доставки їжі Sushi Wok Beregovo. Дипломний проєкт складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі було визначено поняттєвий апарат дослідження, досліджено комунікаційну діяльність в системі маркетингових комунікацій, роль брендингу та його складових. У другому розділі було проаналізовано наявну комунікаційну діяльність компанії, визначено конкурентне середовище та складено портрет цільової аудиторії. У третьому розділі було визначено етапи впровадження комунікаційних змін, моніторинг та аналіз показників ефективності. Під час реалізації дипломного проєкту було збільшено органічний трафік на сторінці доставки в 1,5 разів. Запущено та реалізовано рекламну кампанію, яка показала тотожні показники залучення. Визначено, що при комбінуванні цих двох способів просування, доставка може залучити вдвічі більшу кількість аудиторії. Можна стверджувати, що результати практичного дослідження є загалом позитивні.Документ Відкритий доступ Комунікація брендів у соціальних мережах в умовах пандемії Covid-19(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Ткаченко, Юлія Сергіївна; Побідаш, Ірина ЛеонідівнаДокумент Відкритий доступ Контент-маркетинг для просування місцевого онлайн-медіа(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Епінгер, Дар'я Іванівна; Фісенко, Тетяна ВікторівнаМета дипломного проєкту – виявлення особливостей побудови стратегії контент-маркетингу для просування інтернет-проєкту, який базується у соціальній мережі Інстаграм, зокрема місцевого онлайн-медіа «Олександрія». Об'єктом дослідження є місцеве онлайн-медіа «Олександрія». Предметом дослідження – використання стратегії контент-маркетингу для просування місцевого онлайн-медіа у соціальній мережі Інстаграм. Новизна роботи полягає у тому, що вперше здійснено детальний аналіз застосування стратегії контент-маркетингу для просування місцевого онлайн-медіа, що є атрибутом бренду міста; удосконалено стратегію контент-маркетингу для місцевого онлайн-медіа, що може стати основою для успішного застосування цього інструменту в онлайн-журналістиці. У дипломному проєкті здійснено опис основних характеристик і складників соціальної мережі Інстаграм; охарактеризовано вітчизняні і зарубіжні онлайн-медіа на платформі Інстаграм; досліджено актуальність створення локального онлайн-медіа у місті Олександрія; описано парнетрів, професійну команду медіа, зроблено його SWOT-аналіз; проаналізовано цільову аудиторію і конкурентів онлайн-медіа «Олександрія»; описано основні складові стратегії застосування контент-маркетингу для просування локального онлайн-медіа «Олександрія».Документ Відкритий доступ Концепція PR-стратегії для бренду Shur Shur(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Приходько, Катерина Олександрівна; Фіголь, Надія МиколаївнаОб’єктом дослідження є PR-стратегія бренда Shur Shur. Метою дослідження є створення PR-стратегії для бренда Shur Shur в умовах відсутності бюджету на PR-просування та її реалізація. Пояснювальна записка складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі розглянуто поняття зв’язків з громадськістю, основні функції, завдання та інструменти PR, а також етапи підготовки та реалізації PR-стратегії. У другому розділі було проведено дослідження поточної діяльності бренда Shur Shur, конкурентного середовища та цільової аудиторії. У третьому розділі описано етапи реалізації PR-стратегії та аналіз її ефективності. Під час реалізації PR-стратегії було збільшено кількість згадок про бренд у медіа та підвищено охоплення та кількість читачів інстраграм-сторінки. На основі цих результатів зроблено висновок про ефективність практичного втілення PR-стратегії.Документ Відкритий доступ Концепція видання «Невідомі твори відомих письменників»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Саєнко, Катерина Василівна; Андрійчук, Микола ТарасовичДокумент Відкритий доступ Концепція дитячого видання про здоровий спосіб життя(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Криворучек, Валерія Русланівна; Фіялка, Світлана БорисівнаДокумент Відкритий доступ Концепція дитячого пізнавального видання лінгвістичної тематики(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Штефан, Анна Володимирівна; Фіялка, Світлана БорисівнаДокумент Відкритий доступ Концепція дитячої інтерактивної абетки ґаджетів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Мельник, Іванна Олександрівна; Фіялка, Світлана БорисівнаДокумент Відкритий доступ Концепція журналу про відеоігри(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Липова, Дар’я Володимирівна; Тріщук, Ольга ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Концепція журналу про українську популярну музику(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Топіха, Дарина Володимирівна; Левчук, Олена МиколаївнаДокумент Відкритий доступ Концепція комунікаційної стратегії для кондитерської Dolce Paradiso(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Радзівілюк, Катерина Ігорівна; Сегол, Радміла ІгорівнаДокумент Відкритий доступ Концепція просування арт-простору Your dream(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Гінгін, Діана Богданівна; Гусак, Ольвія ОлександрівнаМета дослідження – створити концепцію просування арт–простору «Your dream» в інтернеті за допомогою сайту та соціальних мереж із застосуванням різних інструментів просування. Вперше було розроблено та реалізовано концепцію сайту арт–простору «Your dream», метою якого є забезпечення продажу подарункових сертифікатів на послуги, запропоновані простором, висвітлення діяльності бренду та залучення потенційних клієнтів. За допомогою маркетингового дослідження у вигляді опитування сформовано та визначено цільові портрети споживачів. Вперше проаналізовано сайти конкурентів арт-простору «Your dream». Визначено та проаналізовано головних конкурентів. Створено макет соціальних мереж та розроблено контент-план на місяць для популяризації простору. Набуло подальшого розвитку застосування методів комплексного інтернет–маркетингу для просування проєктів такого типу. Підготовлено рекламні матеріали для популяризації арт-простору та представлення послуг, що пропонується брендом. До рекламної стратегії увійшли: e-mail розсилка, таргетована та контекстна реклами, орендований відеоролик, наповнення соціальних мереж та сайту.Документ Відкритий доступ Концепція просування благодійного фонду Leleka Foundation(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Коломійчук, Данііл Володимирович; Касянчук, Валерія ОлександрівнаОб’єктом дослідження є рекламна кампанія в мережі інтернет як ефективний спосіб просування благодійного фонду в умовах російсько-української війни. Метою проєкту є розроблення концепції просування в інтернеті для благодійної організації «Leleka Foundation». Це кроки зі створення айдентики організації, формування структурованої звітності фонду в режимі онлайн, оновлення контенту для соцмереж, створення концепцій колаборацій з відомими блогерами. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що проаналізований та описаний матеріал може бути застосований для реалізації запропонованої стратегії просування в інтернеті або для розробки інших стратегій у схожих сегментах.