Бакалаврські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ВСР) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 96
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Product Placement як вид маркетингової комунікації(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Демʼянчук, Катерина Олександрівна; Магда, Євген ВалерійовичОб’єктом дослідження є product placement як вид маркетингової комунікації. Метою дослідження є розробка рекомендації щодо вдосконалення використання рекламної технології product placement в Україні. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі висвітлено сутність поняття “маркетингова комунікація” та “product placement”, а також окреслено вплив цієї технології на підсвідомість людини та медіапростір. У другому розділі описано світові та українські тенденції впровадження product placement, а також переваги та недоліки цього прийому. У третьому розділі проведено соціологічне дослідження серед українських споживачів щодо відношення до product placement. Крім того, було розглянуто перспективи розвитку цієї маркетингової комунікації та розроблено рекомендації для створення ефективного product placement. За результатами дослідження зроблено висновок, що українські споживачі обізнані у використані product placement, але ця технологія має малий вплив на глядачів.Документ Відкритий доступ Внутрішньокорпоративний PR Видавничо-поліграфічного інституту Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Кармазіна, Єлизавета Андріївна; Литвин, Аеліта ВасилівнаМетою вказаної роботи було визначити ефективний план покращення внутрішньокорпоративного паблік рілейшнз у Видавничо-поліграфічному інституті Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» та розробити внутрішньокорпоративне видання, як частину з інструментів плану дій. У дипломному проекті розглянуті напрями, технології та тенденції розвитку сучасного внутрішньокорпоративного паблік рілейшнз у закладах освіти. Також здійснено порівняльний аналіз зарубіжного та українського досвідів внутрішньокорпоративного PR в університетах та їх внутрішніх видань. Виявлені спільні та відмінні риси. Методом анкетування та статистичного аналізу була досліджена цільова аудиторія Видавничо-поліграфічного інституту з приводу відношення до закладу та деталей майбутнього видання. Розроблено практичні рекомендації щодо покращення внутрішнього PR та розроблено внутрішньокорпоративне видання, як один з інструментів практичних рекомендацій.Документ Відкритий доступ Внутрішньокорпоративні заходи Видавничо–поліграфічного інституту Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» як PR–технології(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Рудіна, Оксана; Литвин, Аеліта ВасилівнаМетою проекту є довести важливість проведення корпоративних заходів для здійснення ефективної комунікації та формування корпоративного духу внутрішньої громадськості освітнього закладу. Зокрема під час дослідження було проведено аналіз внутрішньокорпоративних заходів у закладах вищої освіти в Україні та за кордоном. Авторкою було виявлено низку недоліків, які наявні в українських вишах, а також безліч позитивних прикладів застосування корпоративних заходів як PR–технологій у зарубіжних університетах. Після розгляду різних заходів, які можливо було реалізувати у ВПІ, обрали – тімбілдинг, що згодом було реалізовано під час корпоративного заходу «День факультету ВПІ». Результатом роботи є реалізований корпоративний захід, який підвищив корпоративний дух факультету та зміцнив комунікацію між керівництвом та студентством. Захід «День ВПІ», який описано в роботі, може слугувати прикладом для подальшої реалізації студентських проектів, які будуть покращувати мотиваційну політику для студентів, працівників та абітурієнтів.Документ Відкритий доступ Директ-маркетинг як засіб просування (на прикладі медіасервісу MEGOGO)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Борзіло, Юлія Сергіївна; Побідаш, Ірина ЛеонідівнаДипломний проєкт на тему: «Директ-маркетинг як засіб просування (на прикладі медіасервісу MEGOGO)» складається з 79 сторінок комп’ютерного складання, містить 65 бібліографічних найменувань і 2 додатки. Об’єктом є медіасервіс MEGOGO. Метою проєкту є створення стратегії просування медіасевісу за допомогою інструментів директ-маркетингу. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі висвітлено сутність поняття директ-маркетингу, його історичні засади та функції. Були виявлені переваги та недоліки інструментів директ-комунікацій та охарактеризована маркетингова діяльність ОТТ-платформи MEGOGO. У другому розділі проаналізовано стратегії прямих комунікацій медіасервісів закордоном та в Україні. У третьому розділі досліджено аспекти просування медіаплатформи MEGOGO інструментами прямого маркетингу. На основі її аналізу було розроблено оновлену стратегію. Результатом роботи є створена стратегія просування медіасевісу MEGOGO за допомогою інструментів директ-маркетингу. ЇЇ повне або часткове використання підвищить якісні та кількісні показники рекламної діяльності компанії.Документ Відкритий доступ Кампанія популяризації книги в Україні(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Іващенко, Марія Анатоліївна; Смола, Лідія ЄвстахіївнаОб’єктом дослідження є популяризація книг. Метою дослідження є розробка та реалізація кампанії популяризації книги в Україні. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі висвітлено сутність понять «популяризація» та «рекламна кампанія», а також окреслений її вплив на інформаційний простір. Проаналізовано особливості популяризації книги. У другому розділі описано інструменти популяризації книг та проаналізовано вітчизняний на закордонний досвід популяризації книг. Запропоновано власну категорізацію підходів до популяризації книг. У третьому розділі описано розробку та реалізацію рекламної кампанії книги в Україні, проведено анкетування та експертне опитування. Практичне значення роботи, вона може застосовуватися державними інститутами, громадськими організаціями.Документ Відкритий доступ Клуб випускників Видавничо-поліграфічного інституту Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» як елемент формування корпоративної культури»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Слободенюк, Марія Олександрівна; Балюн, Оксана ОлександрівнаМетою дипломного проекту є розробка концепції створення Клубу випускників Видавничо-поліграфічного інституту. У дипломному проекті розглянуто відмінність понять «корпоративна культура» та «організаційна культура». Виявлення чинників, які впливають на корпоративну культуру. У роботі досліджені інструменти внутрішньокорпоративного PR та описані рекомендації щодо підтримки корпоративної культури у вищому навчальному закладі. Проаналізовано діяльність клубів випускників зарубіжних університетів та розглянуто досвід створення подібних організацій в українських умовах. Було виявлено та детально описано цільову аудиторію цілі та завдання проекту. Розроблено концепцію для створення Клубу випускників Видавничо-поліграфічного інституту та описано основні засади для діяльності клубу. Запропоновані заходи для роботи організації, які підвищать рівень навчання у інституті та покращать комунікацію між випускниками, викладачами та студентами. Загальний обсяг роботи 70 сторінок, один додаток та 40 бібліографічних найменувань.Документ Відкритий доступ Комплексна стратегія просування інтернет-магазину з продажу парфумерії з використанням цифрових інструментів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Черняк, Дарія Сергіївна; Сегол, Радміла ІгорівнаОб’єктом дослідження є просування інтернет-магазину за допомогою цифрових інструментів. Метою дослідження є розробка стратегії просування інтернет-магазину парфумів Tresor de Fem в інтернеті. Дипломний проєкт складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі було вивчено поняття цифрового маркетингу і його інструменти, виявлено відповідні цифрові інструменти та соціальні мережі для просування. У другому розділі було проаналізовано діяльність інтернет-магазину Tresor de Fem, визначено його цільову аудиторію, а також інтереси цільової аудиторії та досліджено конкурентне середовище. У третьому було розроблено стратегію просування.Документ Відкритий доступ Комунікаційна діяльність служби доставки їжі Sushi Wok Beregovo(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Ворошилов, Нікіта Олександрович; Литвин, Аеліта ВасилівнаМетою дослідження є аналіз поточної комунікаційної діяльності компанії, пропозиції щодо покращення та їх впровадження, аналіз метрик ефективності. Об'єктом дослідження є служба доставки їжі Sushi Wok Beregovo. Дипломний проєкт складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі було визначено поняттєвий апарат дослідження, досліджено комунікаційну діяльність в системі маркетингових комунікацій, роль брендингу та його складових. У другому розділі було проаналізовано наявну комунікаційну діяльність компанії, визначено конкурентне середовище та складено портрет цільової аудиторії. У третьому розділі було визначено етапи впровадження комунікаційних змін, моніторинг та аналіз показників ефективності. Під час реалізації дипломного проєкту було збільшено органічний трафік на сторінці доставки в 1,5 разів. Запущено та реалізовано рекламну кампанію, яка показала тотожні показники залучення. Визначено, що при комбінуванні цих двох способів просування, доставка може залучити вдвічі більшу кількість аудиторії. Можна стверджувати, що результати практичного дослідження є загалом позитивні.Документ Відкритий доступ Комунікація брендів у соціальних мережах в умовах пандемії Covid-19(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Ткаченко, Юлія Сергіївна; Побідаш, Ірина ЛеонідівнаОб’єктом дослідження є комунікаційна кампанія. Метою дослідження є розробка та реалізація комунікаційної кампанії для бренда TDT Lingerie з урахуванням змін засад комунікації в умовах пандемії Covid-19. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі висвітлено сутність поняття «комунікаційна кампанія», а також описано вплив пандемії Covid-19 на споживчу поведінку та формування бізнес-стратегій комунікації. Проаналізовано особливості комунікації в соціальних мережах. У другому розділі описано принципи зміни комунікації закордонних та українських брендів у соціальних мережах в умовах пандемії Covid-19. У третьому розділі описано розробку та реалізацію комунікаційної кампанії для бренда TDT Lingerie. За результатами дослідження зроблено висновок, що комунікація в соціальних мережах в умовах пандемії Covid-19 може забезпечити збереження та розвиток бізнесу.Документ Відкритий доступ Контент-маркетинг для просування місцевого онлайн-медіа(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Епінгер, Дар'я Іванівна; Фісенко, Тетяна ВікторівнаМета дипломного проєкту – виявлення особливостей побудови стратегії контент-маркетингу для просування інтернет-проєкту, який базується у соціальній мережі Інстаграм, зокрема місцевого онлайн-медіа «Олександрія». Об'єктом дослідження є місцеве онлайн-медіа «Олександрія». Предметом дослідження – використання стратегії контент-маркетингу для просування місцевого онлайн-медіа у соціальній мережі Інстаграм. Новизна роботи полягає у тому, що вперше здійснено детальний аналіз застосування стратегії контент-маркетингу для просування місцевого онлайн-медіа, що є атрибутом бренду міста; удосконалено стратегію контент-маркетингу для місцевого онлайн-медіа, що може стати основою для успішного застосування цього інструменту в онлайн-журналістиці. У дипломному проєкті здійснено опис основних характеристик і складників соціальної мережі Інстаграм; охарактеризовано вітчизняні і зарубіжні онлайн-медіа на платформі Інстаграм; досліджено актуальність створення локального онлайн-медіа у місті Олександрія; описано парнетрів, професійну команду медіа, зроблено його SWOT-аналіз; проаналізовано цільову аудиторію і конкурентів онлайн-медіа «Олександрія»; описано основні складові стратегії застосування контент-маркетингу для просування локального онлайн-медіа «Олександрія».Документ Відкритий доступ Концепція PR-стратегії для бренду Shur Shur(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Приходько, Катерина Олександрівна; Фіголь, Надія МиколаївнаОб’єктом дослідження є PR-стратегія бренда Shur Shur. Метою дослідження є створення PR-стратегії для бренда Shur Shur в умовах відсутності бюджету на PR-просування та її реалізація. Пояснювальна записка складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі розглянуто поняття зв’язків з громадськістю, основні функції, завдання та інструменти PR, а також етапи підготовки та реалізації PR-стратегії. У другому розділі було проведено дослідження поточної діяльності бренда Shur Shur, конкурентного середовища та цільової аудиторії. У третьому розділі описано етапи реалізації PR-стратегії та аналіз її ефективності. Під час реалізації PR-стратегії було збільшено кількість згадок про бренд у медіа та підвищено охоплення та кількість читачів інстраграм-сторінки. На основі цих результатів зроблено висновок про ефективність практичного втілення PR-стратегії.Документ Відкритий доступ Концепція видання «Невідомі твори відомих письменників»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Саєнко, Катерина Василівна; Андрійчук, Микола ТарасовичУ дипломному проекті досліджено проблеми, які стали причиною незадовільного стану книговидання, недостатньої уваги до української літератури ХХ століття. Створено концепцію видання «Невідомі твори відомих письменників», збірника оповідань і новел відомих українських авторів, котрі творили у часи значних суспільних змін – революції та війни. Серед них: Володимир Винниченко, Валер'ян Підмогильний, Олександр Довженко, Юрій Яновський. Українська література XX століття потребує негайного дослідження, цей дипломний проект покликаний привернути увагу науковців і студентів до забуття, відсутності культурної пам’яті у поколінь. Сформовані основні етапи просування збірника й описана їх важливість для видавництва.Документ Відкритий доступ Концепція дитячого видання про здоровий спосіб життя(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Криворучек, Валерія Русланівна; Фіялка, Світлана БорисівнаМета дипломного проєкту ─ створити дитяче пізнавальне видання про здоровий спосіб життя з урахуванням психологічних особливостей сприйняття дитини молодшого шкільного віку та зовнішніх соціальних умов, які створюють потребу в обізнаності сучасної дитини щодо різних аспектів здоров’я. Вперше зведено видову класифікацію дитячих видань на тему здорового способу життя відповідно до аспектів здоров’я, які вони висвітлюють, та подано теоретичні рекомендації щодо створення таких видань з огляду на особливості тієї чи іншої тематики, вимоги до стилістичного оформлення текстового матеріалу та характеру ілюстрацій, які є найдоцільнішими в пізнавальній літературі для молодшої шкільної вікової категорії. Визначено вимоги до дитячих видань на тему здоров’я і рівня їх популяризації та якості на основі інтернет-анкетування потенційних споживачів такої продукції. Поетапно викладено відомості про процес створення дитячого видання на тему здоров’я та опис маркетингової концепції його просування на ринку. Створено дитяче пізнавальне видання на тему здорового способу життя для дітей віком 6−12 років.Документ Відкритий доступ Концепція дитячого пізнавального видання лінгвістичної тематики(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Штефан, Анна Володимирівна; Фіялка, Світлана БорисівнаМета дипломного проєкту — створити пізнавальну книгу лінгвістичної тематики для дітей молодшого шкільного віку з урахуванням психологічних особливостей читацької авдиторії. Уперше на основі дослідження пізнавальної книги та словників запропоновано термін «пізнавальний словник» і подано його дефініцію; теоретично обґрунтовано модель формування професійної культури редактора пізнавальної книги для дітей молодшого шкільного віку; удосконалено визначення поняття «пізнавальна книга», а також дефініцію популяризації; подальшого розвитку набули положення щодо формування та поліпшення професійної культури редактора дитячої пізнавальної книги. Описано принципи роботи редактора з пізнавальними книгами для дітей з урахуванням психологічних особливостей читацької авдиторії. Викладено засади створення пізнавальної книги лінгвістичної тематики. За допомогою SWOT-аналізу окреслено переваги та недоліки видання, зазначено найефективніші способи його просування. Створено пізнавальну книгу лінгвістичного спрямування для авдиторії віком 6–11 років.Документ Відкритий доступ Концепція дитячої інтерактивної абетки ґаджетів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Мельник, Іванна Олександрівна; Фіялка, Світлана БорисівнаМета дослідження — створити інтерактивну абетку для дітей старшого дошкільного віку з урахуванням особливостей дитячої психології та перцепції інтерактивних елементів. Уперше досліджено комплексний вплив інтерактивного видання на психіку дитини з орієнтацією на дослідження з галузі педагогіки та психології; з огляду на теоретичну базу вдосконалено поняття «інтерактивне видання»; унаочнено різницю між «абеткою» та «букварем»; поліпшено дефініцію поняття «віршований текст». Завдяки експериментальному опитуванню сформовано уявлення батьків дітей дошкільного віку щодо зацікавлення інтерактивними виданнями, особливо навчального та пізнавального спрямування. Встановлено, що інтерактивні видання тільки набувають популярності серед споживачів, однак уже помітно бракує якісних варіантів. Сформовано основні положення професійної роботи редактора з інтерактивними виданнями, ураховуючи мультимедійний матеріал, які систематизовано в теоретичній моделі. Послідовно викладено засади створення інтерактивної абетки на тему сучасного «ґаджетаріуму». За допомогою SWOT-аналізу визначено сильні та слабкі сторони конкретного видання й названо найефективніші способи його просування. Підготовлено інтерактивну дитячу абетку на тему сучасного «ґаджетаріуму» для авдиторії віком 5–7 років.Документ Відкритий доступ Концепція журналу про відеоігри(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Липова, Дар’я Володимирівна; Тріщук, Ольга ВолодимирівнаМета дипломного проєкту – створити журнал про відеоігри з урахуванням особливостей оформлення, тенденцій обробки та подання інформації для сучасного читача журналу на специфічну тему. Вперше витлумачено визначення поняття «журнал про відеоігри», названо особливості цих журналів. Порівняно вітчизняні та зарубіжні журнали: їх оформлення, стиль, добір ілюстрацій і фотографій, метод подання інформації та мова. Також розглянуто розвиток ігрової культури, яка вплинула на створення ігрових видань. Наголошено, що таких журналів на українському ринку дуже мало, більшість з них перекладні, а суто українських немає. Викладено засади створення журналу про відеоігри. За допомогою SWOT-аналізу визначено сильні та слабкі сторони конкретного видання та названо найефективніші способи його просування. Підготовлено журнал про відеоігри.Документ Відкритий доступ Концепція журналу про українську популярну музику(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Топіха, Дарина Володимирівна; Левчук, Олена МиколаївнаОб’єктом дослідження є українські журнали про музику, що під час свого існування були провідними та популярними серед поціновувачів музики. Метою дослідження є визначення основних напрямів поліпшення якості ресурсів про музику, на основі цих досліджень розроблено власний журнал про популярну українську музику. У першому розділі висвітлено історію розвитку музичних журналів на території України, проаналізовано їх вплив на сучасний стан журналів про музику. У другому розділі описано основні етапи роботи над концепцією власного журналу про популярну музику на території України. Детально подано його зміст та структуру, верстку та схему просування журналу. За результатами дослідження зроблено висновок щодо стану журналів про музику та розроблено власний журнальний проект.Документ Відкритий доступ Концепція комунікаційної стратегії для кондитерської Dolce Paradiso(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Радзівілюк, Катерина Ігорівна; Сегол, Радміла ІгорівнаОб'єктом дослідження є комунікаційна стратегія. Метою дослідження є створення комунікаційної стратегії для кондитерської Dolce Paradiso у соціальних мережах та її реалізація в тестовому режимі. Дипломний проєкт складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі було висвітлено суть поняття комунікаційної стратегії, зазначені етапи її проведення та визначено роль брендингу. У другому розділі було проаналізовано діяльність кондитерської Dolce Paradiso, досліджено фактори зовнішнього середовища, визначено конкурентні переваги та складено портрет цільової аудиторії. У третьому відбувся етап підготовки та впровадження комунікаційної стратегії. У ході реалізації комунікаційної стратегії було збільшено відсоток взаємодії користувачів і охоплення сторінки. На основі цих даних зроблено висновок, що результати практичного втілення комунікаційної стратегії є позитивними.Документ Відкритий доступ Концепція просування арт-простору Your dream(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Гінгін, Діана Богданівна; Гусак, Ольвія ОлександрівнаМета дослідження – створити концепцію просування арт–простору «Your dream» в інтернеті за допомогою сайту та соціальних мереж із застосуванням різних інструментів просування. Вперше було розроблено та реалізовано концепцію сайту арт–простору «Your dream», метою якого є забезпечення продажу подарункових сертифікатів на послуги, запропоновані простором, висвітлення діяльності бренду та залучення потенційних клієнтів. За допомогою маркетингового дослідження у вигляді опитування сформовано та визначено цільові портрети споживачів. Вперше проаналізовано сайти конкурентів арт-простору «Your dream». Визначено та проаналізовано головних конкурентів. Створено макет соціальних мереж та розроблено контент-план на місяць для популяризації простору. Набуло подальшого розвитку застосування методів комплексного інтернет–маркетингу для просування проєктів такого типу. Підготовлено рекламні матеріали для популяризації арт-простору та представлення послуг, що пропонується брендом. До рекламної стратегії увійшли: e-mail розсилка, таргетована та контекстна реклами, орендований відеоролик, наповнення соціальних мереж та сайту.Документ Відкритий доступ Концепція просування благодійного фонду Leleka Foundation(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Коломійчук, Данііл Володимирович; Касянчук, Валерія ОлександрівнаОб’єктом дослідження є рекламна кампанія в мережі інтернет як ефективний спосіб просування благодійного фонду в умовах російсько-української війни. Метою проєкту є розроблення концепції просування в інтернеті для благодійної організації «Leleka Foundation». Це кроки зі створення айдентики організації, формування структурованої звітності фонду в режимі онлайн, оновлення контенту для соцмереж, створення концепцій колаборацій з відомими блогерами. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що проаналізований та описаний матеріал може бути застосований для реалізації запропонованої стратегії просування в інтернеті або для розробки інших стратегій у схожих сегментах.