Бакалаврські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ВСР) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 149
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Соціально-освітній проект «Медіабезпека дітей молодшого шкільного віку»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Петровська, Ольга Юріївна; Балюн, Оксана ОлександрівнаМета дослідження: розробити та реалізувати соціально-освітній проект з медіабезпеки. У ході дослідження було використано такі методи, як метод аналізу, узагальнення та систематизації (дослідження теоретичних аспектів створення соціальних проектів), порівняльний метод (аналіз соціально-освітніх проектів з медіаграмотності в Україні та закордоном), метод опитування (для дослідження цільової аудиторії) та описовий метод (опис концепції соціально-освітнього проекту). У першому розділі дипломного проекту було досліджено сутність поняттєвого апарату: соціальне проектування, медіаосвіта та медіаграмотність. У другому продемонстровано соціально-освітні проекти з медіаграмотності в Україні та закордоном. Третій розділ окреслює проаналізовану концепцію соціально-освітнього проекту з медіабезпеки для дітей молодшого шкільного віку. Результатом роботи є розроблений проект.Документ Відкритий доступ Розроблення бренду Державного політехнічного музею при Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Губенко, Ірина Олегівна; Фісенко, Тетяна ВікторівнаМетою проекту є розробка та реалізація брендингу Державного політехнічного музею КПІ ім. Ігоря Сікорського. Під час дослідження використано як загальнонаукові, так і спеціальні методи опрацювання матеріалів. У роботі було розглянуто закордонний та вітчизняний досвід брендування музеїв. Було проведено дослідження цільової аудиторі та рівень їх обізнаності, щодо діяльності музею. У дипломному проекті було проаналізовано та виявлено проблемні зони в діяльності Державного політехнічного музею. Враховуючи думку опитаних респондентів, сильні сторони і можливості було розроблено план брендування музею, який включає в себе створення сучасного логотипу музею, слогану, сайту, сторінки у соціальній мережі, розробка макету та реалізація фірмової брендованої продукції, фірмової уніформи для працівників закладу та створення плану підтримки проекту з соціальної допомоги людям з інвалідністю. Проект брендування музею, що міститься в роботі, може бути використаний на практиці або модифікований для будь-якого іншого актуального маркетингового приводу та термінів проведення з метою підвищення рівня поінформованості потенційних відвідувачів про про Державний політехнічний музей, підвищення його популярності серед цільової аудиторії та збільшення кількості відвідувачів.Документ Відкритий доступ Концепція журналу про українську популярну музику(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Топіха, Дарина Володимирівна; Левчук, Олена МиколаївнаОб’єктом дослідження є українські журнали про музику, що під час свого існування були провідними та популярними серед поціновувачів музики. Метою дослідження є визначення основних напрямів поліпшення якості ресурсів про музику, на основі цих досліджень розроблено власний журнал про популярну українську музику. У першому розділі висвітлено історію розвитку музичних журналів на території України, проаналізовано їх вплив на сучасний стан журналів про музику. У другому розділі описано основні етапи роботи над концепцією власного журналу про популярну музику на території України. Детально подано його зміст та структуру, верстку та схему просування журналу. За результатами дослідження зроблено висновок щодо стану журналів про музику та розроблено власний журнальний проект.Документ Відкритий доступ Розробка брендбуку для Видавничо-поліграфічного інституту Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Соломка, Поліна Ігорівна; Фісенко, Тетяна ВікторівнаМетою проекту є розробка брендбуку для ВПІ, що включатиме в свій арсенал новостворені елементи фірмового стилю інституту для забезпечення його постійного просування. Під час дослідження використано як загальнонаукові, так і спеціальні методи опрацювання інформації. У роботі було розглянуто діяльність різних медійних закладів освіти закордоном та в Україні у контексті наявності брендбуків або фірмової продукції. Також проведено дослідження наявного фірмового стилю ВПІ «Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського», що показало його недосконалість та потребу в створенні цілісного єдиного образу інституту. За допомогою SWOT-аналізу ми побудували концепцію брендбуку, яка допомогла розкрити філософію бренду та визначити його ідеологічні початки. Завдяки методу опитування студентів ВПІ вдалося розробити фірмові елементи, які відповідають бажанням та потребам цільових груп. Також сформовані методи та способи просування ВПІ за допомогою розробленої продукції, що забезпечить інституту побудову позитивного іміджу в очах потенційної та цільової аудиторії. Результатом роботи є спроектований матеріал у вигляді брендбуку Видавничо-поліграфічного інституту з урахуванням потреб і вподобань його основної цільової аудиторії – студентів. Розроблений брендбук ВПІ, що міститься в роботі, може бути використаний на практиці закладом освіти з метою підвищення рівня поінформованості та пізнаваності бренду інституту. Це допоможе привернути увагу нових абітурієнтів та зацікавить нові професійні спільноти, що в подальшому буде впливати на імідж та репутацію ВПІ.Документ Відкритий доступ Соціальний проект Видавничо-поліграфічного інституту КПІ ім. Ігоря Сікорського для людей із вадами слуху(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Томіна, Крістіна Вадимівна; Фісенко, Тетяна ВікторівнаМетою проекту є розробка соціальної медіареклами «Який твій улюблений звук?» та поширення її серед визначеної цільової аудиторії. Під час написання та реалізації дипломного проекту було використано як загальнонаукові, так і спеціальні методи обробки інформації. У проекті було розглянуто інформаційну обізнаність суспільства щодо проблеми людей із порушенням слуху на прикладі українського та зарубіжного досвіду. Також було проведено аналіз та порівняння соціальної ініціативності вищих навчальних закладів в Україні і закордоном. За допомогою соціального опитування серед студентів Видавничо-поліграфічного інституту було встановлено рівень їхньої соціальної відповідальності та сформовано вторинну цільову аудиторію проекту. Результатом проекту є розроблена та реалізована на медіаносіях соціальна реклама «Який твій улюблений звук?», головним завданням якої є інформування суспільства про проблему людей із порушенням слуху та сприяти інклюзії таких людей до системи вищої освіти. Реалізований соціальний рекламний відеоролик «Який твій улюблений звук?» може бути використаний або модифікований під час проведення будь-якої соціальної рекламної кампанії в межах відповідної тематики з метою підвищення обізнаності соціуму стосовно проблеми людей із вадами слуху а також для розвинення соціальної активності Видавничо-поліграфічного інституту.Документ Відкритий доступ Просування музичного фестивалю RadioDay(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Левчук, Катерина Ростиславівна; Сегол, Радміла ІгорівнаМетою проекту є розроблення концепції рекламної кампанії для київського фестивалю електронної музики RadioDay. У ньому розкрито специфіку просування музичних фестивалів, особливості роботи фахівця з реклами та зв’язків з громадськістю під час просування фестивалів за допомогою інтернет- та офлайн-ресурсів, розроблено пропозиції щодо просування фестивалю електронної музики RadioDay. Концепція просування, що описана в дипломному проекті, може бути реалізована на практиці, а рекомендації щодо просування можуть використовувати інші музичні фестивалі.Документ Відкритий доступ Створення рекламного відеоролика для просування бренда Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Копинець, Валеріян Валеріянович; Гусак, Ольвія ОлександрівнаОб’єктом дослідження є рекламний відеоролик як необхідний маркетинговий інструмент для залучення більшої кількості абітурієнтів до навчання у Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» та для створення його належного сучасного іміджу в рейтингу українських та світових вищих навчальних закладів. Метою роботи є створення якісного і професійного рекламного відеоролика для просування Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» з урахуванням особливостей ефективного виробництва реклами та подальшого розроблення плану його просування. Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що зібраний та описаний матеріал може бути використано під час начитування курсів «Інтернет-журналістика», «Створення відеореклами», «Підготовка рекламних кампаній», викладання загальних і спеціальних курсів на факультетах «Журналістики» й «Видавничої справи та редагування» вищих навчальних закладів, а також для подальших досліджень процесу створення конкурентоспроможного рекламного відеоролика. Результати дослідження можуть бути корисними для сучасних фахівців, які займаються створенням та продюсуванням рекламних проектів. Результатом роботи є рекламний відеоролик для просування бренда Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» в Україні.Документ Відкритий доступ Концепція видання «Невідомі твори відомих письменників»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Саєнко, Катерина Василівна; Андрійчук, Микола ТарасовичУ дипломному проекті досліджено проблеми, які стали причиною незадовільного стану книговидання, недостатньої уваги до української літератури ХХ століття. Створено концепцію видання «Невідомі твори відомих письменників», збірника оповідань і новел відомих українських авторів, котрі творили у часи значних суспільних змін – революції та війни. Серед них: Володимир Винниченко, Валер'ян Підмогильний, Олександр Довженко, Юрій Яновський. Українська література XX століття потребує негайного дослідження, цей дипломний проект покликаний привернути увагу науковців і студентів до забуття, відсутності культурної пам’яті у поколінь. Сформовані основні етапи просування збірника й описана їх важливість для видавництва.Документ Відкритий доступ Концепція українського журналу мод(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Петрик, Марія Миколаївна; Левчук, Олена МиколаївнаОб’єктом дослідження в роботі є журнал мод як один з видів видавничої продукції для жінок. Предметом дослідження є особливості оформлення і наповнення сучасних журналів мод, представлених на українському видавничому ринку. Метою дослідження є обґрунтування доцільності створення українського періодичного жіночого видання про моду. У першому розділі подано характеристику поняття «журнал мод», висвітлено історію розвитку журнальної продукції про моду, подано огляд літератури, присвяченої розгляду пов’язаних з нею аспектів, а також проаналізовано сучасний стан та перспективи розвитку видань на тему моди в Україні. У другому розділі описано основні аспекти концепції власного видання: структуру і наповнення, верстку й оформлення, а також схему просування журналу. За результатами дослідження зроблено висновки про стан журнальної справи про моду в Україні і перспективи створення власного журналу.Документ Відкритий доступ Концепція просування Видавничо-поліграфічного інституту Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» для абітурієнтів через Instagram (на прикладі проекту «VPI.enrolle»)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Коростельова, Олександра Олександрівна; Гусак, ОльвіяДипломний проект з теми «Концепція просування Видавничо-поліграфічного інституту Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» для абітурієнтів через Instagram(на прикладі проекту «VPI.enrolle»)» складається з 54 сторінок основного тексту, 3 додатків та 43 позицій списку використаних джерел. Мета дослідження: розроблення концепції освітнього медіа-проекту «VPI.ENROLLE», що покликаний підвищити репутацію Видавничо-поліграфічного інституту серед сучасної молоді та створити можливість комунікації з майбутніми абітурієнтами навчального закладу. Під час дослідження було вивчено основні аспекти просування вищих навчальних закладів України, визначено найбільш дієвий підхід до популяризації їх діяльності у соціальних мережах та розроблено власну програму просування освітнього медіа-проекту.Документ Відкритий доступ Просування Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» з урахуванням регіональних особливостей(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Снісар, Дмитро Валерійович; Магда, Євген ВалерійовичМетою проекту є розробка рекламної кампанії для Київського Політехнічного Інституту імені Ігоря Сікорського в регіонах України. У роботі було розглянуто регіональну специфіку просування в кожній області України, визначено головні особливості та акценти в рекламі українських міст, здійснено комплексний аналіз особливостей діяльності КПІ ім. Ігоря Сікорського, розроблено концепцію зовнішньої реклами для університету з урахуванням регіональних особливостей. До того ж, було здійснено аналіз конкурентного середовища, проведено SWOT-аналіз для виявлення переваг і недоліків, можливостей та загроз подальшого розвитку. Результатом роботи стала розроблена рекламна кампанія для КПІ ім. Ігоря Сікорського в регіонах України. Концепція рекламної кампанії, що міститься в проекті, може бути реалізована Національним технічним університетом України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» задля підвищення репутації, заохочення абітурієнтів до вступу, підвищення обізнаності українців про університет.Документ Відкритий доступ Внутрішньокорпоративні заходи Видавничо–поліграфічного інституту Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» як PR–технології(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Рудіна, Оксана; Литвин, Аеліта ВасилівнаМетою проекту є довести важливість проведення корпоративних заходів для здійснення ефективної комунікації та формування корпоративного духу внутрішньої громадськості освітнього закладу. Зокрема під час дослідження було проведено аналіз внутрішньокорпоративних заходів у закладах вищої освіти в Україні та за кордоном. Авторкою було виявлено низку недоліків, які наявні в українських вишах, а також безліч позитивних прикладів застосування корпоративних заходів як PR–технологій у зарубіжних університетах. Після розгляду різних заходів, які можливо було реалізувати у ВПІ, обрали – тімбілдинг, що згодом було реалізовано під час корпоративного заходу «День факультету ВПІ». Результатом роботи є реалізований корпоративний захід, який підвищив корпоративний дух факультету та зміцнив комунікацію між керівництвом та студентством. Захід «День ВПІ», який описано в роботі, може слугувати прикладом для подальшої реалізації студентських проектів, які будуть покращувати мотиваційну політику для студентів, працівників та абітурієнтів.Документ Відкритий доступ Роль редактора у створенні SMM-проектів (на прикладі каналів у соціальній мережі Telegram)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Філь, Анжеліка Максимівна; Сегол, Радміла ІгорівнаОб’єкт дослідження в роботі є SMM-проекти в месенджері з елементами соціальної мережі Telegram. Предметом дослідження є особливості редакторського опрацювання SMM-проектів, участь редактора на всіх етапах створення таких проектів. У першому розділі визначено поняттєвий апарат дослідження, поетапно висвітлено історію виникнення SMM від створення соціальних мереж як соціокомунікативного явища до сьогодення, визначено роль редактора на кожному етапі створення SMM-проекту. У другому розділі надано загальний аналіз ринку SMM-проектів у месенджері Telegram, висвітлено особливості просування в обраному додатку. Проаналізовано сучасний ринок SMM-проектів закордоном та в Україні. У третьому розділі описано основні аспекти концепції власного проекту: схема просування, розроблення контент-плану, текстове наповнення та ілюстративний матеріал.Документ Відкритий доступ Просування спеціалізації «Реклама і зв’язки з громадськістю» Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» в соціальній мережі Facebook(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Мельник, Дарина Михайлівна; Литвин, Аеліта ВасилівнаМетою вказаного проекту було визначити ефективну стратегію просування закладу освіти в соціальних мережах та втілити рекомендації щодо покращення функціонування сторінки у Facebook. У проекті виявлено головні тенденції розвитку соціальних мереж. Були визначені та проаналізовані основні методи просування сторінок підприємств у соціальних мережах, а також досліджено позитивні та негативні особливості діяльності закладів освіти у Facebook. Проведено оцінку рівня ефективності просування п’яти зарубіжних та п’яти українських конкурентів, що здійснюють підготовку фахівців за напрямом «Реклама і зв’язки з громадськістю». Методом статистичного аналізу та визначення показника залучення аудиторії досліджено конкурентне середовище, а також стан сторінки спеціалізації «Реклама і зв’язки з громадськістю» НТУУ «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» у Facebook. Розроблено та втілено практичні рекомендації щодо покращення діяльності сторінки, які сформульовані у стратегію просування спеціалізації. Шляхом порівняльного аналізу доведено ефективність обраної стратегії та доцільність подальшої роботи з соціальними мережами.Документ Відкритий доступ Створення брендбуку для Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Ігнатенко, Альбіна Володимирівна; Гусак, Ольвія ОлександрівнаОб’єктом дослідження є брендбук, як необхідний ресурс бренду університету для відображення елементів фірмового стилю. Мета проекту – розробити власний варіант фірмового стилю для Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» та відобразити його у брендбуці. Практичне значення отриманих результатів полягає у подальшому їх використанні для вивчення брендингу університетів фахівцями з рекламної діяльності, інформаційно-рекламними підрозділами вузів та у читанні навчальних курсів в галузі реклами та зв’язків з громадськістю. Результатом роботи є аналіз дефініції поняття «брендбук»; визначення головних атрибутів ідентифікації університетів; дослідження наявного фірмового стилю університету та його цільової аудиторії; систематизація досвіду зі створення фірмової ідентифікації українськими та зарубіжними технічними навчальними закладами; створення власного проекту – брендбуку для Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського».Документ Відкритий доступ Стратегія просування закладу вищої освіти в Iнстаграм на прикладі «Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Шулім, Анна Дмитрівна; Сегол, Радміла ІгорівнаМета дослідження – створити стратегію для сторінки Інстаграм «Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського» з урахуванням особливостей етапів візуального оформлення та методів просування для залучення вступників та створення майданчика освітнього і розважального характеру для комунікації зі студентами та викладачами. Об’єктом дослідження є сторінка Інстаграм як необхідний інформаційний ресурс для відображення діяльності вищого навчального закладу та залучення нових абітурієнтів. Результатом роботи є проведення аналізу офіційної сторінки «Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського» та визначення основних помилок ведення профілю, розробка стратегії візуального, текстового наповнення профілю відповідно до сучасних тенденцій та потреб цільової аудиторії та визначення основних методів просування.Документ Відкритий доступ Розроблення фірмового стилю для Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Погребова, Зоя Сергіївна; Гусак, Ольвія ОлександрівнаОб’єктом дослідження є фірмовий стиль як набір елементів для надання смислового та візуально-інформаційного змісту проектам компанії чи організації. Метою дипломного проекту є розроблення нового фірмового стилю для Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського» відповідно до сучасних тенденцій, а також створення буклету з урахуванням усіх компонентів фірмового стилю. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що зібраний та описаний матеріал може бути використано для подальших досліджень процесу розроблення фірмового стилю. Результати дослідження можуть бути корисними для сучасних фахівців, які займаються розробленням фірмових стилів для вищих навчальних закладів. Результатом роботи є розроблений новий фірмовий стиль для Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»», що включає у себе такі компоненти: логотип, гасло, фірмові кольори та шрифти. Ці компоненти були використані для подальшого розроблення буклету про Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського».Документ Відкритий доступ Редагування українського перекладу дитячої повісті з польської мови(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Ващенко, Ольга Миколаївна; Янішевський, Олександр ОлександровичМетою проекту є з’ясувати специфіку редагування дитячої повісті на психологічну тематику та розширити тематичний діапазон дитячих повістей. У роботі проаналізовано сучасний стан книговидання дитячого сегменту, зокрема перекладної літератури з польської мови. З’ясовано спільні та відмінні складники сучасних дитячих повістей польських і українських письменників, які сконцентровані на передачі психологічного стану дітей. Описано специфіку творчості Барбари Космовської на перекладних творах «Буба», «Буба: мертвий сезон», «Позолочена рибка», «Дівчинка з парку». Опрацьовано переклади, що здійснені українським видавництвом «Урбіно». Представлено основні типові помилки у редакторській роботі з перекладною літературою для дітей. Описано концепцію дитячого видання «Дівчинка з парку». Надано рекомендації редакторам-початківцям щодо підготовки та просування дитячого видання. Практичне значення дипломного проекту полягає у формуванні основних редакторських засад щодо редагування українського перекладу повісті з польської мови зі специфічної тематики. Дослідження може бути взято до уваги видавцями та студентами-перекладачами, які мають потяг до створення власного видавничого продукту. Результатом роботи є створення україномовного перекладу дитячої повісті «Дівчинка з парку» Б. Космовської, окреслення типових помилок редактора, створення пропозицій щодо популяризації психологічної повісті.Документ Відкритий доступ Концепція просування студентської преси(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Лисенко, Марія Володимирівна; Гусак, Ольвія ОлександрівнаОб’єктом дослідження є студентський медіа-ресурс як важливий елемент комунікації зі студентською аудиторією і створення університетського ком’юніті. Метою дипломного проекту є розроблення ефективної концепції просування студентської преси, який би задовольняв потреби аудиторії: створити веб-сайт та план просування медіа-проекту у соціальних мережах, задіяти інші доступні рекламні ресурси, які відповідають інтересам студентської аудиторії. Практичне значення отриманих результатів полягає у подальшому їх використанні для вивчення ринку інтернет-медіа в Україні та світі, оскільки ця тема не достатньо досліджена. Розроблений дипломний проект може бути використаний як приклад створення нового медіа-ресурсу для студентів в якості завдання, дослідження з просування у соціальних мережах можуть бути задіяні при вивченні пов’язаних з цією тематикою предметів на факультетах Видавнично-поліграфічного інституту. Зібрані теоретичні знання допоможуть краще зрозуміти і заглибитись у сферу просування в інтернеті студентам НТУУ «КПІ» та інших ВНЗ. Результатом роботи є систематизація досліджених знань у сфері просування в інтернеті, ретельний аналіз студентської аудиторії і розроблення нового ЗМК для студентської аудиторії, а також створена концепція його просування у соціальних мережах за допомогою отриманих раніше теоретичних знань.Документ Відкритий доступ Внутрішньокорпоративний PR Видавничо-поліграфічного інституту Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Кармазіна, Єлизавета Андріївна; Литвин, Аеліта ВасилівнаМетою вказаної роботи було визначити ефективний план покращення внутрішньокорпоративного паблік рілейшнз у Видавничо-поліграфічному інституті Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» та розробити внутрішньокорпоративне видання, як частину з інструментів плану дій. У дипломному проекті розглянуті напрями, технології та тенденції розвитку сучасного внутрішньокорпоративного паблік рілейшнз у закладах освіти. Також здійснено порівняльний аналіз зарубіжного та українського досвідів внутрішньокорпоративного PR в університетах та їх внутрішніх видань. Виявлені спільні та відмінні риси. Методом анкетування та статистичного аналізу була досліджена цільова аудиторія Видавничо-поліграфічного інституту з приводу відношення до закладу та деталей майбутнього видання. Розроблено практичні рекомендації щодо покращення внутрішнього PR та розроблено внутрішньокорпоративне видання, як один з інструментів практичних рекомендацій.