Бакалаврські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ВСР) за Автор "Балюн, Оксана Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Клуб випускників Видавничо-поліграфічного інституту Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» як елемент формування корпоративної культури»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Слободенюк, Марія Олександрівна; Балюн, Оксана ОлександрівнаМетою дипломного проекту є розробка концепції створення Клубу випускників Видавничо-поліграфічного інституту. У дипломному проекті розглянуто відмінність понять «корпоративна культура» та «організаційна культура». Виявлення чинників, які впливають на корпоративну культуру. У роботі досліджені інструменти внутрішньокорпоративного PR та описані рекомендації щодо підтримки корпоративної культури у вищому навчальному закладі. Проаналізовано діяльність клубів випускників зарубіжних університетів та розглянуто досвід створення подібних організацій в українських умовах. Було виявлено та детально описано цільову аудиторію цілі та завдання проекту. Розроблено концепцію для створення Клубу випускників Видавничо-поліграфічного інституту та описано основні засади для діяльності клубу. Запропоновані заходи для роботи організації, які підвищать рівень навчання у інституті та покращать комунікацію між випускниками, викладачами та студентами. Загальний обсяг роботи 70 сторінок, один додаток та 40 бібліографічних найменувань.Документ Відкритий доступ Просування освітньо-культурного проєкту «Пусто» в соціальних мережах(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Романюк, Мирослава Русланівна; Балюн, Оксана ОлександрівнаСоціальні мережі – це платформи, на яких користувачі можуть комунікувати, генерувати та ділитись контентом. Вони помітно інтегрувались у сучасне життя та дозвілля. Крім того, інструменти соціальних мереж дозволяють чинити соціальний, маркетинговий та психологічний вплив на спільноту. Соціальний менеджмент використовує їх, щоб ефективно просувати компанію чи товар. SMM має достатньо переваг для власника бізнесу, проте основними є відносна дешивизна, в порівняні з іншими методами маркетингу, та встановлення прямого контакту з авдиторією, що дозволяє краще її розуміти. Метою дипломної роботи є створення концепції концепції проєкту «Пусто» в соціальних мережах. Обʼєктом дослідження є освітньо-культурний проєкт «Пусто». Предметом дослідження є види нових медіа, зокрема, соціальні мережі, як засіб просування освітньо-культурних проєктів. Наукова новизна дипломного проєкту полягає у тому, що у роботі проведене комплексне дослідження актуального стану ніші освітньо-культурних проєктів. Проведено аналіз засобів просування культурно-освітніх проєктів та чітко викладено результати, де описані всі переваги та недоліки конкурентів. Розроблено та проаналізовано концепцію освітньо-культурного проєкту «Пусто» у соціальних мережах.Документ Відкритий доступ Ребрендинг компанії Wikolding як засіб підвищення лояльності споживача(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Ліньова, Катерина Валентинівна; Балюн, Оксана ОлександрівнаДипломний проект на тему «Ребрендинг компанії Wikolding як засіб підвищення лояльності споживача» складається з 50 сторінок основного тексту, розроблених макетів фірмового стилю, 40 позицій списку використаних джерел. Мета дослідження полягає у розробці власної концепції ребрендингу для студії друку та зовнішньої реклами Wikolding, яка позитивно вплине на соціально-економічний розвиток та імідж компанії, підвищить впізнаваність та лояльність з боку цільової аудиторії.Документ Відкритий доступ Соціально-освітній проект «Медіабезпека дітей молодшого шкільного віку»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Петровська, Ольга Юріївна; Балюн, Оксана ОлександрівнаМета дослідження: розробити та реалізувати соціально-освітній проект з медіабезпеки. У ході дослідження було використано такі методи, як метод аналізу, узагальнення та систематизації (дослідження теоретичних аспектів створення соціальних проектів), порівняльний метод (аналіз соціально-освітніх проектів з медіаграмотності в Україні та закордоном), метод опитування (для дослідження цільової аудиторії) та описовий метод (опис концепції соціально-освітнього проекту). У першому розділі дипломного проекту було досліджено сутність поняттєвого апарату: соціальне проектування, медіаосвіта та медіаграмотність. У другому продемонстровано соціально-освітні проекти з медіаграмотності в Україні та закордоном. Третій розділ окреслює проаналізовану концепцію соціально-освітнього проекту з медіабезпеки для дітей молодшого шкільного віку. Результатом роботи є розроблений проект.