Бакалаврські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ВСР) за Автор "Баник, Тетяна Тарасівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Розроблення рекламної кампанії в Інтернеті (на прикладі благодійної організації «Дай лапу, друже»)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Баник, Тетяна Тарасівна; Гусак, Ольвія ОлександрівнаПояснювальна записка до дипломного проєкту на тему «Розроблення рекламної кампанії в Інтернеті (на прикладі благодійної організації «Дай лапу, друже»)» складається з 95 сторінок комп’ютерного складання, містить 41 бібліографічних найменувань та 35 додатків. Об’єктом дослідження є рекламна кампанія в мережі інтернет як ефективний спосіб просування організації, компанії чи бренду. Метою проєкту є розроблення рекламної кампанії в інтернеті для благодійної організації «Дай лапу, друже», що включає в себе створення логотипу та банерів, розроблення сайту, підключення E-mail розсилки та просування в соціальній мережі Instagram відповідно до сучасних тенденцій. Під час дослідження використано загальнонаукові та спеціальні методи опрацювання інформації. У дипломному проєкті визначено основні канали розповсюдження реклами та етапи проведення рекламної кампанії. Під час дослідження було проаналізовано сучасні тенденції створення рекламних кампаній у США, а також для благодійних організацій, та рекламну/PR-діяльність благодійного фонду «Таблеточки». Результатом роботи є розроблена та реалізована рекламна кампанія в інтернеті для благодійної організації «Дай лапу, друже». Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що проаналізований та описаний матеріал може застосовуватися в навчальній програмі для читання курсів «Інтернет-реклама», «Електронні видання», «Дизайн у рекламі та PR», «Креатив у рекламі та PR», на факультетах журналістики і видавничої справи та редагування.