Бакалаврські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ВСР) за Автор "Бугаєнко, Вероніка Вʼячеславівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Просування торгово-розважального центру Nivy на платформі «ТікТок»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Бугаєнко, Вероніка Вʼячеславівна; Головко, Ольга АнатоліївнаОб’єктом дослідження є бренд торгово-розважального центру Nivy. Мета проєкту полягає у дослідженні соціальної мережі «ТікТок» як інструменту просування бренду Nivy. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаної літератури. У першому розділі висвітлено сутність поняття просування, основні функції та завдання, розглянуто ТікТок як інструмент просування, проаналізовано діяльність бренду Nivy та його цільових конкурентів у ТікТоку та інстаграм. У другому розділі здійснено аналіз цільової аудиторії, створено та реалізовано стратегію просування бренду Nivy на платформі «ТікТок» та описано ефективність просування бренду за розробленою стратегією. У ході реалізації стратегії для бренду Nivy у ТікТоку досягнуто майже 30 000 активних підписників, 850 000 вподобань та 16,3 мільйонів переглядів з нуля. На основі цього можемо вважати, що результати практичного втілення стратегії є позитивними.