Бакалаврські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ВСР) за Автор "Головко, Ольга Анатоліївна"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Просування торгово-розважального центру Nivy на платформі «ТікТок»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Бугаєнко, Вероніка Вʼячеславівна; Головко, Ольга АнатоліївнаОб’єктом дослідження є бренд торгово-розважального центру Nivy. Мета проєкту полягає у дослідженні соціальної мережі «ТікТок» як інструменту просування бренду Nivy. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаної літератури. У першому розділі висвітлено сутність поняття просування, основні функції та завдання, розглянуто ТікТок як інструмент просування, проаналізовано діяльність бренду Nivy та його цільових конкурентів у ТікТоку та інстаграм. У другому розділі здійснено аналіз цільової аудиторії, створено та реалізовано стратегію просування бренду Nivy на платформі «ТікТок» та описано ефективність просування бренду за розробленою стратегією. У ході реалізації стратегії для бренду Nivy у ТікТоку досягнуто майже 30 000 активних підписників, 850 000 вподобань та 16,3 мільйонів переглядів з нуля. На основі цього можемо вважати, що результати практичного втілення стратегії є позитивними.Документ Відкритий доступ Проєкт ребрендингу магазину аналогової фотографії(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Бондаренко, Юлія Валентинівна; Головко, Ольга АнатоліївнаОб’єктом дослідження є магазин аналогової фотографії «Fotovramke», предмет дослідження – особливості створення ребрендингу, його елементи, завдання та цілі, мета дослідження полягає у створенні проєкту ребрендингу для магазину аналогової фотографії «Fotovramke», яка ефективно вплине на підвищення впізнаваності та прибутку і створить позитивний імідж компанії. Дипломний проєкт складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури. У першому розділі розкриті поняття ребрендингу, описані основні етапи його проведення, інструменти, передумови ребрендингу та його основні складники. У другому розділі проаналізовано особливості айдентики та контенту магазину та проведено аналіз основних конкурентів. У третьому розділі проаналізовано цільову аудиторію магазину та створено проєкт ребрендингу для «Fotovramke».Документ Відкритий доступ Проєкт рекламної кампанії для закладу Bono cafe(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Тірон, Вадим Михайлович; Головко, Ольга АнатоліївнаМета проєкту полягає в розробці успішної рекламної кампанії для просування закладу Bono cafe. Дипломний проєкт складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі «Теоретичні аспекти розроблення та проведення рекламної кампанії для закладу хавчування» визначається: роль реклами для закладів харчування, основні поняття та етапи рекламної кампанії, типи реклами та їх використання в галузі громадського харчування, а також психологія споживача та її вплив на ефективність реклами. Другий розділ «Рекламна діяльність закладу харчування Bono cafe» присвячений загальним відомостям про підприємство, огляду рекламної діяльності підприємства, оцінці конкурентного середовища та конкурентоспроможності закладу харчування Bono cafe. У третьому розділі проведений аналіз цільової аудиторії, сформована концепція рекламної кампанії та розроблені рекламні матеріали для закладу. У висновках підсумовуються отримані результати.Документ Відкритий доступ Стратегія просування в соціальних мережах за допомогою SMM-інструментів (на прикладі видавництва коміксів TUOS Comics)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Щербак, Микита Олегович; Головко, Ольга АнатоліївнаДокумент Відкритий доступ Стратегія просування за допомогою інструментів SMM (на прикладі компанії Balloon Sharon)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Булатова, Анастасія Олексіївна; Головко, Ольга Анатоліївна