Кафедра видавничої справи та редагування (ВСР)
Постійне посилання на фонд
У фонді розміщено матеріали професорсько-викладацького складу, працівників, студентів, аспірантів та докторантів кафедри.
Доступ до повних текстів матеріалів цього фонду - вільний, якщо інше не обумовлено на рівні окремого примірника.
Переглянути
Перегляд Кафедра видавничої справи та редагування (ВСР) за Автор "Андрійчук, Микола Тарасович"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Взаємодія мас-медіа та органів державної влади(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Андрійчук, Микола Тарасович; Андрійчук, Тетяна СергіївнаДокумент Відкритий доступ Концепція видання «Невідомі твори відомих письменників»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Саєнко, Катерина Василівна; Андрійчук, Микола ТарасовичУ дипломному проекті досліджено проблеми, які стали причиною незадовільного стану книговидання, недостатньої уваги до української літератури ХХ століття. Створено концепцію видання «Невідомі твори відомих письменників», збірника оповідань і новел відомих українських авторів, котрі творили у часи значних суспільних змін – революції та війни. Серед них: Володимир Винниченко, Валер'ян Підмогильний, Олександр Довженко, Юрій Яновський. Українська література XX століття потребує негайного дослідження, цей дипломний проект покликаний привернути увагу науковців і студентів до забуття, відсутності культурної пам’яті у поколінь. Сформовані основні етапи просування збірника й описана їх важливість для видавництва.Документ Відкритий доступ Концепція просування інтернет-магазину косметики в інстаграмі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Бондарук, Дар’я Віталіївна; Андрійчук, Микола ТарасовичОб'єктом дослідження виступає просування бренду в соціальній мережі «Інстаграм». Мета проєкту: розробити концепцію розвитку в інстаграмі для онлайн-магазину косметики DUSHKA. Структура роботи: вступ, перший теоретичний розділ, другий розділ з аналізом і третій розділ, який містить аналіз і концепцію просування інтернет-магазину DUSHKA в інстаграмі, висновки, списки використаних джерел, додатки. У першому розділі визначено поняття «інстаграм», перспективи розвитку цієї соціальної мережі, визначено поняття та завдання SMM, функції SMM-спеціаліста. У другому розділі проведено аналіз конкурентів, аналіз інтернет-магазину DUSHKA. У третьому розділі проаналізовано сторінку в інстаграмі, визначено цільову аудиторію, створено концепцію розвитку інтернет-магазину DUSHKA у соціальній мережі «Інстаграм». У першому розділі визначено, що інстаграм підходить для просування товарів у соціальній мережі завдяки своєму функціоналу, а SMM-просування допоможе у створенні повноцінного просування. У другому розділі визначено, що інтернет-магазин має зручний функціонал і візуально привабливий вигляд, а серед конкурентів бренд має певні переваги. У третьому розділі визначено контент, який публікує бренд в інстаграмі, визначено певні недоліки, які можна усунути при впроваджені концепції просування, розроблено дві рекламні публікації і макет для швидкої відповіді, а при визначені цільової аудиторії завдяки методу персон було створено портрет споживача, завдяки чому довелось визначити цільову аудиторію.Документ Відкритий доступ Просування агенції стримінгового сервісу Live me в соціальних мережах(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Лубенець, Ольга Валеріївна; Андрійчук, Микола ТарасовичОбʼєктом дослідження є світовий ринок лайв-стримінгових сервісів. Предметом дослідження є особливості просування агенції стримінгового сервісу Live me. Метою проєкту є розроблення стратегії просування агенції стримінгового сервісу Live me, що включає в себе створення логотипу, рекламних креативів, розроблення сайту та телеграм-боту, створення інстаграм- та фейсбук-сторінки. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі висвітлено сутність поняття «лайв-стримінг», визначено топ найпопулярніших стримінгових сервісів 2023 року та їх основні функції. Також зʼясовано від чого залежить успіх та методи популяризації стримінгових платформ. У другому розділі було визначено цільову аудиторію, основних конкурентів та розроблено стратегію просування стримінгової агенції Live me в соціальних мережах. За результатами дослідження було зроблено висновок, що попит на стримінгові платформи зростає з кожним роком, адже це чудова нагода поспілкуватися з відомими стримерами та монетизувати свій контент. До того ж просування даного стримінгового сервісу є дуже важливим в період повномасштабного вторгнення, адже це гарне джерело заробітку онлайн, не виходячи з дому, що свою чергу не ставить життя людини під загрозу.Документ Відкритий доступ Робота редактора над стрічкою новин(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Коваленко, Анастасія Анатоліївна; Андрійчук, Микола ТарасовичДо магістерської дисертації Коваленко Анастасії Анатоліївни на тему: «Робота редактора над стрічкою новин». Кафедра видавничої справи та редагування Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Київ, 2021. Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури (78 позицій). Загальний обсяг дослідження становить 97 сторінок, з яких основного тексту 79 сторінок. Метою роботи є дослідження теоретичних і методичних засад редакторської роботи у створенні стрічки новин. Об’єктом дослідження є інтернет-видання. Наукова новизна дослідження полягає у систематизації матеріалів з редакторської підготовки електронних видань за допомогою діалектичного поєднання двох сфер знання: нової комп’ютерної та класичної редакційно-друкованої. Застосовано теоретичні загальнонаукові методи абстрагування, узагальнення, індукції та дедукції, емпірико-теоретичні методи (аналіз наукових джерел з досліджуваної проблематики, синтез, системний метод і метод класифікації).Документ Відкритий доступ Специфіка роботи регіональних медіа Донецької та Луганської областей під час збройного конфлікту на Донбасі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Василенко, Євгеній Олександрович; Андрійчук, Микола ТарасовичАктуальність дослідження полягає у обґрунтуванні важливості інформаційної війни з точки зору роботи регіональних медіа Донецької та Луганської області. Метою магістерської дисертації є визначити, як на сьогодні українські медіа можуть підвищити довіру місцевого населення Донецької та Луганської областей до таких медіа-ресурсів. Окреслити основні вимоги до редактора під час роботи у таких медіа. Надати рекомендації щодо подальшої роботи прифронтових медіа в Україні. Об’єктом дослідження обрано регіональні медіа Донецької та Луганської областей. Наукова новизна одержаних результатів полягає у підвищенні ефективності роботи регіональних медіа Донецької та Луганської областей у період збройного конфлікту на Сході України та підвищенні протидії російській пропаганді. Окреслено недоліки роботи регіональних медіа, а також запропоновано шляхи вирішення існуючих на сьогодні проблем. Застосовано метод контент-аналізу регіональних медіа Донецької та Луганської областей. На основі отриманих даних розроблено методичні рекомендації для редакторів, які працюють на теренах вказаних областей України.Документ Обмежений Теорія та історія видавничої справи та редагування. Частина 1(НТУУ «КПІ», 2015) Андрійчук, Микола ТарасовичДокумент Обмежений Теорія та історія видавничої справи та редагування. Частина 2: Історія видавничої справи та редагування(НТУУ «КПІ», 2015) Андрійчук, Микола ТарасовичДокумент Відкритий доступ Українсько-єврейський дискурс: висвітлення міжнаціональних взаємин у друкованих виданнях Наддніпрянщини (60-ті рр. XIX ст. – початок XX ст.)(НТУУ "КПІ", 2013) Андрійчук, Микола ТарасовичДокумент Відкритий доступ Феномен віртуальних інфлуенсерів у соціальній мережі Instagram(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Токмакова, Еліна Олегівна; Андрійчук, Микола ТарасовичОб’єктом дослідження є віртуальні інфлуенсери. Метою дослідження є обґрунтування феномена віртуальних інфлуенсерів у соціальній мережі Instagram. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. В першому розділі висвітлено сутність понять «віртуальні інфлуенсери» та його історію, а також окреслений вплив віртуальних інфлуенсерів на аудиторію та рекламодавців. Проаналізовано сприйняття образу віртуальних інфлуенсерів аудиторією. У другому розділі проведений аналіз акаунтів віртуальних інфлуенсерів у соціальній мережі Instagram. У третьому розділі описано розробку медіаобразу та стратегії просування віртуального інфлуенсера в Україні. За результатами дослідження зроблено висновок, що є доцільним подальше вивчення феномену віртуальних інфлуенсерів через розвиток цієї ніші та реалізація просування віртуального інфлуенсера в Україні.Документ Відкритий доступ Іміджева стратегія кандидата в депутати до Верховної ради України Руслана Кошулинського під час проміжних виборів в одномандатному виборчому окрузі №87(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Бурлука, Анастасія Ігорівна; Андрійчук, Микола ТарасовичПояснювальна записка до дипломного проєкту на тему: «Іміджева стратегія кандидата в депутати до Верховної ради України Руслана Кошулинського під час проміжних виборів в одномандатному виборчому окрузі №87» Київ, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», 2021 рік. Науковий керівний Андрійчук М.Т. Об’єктом дослідження є процеси формування іміджевої стратегії політика під час виборів до Верховної Ради України в масовій свідомості виборців. Метою дослідження є виявлення специфіки іміджевої стратегії кандидата в депутати до Верховної ради України Руслана Кошулинського під час проміжних виборів в одномандатному виборчому окрузі №87. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі висвітлено теоретико-методологічні засади формування іміджу політика. Досліджено поняттєвий апарат та джерельна база, охарактеризовано виборче законодавство України. У другому розділі описано технології створення та підтримки політичного іміджу. У третьому розділі проаналізовано імідж кандидата в депутати до Верховної Ради України Руслана Кошулинського під час проміжних виборів в одномандатному виборчому окрузі №87. За результатами дослідження зроблено висновок, що вдало складений політичний імідж має значний вплив на результат виборів.Документ Відкритий доступ Інформаційні війни як складник сучасних збройних конфліктів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Мажара, Андрій Артемович; Андрійчук, Микола ТарасовичУ магістерській дисертації здійснено комплексне дослідження особливостей ведення інформаційних війн у сучасних збройних конфліктах. Систематизовано теоретичні підходи до розуміння сутності інформаційної війни як феномену сучасної комунікації. Досліджено еволюцію інструментів та методів інформаційного протиборства в умовах цифрової епохи. Проаналізовано практику ведення інформаційних війн на прикладі сучасних збройних конфліктів, зокрема в російсько-українській війні. На основі проведеного дослідження розроблено рекомендації щодо вдосконалення системи протидії деструктивним інформаційним впливам. Особливу увагу приділено питанням розвитку медіаграмотності населення та впровадження новітніх технологій для виявлення дезінформації.