Кафедра видавничої справи та редагування (ВСР)
Постійне посилання на фонд
У фонді розміщено матеріали професорсько-викладацького складу, працівників, студентів, аспірантів та докторантів кафедри.
Доступ до повних текстів матеріалів цього фонду - вільний, якщо інше не обумовлено на рівні окремого примірника.
Переглянути
Перегляд Кафедра видавничої справи та редагування (ВСР) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 283
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Characteristics of research in education in the field of public relations(Berostav Družstvo, 2017) Kyrychok, AndriiДокумент Відкритий доступ Current trends in the development of philosophical standpoint(Consilium, 2018) Kyrychok, AndriiДокумент Відкритий доступ Greenwashing in communication with consumers on the Ukrainian market(Українська академія друкарства, 2017) Fiialka, S. B.Документ Відкритий доступ Money bill technology of tactile recognition engravings for visually impaired(Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe, 2018) Kyrychok, AndriiДокумент Відкритий доступ PR-стратегія просування бренду в мережі Інтернет (на прикладі ТОВ «НОВА ПОШТА»)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Бортницька, Вікторія Вячеславівна; Магда, Євген ВалерійовичОб’єктом дослідження є інтернет-маркетинг на ринку поштових послуг. Метою дослідження є теоретичні аспекти та практичні засади формування стратегії просування бренду в мережі інтернет та розробка заходів щодо удосконалення стратегії просування бренду «Нова пошта». Дипломний проєкт складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури. У першому розділі було висвітлено сутність стратегії просування бренду в мережі інтернет, розкрито підходи до формування та оцінювання даної стратегії та визначено важливість PR, як одного із інструментів просування бренду в мережі інтернет. У другому розділі було проаналізовано діяльність компанії «Нова пошта», досліджено, які канали та інструменти компанія використовує для просування бренду в мережі інтернет та визначено роль PR у маркетинговій діяльності компанії. У третьому розділі було досліджено, як споживачі сприймають бренд «Нова пошта», та розроблено рекомендації, – щодо покращення стратегії просування бренду, які допоможуть бренду покращити імідж, зміцнити роботу над сервісом на відділеннях та усунути негативні коментарі співробітників, щодо поганих умов роботи.Документ Відкритий доступ Problems and disadvantages of education in the field of public relations (international and Ukrainian context)(Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe, 2016) Kyrychok, AndriiДокумент Відкритий доступ Product Placement як вид маркетингової комунікації(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Демʼянчук, Катерина Олександрівна; Магда, Євген ВалерійовичДокумент Відкритий доступ Reputation capital as the factor of competitive recovery of Ukrainian enterprises on the international market(Українська академія друкарства, 2018-12) Baliun, O. O.; Fiialka, S. B.Документ Відкритий доступ School Media Education During the COVID–19 Pandemic: Limitations and New Opportunities(Academic Publishing House Researcher s.r.o., 2020) Fiialka, SvetlanaДокумент Відкритий доступ SEO як метод просування веб-сайта(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Григоренко, Анна Василівна; Фісенко, Тетяна ВікторівнаДокумент Відкритий доступ The disclosure of Ukrainian scientists’ research results in academic journals: problems and prospects(Українська академія друкарства, 2018-12) Fiialka, S. B.Документ Відкритий доступ The overview of investigation in the field of banknote design for visually impaired people(2018) Kyrychok, AndriiДокумент Відкритий доступ The Philosophy of positivism in economic science(Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe, 2018) Kyrychok, A. P.Документ Відкритий доступ Актуальні проблеми сучасного редагування очима студентів(КНУ ім. Тараса Шевченка, 2009) Побідаш, Ірина ЛеонідівнаДокумент Відкритий доступ Взаємодія мас-медіа та органів державної влади(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Андрійчук, Микола Тарасович; Андрійчук, Тетяна СергіївнаДокумент Відкритий доступ Вибір слова(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Фіялка, Світлана БорисівнаДокумент Відкритий доступ Видавнича діяльність Леоніда Глібова(Українська академія друкарства, 2002) Побідаш, Ірина ЛеонідівнаДокумент Відкритий доступ Видавнича культура української правничої літератури(Жнець, 2012) Женченко, Марина ІванівнаДокумент Відкритий доступ Видавнича справа та редагування. Практикум(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Левчук, Олена МиколаївнаПрактикум з курсу «Видавнича справа та редагування» для підготовки фахівців спеціальності Журналістика дає студентам освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» змогу осягнути специфіку видавничого піару та рекламних комунікацій на широкому тлі проблематик сучасної видавничої галузі. Практикум дозволяє опанувати практичні прийоми організації видавничої бізнес-структури, розвинути аналітичне мислення, «чуття ринку» та вміння самостійно і творчо оцінювати ситуації, що виникають в організаційно-творчому процесі роботи редактора, видавця та рекламіста. Для студентів ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського, які навчаються за спеціальністю 061 Журналістика освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю».Документ Відкритий доступ Використання методу Case study у підготовці фахівців зі зв’язків з громадськістю(Класичний приватний університет, 2016) Киричок, Андрій Петрович