Кафедра видавничої справи та редагування (ВСР)
Постійне посилання на фонд
У фонді розміщено матеріали професорсько-викладацького складу, працівників, студентів, аспірантів та докторантів кафедри.
Доступ до повних текстів матеріалів цього фонду - вільний, якщо інше не обумовлено на рівні окремого примірника.
Переглянути
Перегляд Кафедра видавничої справи та редагування (ВСР) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 303
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Characteristics of research in education in the field of public relations(Berostav Družstvo, 2017) Kyrychok, AndriiДокумент Відкритий доступ Current trends in the development of philosophical standpoint(Consilium, 2018) Kyrychok, AndriiДокумент Відкритий доступ Greenwashing in communication with consumers on the Ukrainian market(Українська академія друкарства, 2017) Fiialka, S. B.Документ Відкритий доступ Money bill technology of tactile recognition engravings for visually impaired(Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe, 2018) Kyrychok, AndriiДокумент Відкритий доступ PR-стратегія просування бренду в мережі Інтернет (на прикладі ТОВ «НОВА ПОШТА»)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Бортницька, Вікторія Вячеславівна; Магда, Євген ВалерійовичОб’єктом дослідження є інтернет-маркетинг на ринку поштових послуг. Метою дослідження є теоретичні аспекти та практичні засади формування стратегії просування бренду в мережі інтернет та розробка заходів щодо удосконалення стратегії просування бренду «Нова пошта». Дипломний проєкт складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури. У першому розділі було висвітлено сутність стратегії просування бренду в мережі інтернет, розкрито підходи до формування та оцінювання даної стратегії та визначено важливість PR, як одного із інструментів просування бренду в мережі інтернет. У другому розділі було проаналізовано діяльність компанії «Нова пошта», досліджено, які канали та інструменти компанія використовує для просування бренду в мережі інтернет та визначено роль PR у маркетинговій діяльності компанії. У третьому розділі було досліджено, як споживачі сприймають бренд «Нова пошта», та розроблено рекомендації, – щодо покращення стратегії просування бренду, які допоможуть бренду покращити імідж, зміцнити роботу над сервісом на відділеннях та усунути негативні коментарі співробітників, щодо поганих умов роботи.Документ Відкритий доступ Problems and disadvantages of education in the field of public relations (international and Ukrainian context)(Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe, 2016) Kyrychok, AndriiДокумент Відкритий доступ Product Placement як вид маркетингової комунікації(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Демʼянчук, Катерина Олександрівна; Магда, Євген ВалерійовичОб’єктом дослідження є product placement як вид маркетингової комунікації. Метою дослідження є розробка рекомендації щодо вдосконалення використання рекламної технології product placement в Україні. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі висвітлено сутність поняття “маркетингова комунікація” та “product placement”, а також окреслено вплив цієї технології на підсвідомість людини та медіапростір. У другому розділі описано світові та українські тенденції впровадження product placement, а також переваги та недоліки цього прийому. У третьому розділі проведено соціологічне дослідження серед українських споживачів щодо відношення до product placement. Крім того, було розглянуто перспективи розвитку цієї маркетингової комунікації та розроблено рекомендації для створення ефективного product placement. За результатами дослідження зроблено висновок, що українські споживачі обізнані у використані product placement, але ця технологія має малий вплив на глядачів.Документ Відкритий доступ Reputation capital as the factor of competitive recovery of Ukrainian enterprises on the international market(Українська академія друкарства, 2018-12) Baliun, O. O.; Fiialka, S. B.Документ Відкритий доступ School Media Education During the COVID–19 Pandemic: Limitations and New Opportunities(Academic Publishing House Researcher s.r.o., 2020) Fiialka, SvetlanaДокумент Відкритий доступ SEO як метод просування веб-сайта(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Григоренко, Анна Василівна; Фісенко, Тетяна ВікторівнаМагістерська дисертація присвячена дослідженню SEO як методу просування веб-сайта. Метою магістерської дисертації є розробка стратегії SEO для комерційного сайта. У роботі розглянуто модель аналізу прикладів SEO для сайтів конкурентів. Результати цього дослідження дозволили виявити сильні місця SEO сайтів конкурентів та включити їх як зразки для реалізації SEO на сайті ресторану «Шоті». Також перед створенням стратегічної частини проєкту було проведено дослідження вподобань основної цільової аудиторії. Розроблена стратегія створена як з врахуванням наявного досвіду просування сайта ресторану «Шоті», так і вподобань потенційної аудиторії. Частина дослідження присвячена прогнозуванню ефективності застосування SEO комерційними сайтами. Визначено рівень релевантності SEO як засобу просування в сучасних умовах.Документ Відкритий доступ The disclosure of Ukrainian scientists’ research results in academic journals: problems and prospects(Українська академія друкарства, 2018-12) Fiialka, S. B.Документ Відкритий доступ The overview of investigation in the field of banknote design for visually impaired people(2018) Kyrychok, AndriiДокумент Відкритий доступ The Philosophy of positivism in economic science(Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe, 2018) Kyrychok, A. P.Документ Відкритий доступ UX-контент як об’єкт роботи редактора(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Супрун, Яна Миколаївна; Тріщук, Ольга ВолодимирівнаСупрун Я. М. UX-контент як об’єкт роботи редактора : Магістерська дисертація. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. 134 с. Магістерська дисертація містить вступ, 3 розділи, висновки, список використаної літератури з 82 бібліографічних найменуваннями та 11 додатками. Актуальність теми обґрунтована необхідностю дослідити UX-контент як нову галузь написання текстів для онлайн-платформ, визначити перелік редакторських навичок, необхідних для роботи із цим контентом і спроєктувати лендинг для книжкового клубу, практично застосувавши ці знання та посприявши популяризації відвідування книжкових обговорень в Україні. Метою магістерської дисертації є розкриття особливостей UX-контенту як обʼєкта редакторської діяльності та практичне застосування набутих знань під час розробки лендингу для книжкового клубу. Об’єкт дослідження — UX-контент як компонент взаємодії користувачів з цифровими продуктами. Предмет — особливості створення та редакторського опрацювання UX-контенту. У дисертації вперше в Україні досліджено UX-контент як об’єкт роботи редактора. Уперше з’ясовано вплив якісних UX-текстів на користувацький досвід, що є важливим аспектом у розвитку цифрових технологій та онлайн-комунікацій. Результати дослідження сприятимуть формуванню принципів ефективної роботи редактора з UX-контентом, зокрема в розробці текстів, орієнтованих на покращення взаємодії користувачів із цифровими платформами. Практичне значення отриманих результатів полягає у створенні лендингу для літературного клубу, який надає зручний доступ до інформації про діяльність проєкту та сприяє залученню нових учасників. Тестування UX-контенту дозволило адаптувати текстовий матеріал до потреб цільової аудиторії, що забезпечує ефективну комунікацію та покращує взаємодію користувачів із платформою.Документ Відкритий доступ Актуальні проблеми сучасного редагування очима студентів(КНУ ім. Тараса Шевченка, 2009) Побідаш, Ірина ЛеонідівнаДокумент Відкритий доступ Взаємодія мас-медіа та органів державної влади(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Андрійчук, Микола Тарасович; Андрійчук, Тетяна СергіївнаДокумент Відкритий доступ Вибір слова(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Фіялка, Світлана БорисівнаДокумент Відкритий доступ Видавнича діяльність Леоніда Глібова(Українська академія друкарства, 2002) Побідаш, Ірина ЛеонідівнаДокумент Відкритий доступ Видавнича культура української правничої літератури(Жнець, 2012) Женченко, Марина ІванівнаДокумент Відкритий доступ Видавнича справа та редагування. Практикум(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Левчук, Олена МиколаївнаПрактикум з курсу «Видавнича справа та редагування» для підготовки фахівців спеціальності Журналістика дає студентам освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» змогу осягнути специфіку видавничого піару та рекламних комунікацій на широкому тлі проблематик сучасної видавничої галузі. Практикум дозволяє опанувати практичні прийоми організації видавничої бізнес-структури, розвинути аналітичне мислення, «чуття ринку» та вміння самостійно і творчо оцінювати ситуації, що виникають в організаційно-творчому процесі роботи редактора, видавця та рекламіста. Для студентів ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського, які навчаються за спеціальністю 061 Журналістика освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю».