2024
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2024 за Автор "Бондаренко, О. М."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Можливості методу скінчених елементів для аналізу аеропружності крила літака легкого класу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Федоренко, М. Ю.; Бондаренко, О. М.Проведено моделювання аеропружності прямого крила легкого літака методом скінченних елементів та верифікацію результатів моделювання за допомогою бінарної моделі. Показано можливість використання методу скінченних елементів для моделювання аеропружності літака легкого класу. Виконано порівняння аеропружності крила легкого літака зі звуженням та без звуження. Критерієм втрати стійкості крила під час аеропружних коливань обрано перехід від додатного до від’ємного значення коефіцієнту затухання в системі крилоповітря при певній швидкості польоту. Зазначено заходи для підсилення конструкції крила з метою забезпечення необхідної швидкості польоту.Документ Відкритий доступ Система керування аеропружними коливаннями безпілотного повітряного судна(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Школьний, В. О.; Бондаренко, О. М.Запропоновано систему керування, яка дозволяє зменшити амплітуду і час аеропружних коливань крила безпілотного повітряного судна, активно змінюючи його форму. Зміна форми досягається за рахунок керуючих поверхонь крила. Система керувань містить коригуючу ланку, яка синтезується одним із відомих методів, зокрема, логарифмічних частотних характеристик. В прикладних математичних та конструкторських програмних пакетах проведено напівнатурне моделювання. На прикладі елеронів крила та коригуючої ланки у вигляді ПІД-регулятора, проведено оцінку ефективності системи керування аеропружністю. Показано, що підбором пропорційного та інтегрального коефіцієнтів коригуючої ланки в системі керування можна збільшити критичну швидкість флатеру крила безпілотного літального апарату.