Кафедра англійської мови технічного спрямування №2 (КАМТС2)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра англійської мови технічного спрямування №2 (КАМТС2) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 229
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Enhancing ELS students’ language proficiency through spaced repetition(Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка, 0024) Kryukova, Yelyzaveta; Yamshynska, Nataliia; Kutsenok, Neonila; Meleshko, InnaIn language learning, the method of spaced repetition has gained significant importance. It is undoubtedly a learning technique that can greatly enhance students' vocabulary and grammar acquisition. Spaced repetition allows to improve students' long-term retention of the language content they study enhancing language learning through active engagement, repetition, and visual aids. The effectiveness of spaced repetition as a method of improving English language acquisition was investigated by the authors of the paper. The participants of the research were students at the National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute." The experiment involved 76 students, who were divided into two groups: an experimental group and a control group. The experimental group applied spaced repetition to their vocabulary and grammar learning, while the control group continued their studies according to the traditional syllabus without the use of spaced repetition. To assess the impact of spaced repetition, both groups took the same test before and after the experiment. The pre-test served to establish a baseline measurement of each student's vocabulary and grammar proficiency, allowing for a direct comparison of progress made during the study. The post-test, conducted at the end of the experiment, aimed to evaluate the effectiveness of the spaced repetition method by measuring any improvements in language skills. Data was collected through a combination of online surveys and a Likert scale questionnaire. The results demonstrated that the majority of students in the experimental group, who consistently used spaced repetition, reported significant improvements in their language skills, as evidenced by higher scores on the post experiment test. In contrast, the control group showed less pronounced progress, highlighting the added value of spaced repetition in language learning. The findings underline the versatility and effectiveness of spaced repetition, especially when integrated into the daily learning process. This method not only proved its effectiveness for memorization but also enhanced the practical application of language skills, leading to more confident and accurate communication in English. Additionally, students in the experimental group reported positive impacts on their motivation and time management, further supporting the potential of spaced repetition as a powerful tool for language education across various linguistic fieldsДокумент Відкритий доступ Exploring the role of the discipline "English for business communication" in developing mediation skills among engineering students(ФОП Кошовий Богдан-Петро Олегович, 0025-01-27) Stavytska, Iryna; Kryukova, Yelyzaveta; Yamshynska, Nataliia; Kutsenok, NeonilaThis study explores the role of the discipline "English for Business Communication" in developing mediation skills among engineering students, highlighting the importance of language proficiency and communication skills for future career advancement. The paper aims to assess the familiarity of engineering Master’s students with the concept of mediation, explore students’ perceptions of their language proficiency in handling mediation tasks, including mediating disputes, and provide recommendations for improving mediation-focused language instruction.Документ Обмежений Англійська мова професійного спрямування(2009) Кузьміна, Ірина Петрівна; Шаніна, Людмила Миколаївна; Факультет лінгвістики; НТУУ «КПІ»Видання має на меті дати студентам можливість набути певних навичок самостійної роботи за аутентичною науковою англомовною літературою, та ознайомити з сучасними напрямками фізичної науки у світі та збагатити пізнавальний інтерес.Документ Обмежений Англійська мова професійного спрямування. Англо-український словник до посібника К. І. Курашвілі «Англійська мова для студентів-фізиків» для студентів ІІІ-ІV курсів напряму підготовки 6.040203 «Фізика»(2009) Кузьміна, Ірина Петрівна; Лінгвістики; НТУУ «КПІ»Даний англо-український словник містить близько 1000 слів і словосполучень. Він допоможе студентам-фізикам у роботі над оригінальними текстами зі спеціальності на практичних заняттях і під час самостійної роботи.Документ Обмежений Англійська мова професійного спрямування(2009) Дроздович, Наталія Юріївна; Вадаська, Світлана Валеріївна; Факультет лінгвістики; НТУУ «КПІ»Мета методичних вказівок — розширення та закріплення студентами термінологічної лексики за фахом та опанування граматичними конструкціями, що дозволяють розуміти автентичні тексти, пов’язані з навчанням та спеціальністю.З метою найбільш ефективної самостійної роботи студентів включені вправи на розуміння письмового тексту та комунікативні наслідки висловлювання. Кожний розділ методичних вказівок супроводжується практичними завданнями.Документ Обмежений Іноземна мова для науковців. Mathematical writing style(2010) Кузьміна, Ірина Петрівна; Лінгвістики; НТУУ «КПІ»Дані методичні рекомендації розроблено для допомоги студентам у написанні різних видів робіт з математики з урахуванням різноманітних лексичних, граматичних, стилістичних особливостей для даного типу письма. Також їх можуть використовувати аспіранти та ті, хто планує писати наукову статтю, дипломну роботу, дисертацію, книжку (підручник) з математики або виступати з доповіддю.Документ Обмежений Англійська мова професійного спрямування(2010) Медкова, Ольга Миколаївна; Воздіган, Ірина Миколаївна; Лінгвістики; НТУУ «КПІ»Цей словник може допомогти тим, хто вивчає англійську мову, доповнити словниковий запас на основі вивчення способів словотворення. Словник містить вправи, виконання яких допоможе закріпити набуті знання.Документ Обмежений Англійська мова(2010) Черпак, Ольга Володимирівна; Баранова, Лілія Миколаївна; Ярошенко, Ольга Леонідівна; Факультет лінгвістики; НТУУ «КПІ»Методичні вказівки укладено відповідно до програми і спрямовано на розвиток у студентів III курсу приладобудівного факультету навичок читання і перекладу науково-технічних текстів за профілем оптичні та оптико-електронні прилади. Видання складається з 20 текстів на базі сучасних оригінальних підручників, технічних журналів і газет, які виходять англійською мовою. Це дає змогу студентам ознайомитися з мовними стилями різних авторів і джерел.Документ Обмежений Англійська мова: Ч. ІІ(2010) Кузьміна, Ірина Петрівна; Лiнгвiстики; НТУУ «КПІ»Запропоновано оригінальні, неадаптовані тексти з фізики. Подано правила та вправи із сучасної граматики англійської мови, задачі для самостійного розв’язання студентами, список фізичних одиниць та одиниць вимірювання. Для роботи студентів ІІ курсу вищих навчальних закладів спеціальності «Фізика» під час практичних занять з дисципліни «Англійська мова».Документ Обмежений Англійська мова: Ч. І(2010) Кузьміна, Ірина Петрівна; Лiнгвiстики; НТУУ «КПІ»Запропоновано оригінальні, неадаптовані тексти за фахом. Подано вправи на закріплення граматичного матеріалу. Для студентів ІІ курсу вищих навчальних закладів спеціальності «Фізика» для самостійної роботи з дисципліни «Англійська мова».Документ Обмежений Англійська мова професійного спрямування(2010) Василенко, Лариса Олександрівна; Кузьміна, Ірина Петрівна; Лінгвістики; НТУУ «КПІ»Документ Обмежений Англійська мова професійного спрямування(2010) Баранова, Лілія Миколаївна; Черпак, Ольга Володимирівна; Ярошенко, Ольга Леонідівна; Лiнгвiстики; НТУУ «КПІ»Методичні вказівки укладено відповідно до програми і спрямовано на розвиток у студентів III курсу приладобудівного факультету навичок читання і перекладу науково-технічних текстів за профілем оптичні та оптико-електронні прилади. Видання складається з 18 текстів на базі сучасних оригінальних підручників, технічних журналів і газет, які виходять англійською мовою. Це дає змогу студентам ознайомитися з мовними стилями різних авторів і джерел. Для розвитку навичок перекладу й розуміння спеціальної технічної літератури англійською мовою та розвитку розмовних навичок для бесід зі спеціальності до текстів надано 5 вправ на систематизацію знань з граматики, на закріплення лексики й розвиток навичок мовлення.Документ Обмежений Англійська мова професійного спрямування(2010) Цепкало, Олексій Володимирович; Буга, Світлана Юріївна; Лінгвістики; НТУУ «КПІ»Методичні рекомендації містять добірку неадаптованих текстів на базі сучасних оригінальних підручників, технічних журналів та газет, що виходять англійською мовою. Це дає можливість студентам ознайомитись з мовними стилями різних авторів та різних джерел. Метою даного видання є розширення та закріплення студентами термінологічної лексики за фахом, а також удосконалення ними лексичних навичок та вмінь професійно-орієнтованого говоріння.Документ Обмежений Англійська мова професійного спрямування(2010) Цепкало, Олексій Володимирович; Буга, Світлана Юріївна; Факультет лінгвістики; НТУУ «КПІ»Методичні рекомендації містять добірку неадаптованих текстів на базі сучасних оригінальних підручників, технічних журналів та газет, що виходять англійською мовою. Це дає можливість студентам ознайомитись з мовними стилями різних авторів та різних джерел.Документ Обмежений Англійська мова професійного спрямування(2011) Бойко, Світлана Олександрівна; Лінгвістики; НТУУ «КПІ»Методичні вказівки призначені для навчання студентів вмінню працювати з англомовною літературою за фахом, формування професійно-орієнтованих мовленнєвих навичок, розвитку навичок академічного письма, а також для підготовки до опрацювання англомовних джерел у науково-дослідницькій роботі.Документ Обмежений Англійська мова для науковців(2011) Малашевська, Катерина Олександрівна; Лінгвістики; НТУУ «КПІ»Методичні рекомендації містять добірку неадаптованих текстів на базі сучасних оригінальних підручників, технічних журналів та газет, що виходять англійською мовою. Це дає можливість студентам ознайомитись з мовними стилями різних авторів і різних джерел.Документ Обмежений Англійська мова професійного спрямування: Ч. І(2011) Павлова, Ольга Федорівна; Лінгвістики; НТУУ «КПІ»Метою видання є розширення та закріплення студентами термінологічної лексики за фахом, а також надбання ними базових навичок загально-технічного читання та спілкування.Документ Обмежений Англійська мова(2011) Корсун, Ганна Олексіївна; Цепкало, Олексій Володимирович; Факультет лінгвістики; НТУУ «КПІ»Документ Обмежений Англо-український термінологічний словник абревіатур та скорочень комп’ютерної лексики для курсантів (студентів) III-го курсу Військового інституту телекомунікацій та інформатизації(2011) Несин, Ю. М.; Лінгвістики; НТУУ «КПІ»Термінологічний словник пропонується для надання допомоги курсантам Військового інституту телекомунікацій та інформатизації для перекладу та розуміння фахових текстів з англійської мови. Словник рекомендується усім, хто вивчає комп’ютерні технології, щоб поповнити та закріпити знання абревіатур та скорочень комп’ютерної лексики.Документ Обмежений Англійська мова професійного спрямування(2011) Дроздович, Наталія Юріївна; Вадаська, Світлана Валеріївна; Факультет лінгвістики; НТУУ «КПІ»