Магістерські роботи (ЕМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ЕМ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 54
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Дослідження ушкоджень обмоток роторів асинхронних двигунів серії 4А(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2004) Микитюк, Орест Юрійович; Гераскін, ОлександрТема даної дисертаційної роботи спрямована на дослідження механічних ушкоджень в білячій клітці ротора асинхронних двигунів, що є однією з найважливіших проблем в електротехнічній та промисловій сферах. Під час проведення даного дипломного проекту використовувалися методи математичного моделювання з метою аналізу впливу різних факторів на виникнення та розвиток механічних пошкоджень. Асинхронні двигуни є найбільш поширеними в електротехнічній промисловості через свою надійність та високу ефективність. Проте, однією з основних проблем, яка може призвести до негативних наслідків у роботі таких двигунів, є ушкодження їх білячих кліток ротора. Це може статися внаслідок різних факторів, таких як механічні удари, вібрації, перевищення допустимих температур, недоліки в конструкції тощо. Метою дослідження було виявлення та аналіз механічних ушкоджень, що виникають у білячій клітці ротора асинхронного двигуна під впливом різних факторів. Для досягнення цієї мети, були використані методи математичного моделювання, які дозволили здійснити комплексний аналіз процесу виникнення та розвитку ушкоджень. Перевагою методів математичного моделювання є можливість віртуального відтворення умов, в яких виникають механічні ушкодження, що дозволяє виявити та проаналізувати найбільш критичні сценарії. Такий підхід дозволяє заздалегідь розробити ефективні заходи протидії ушкодженням та вдосконалити конструкцію ротора для забезпечення його максимальної надійності. У результаті проведених досліджень було виявлено, що механічні ушкодження в білячій клітці ротора асинхронних двигунів можуть мати серйозний вплив на їхню працездатність та технічний стан. Розроблені методи математичного моделювання дозволяють ефективно прогнозувати та управляти процесами виникнення та розвитку ушкоджень, що є важливим кроком у підвищенні надійності та довговічності асинхронних двигунів у промислових умовах.Документ Відкритий доступ Методика оцінки стану міжлистової ізоляції шихтованих магнітопроводів електричних машин(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Духно, Роман Павлович; Чумак, Вадим ВолодимировичМетодика определения состояния межлистовой изоляции является актуальной проблемой, поскольку ни один из существующих методов не является легким или быстрым в исполнении. Это заставляет работников ремонтных цехов пренебрегать такими экспериментами, что приводит к частым отказам и малой надежно сти элект риче ских машин в послеремонтный период. Разработка удобного метода позволит улучшить эту ситуацию. Целью работы является разработка и опробование нового метода исследования качества межлистовой изоляции магнитопровода, который будет легким и быстрым в исполнении, и не потребует образцового магнитопровода для сравнения. В работе были рассмотрены, проанализированы и использованы некоторые методы исследования дефектов активной стали асинхронных двигателей общего назначения и предложен новый метод исследования качества межлистовой стали, основанный на высокочастотных измерениях. Диссертация состоит из 113 страниц, 41 иллюстрации, 35 таблиц и 70 источников информации.Документ Відкритий доступ Діагностика ізоляції електричних двигунів рухомого складу імпульсним методом(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Цемеринов, Олександр Дмитрович; Чумак, Вадим ВолодимировичУ даній магістерській дисертації були проведені дослідження електромагнітних перехідних процесів при імпульсних впливах в обмотках тягових двигунів постійного струму рухомого складу. Проаналізовано низку методів випробувань ізоляції обмоток тягових двигунів постійного струму і визначено найбільш ефективний спосіб діагностики і контролю на основі імпульсних методів з підвищеною чутливістю до виявлення місць дефектів. Проведено аналіз хвильових процесів при імпульсних впливах в якорних обмотках тягових двигунів постійного струму. Визначено розподіл градієнтів потенціалів на окремих ділянках обмотки, розроблено методику виявлення пошкоджень в якорних обмотках зі зрівнювальними з’єднаннями. Розроблено функціональну та експерементальну схему випробувальної установки для діагностування дефектів ізоляції обмоток, проведені випробування в умовах ремонтного підприємства на реальних зразках. Розроблено математичну модель розрахунку імпульсних процесів в якорних обмотак в системноиу пакеті MatLab Simulink, проведено порівняння експерементальних та розрахункових результатів.Документ Відкритий доступ Підвищення ефективності шрдукціонного електрокотла(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Дзядик, Тетяна Миколаївна; Чумак, Вадим ВолодимировичПояснювальна записка складаегься з 1 О 1 сторiнки, 55 iлюстрацiй, 24 таблиць та 12 джерел iнформацii. Ключовi слова: програмний продукт, iнструментарiй, теплоносiй, коро ткозамкнена обмотка, еквiвалентний виток, безпосереднiй нагрiв. Метою дано� дисертацii � пiдвищення ефективностi проектування електро iндукцiйних котлiв шляхом розробки програмноrо забезпечення спрямова ного на вибiр оптимального варiанту в залежностi вiд функцii цiлi. Об'rкт дослiдження Електромаrнiтна система трансформатора електро iн дукцiйноrо котла з вторинною короткозамкненою системою. Розроблено програмний iнструментарiй для швидкого проектування нових llllдiв iндукцiйних котлiв з покращеними характеристиками та матерiалами. Спроектовано котли на потужностi 4,7 13; 22; 50; 100; 250; 500; 1600 кВт. Та 1 ввкористанням типiв сталей: 1512; 1513; 3411; 3412; 3413; 3404; 3405; М4Х. Та дослiдженно новi форми еквiвалентного витка вторинноi системи у про rрамному середовищi Comsol multiphysics.Документ Відкритий доступ Режими роботи безконтактного двигуна постійного струму з постійними магнітами(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Труханов, Олег Валерійович; Коваленко, Михайло АнатолійовичІснуючі математичні моделі безколекторних двигунів не враховують складну конфігурацію активної зони, нерівномірність розподілу електромагнітного поля та різні методи керування двигунами з постійними магнітами. Тому в магістерскій дисертації розроблена математична коло- польова модель безконтактного двигуна постійного струму з постійними магнітами, що в повній мірі враховує режими роботи BDCM та дозволяє розрахувати струми і напруги в обмотках, розподіл електромагнітного поля та зусиль для визначення величини електромагнітного моменту. Порівняно результати розрахунку сили струму та моменту отримані за допомогою математичного моделювання у программі Comsol Multiphysics з експериментальними даними. Розбіжність розрахункових та експериментальних даних знаходиться в межах 4…7 %, що підтверджує адекватність розробленої моделі.Документ Відкритий доступ Аналіз високочастотних процесів в шихтованих магнітних осердях(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Вівчаренко, Олег Олегович; Коваленко, Михайло АнатолійовичМетодика аналізу високочастотних процесів у шихтованих магнітних осердях є актуальною проблемою, оскільки жоден з існуючих методів не є досить точним та реалістичним щоб показати швидкоплинні процеси у листах сталі на мікро-рівні. Робота складалась із декількох етапів: розробка моделі, математичне моделювання та експериментальні дослідження які повністю відповідають математичному моделюванню. Результати моделювання дозволяють більш обґрунтовано аналізувати складні швидкоплинні електромагнітні процеси в шихтованих осердях. Результати моделювання дозволяють обґрунтовано у тривимірному просторі отримати картину електромагнітного поля при впливі змінного струму.Документ Відкритий доступ Комплексна діагностика шихтованих осередь електричних машин(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Ігнатюк, Евген Станіславович; Чумак, Вадим ВолодимировичАктуальність проблеми оцінки якості шихтованих магнітопроводів полягає в тому, що більшість відомих методів не є зручними, так як на їх застосування, при виробництві та в ремонтних цехах необхідно залучати кваліфікований персонал та затрачати багато часу на проведення кожного виміру. Відсутність спеціальної необхідної апаратури ускладнює використання стандартних методів. Створення нового, значно простішого та швидшого у виконанні методу комплексної діагностики та створення відповідної простої, зручної та компактної апаратури дозволить подолати ці проблеми. Метою роботи є розробка методів комплексної оцінки якості шихтованих осердь та виготовлення макетного зразка пристрою контролю стану міжлистової ізоляції збірних пакетів електричних машин. В роботі використано та проаналізовано відомі методи діагностики магнітопроводів АД загального призначення, а саме віброакустичний та індукційний методи дослідження стану міжлистової ізоляції. Запропоновано новий метод комплексної діагностики шихтованих осердь, що базується на поєднанні високочастотного та віброакустичного методу оцінки якості стану шихтованих магнітопроводів. Виготовлений пристрій контролю якості міжлистової ізоляції шихтованих магнітопроводів на основі запропонованих методів який оперативно визначає три ступені дефектності шихтованих осердь.Документ Відкритий доступ Розробка експериментального стенду для дослідження синхронних машин(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018-12) Рябуха, Андрій Ігорович; Коваленко, Михайло АнатолійовичРозглянуто перелік існуючих стендів для дослідження синхронних машин. Розроблено концепцію сучасного експериментального стенду. Проведено аналіз конструктивного виконання синхронної машини. Розроблено структуру експериментального стенду по дослідженню параметрів та характеристик синхронної машини малої потужності з реалізацією плавного навантаження та сучасним вимірювальним комплексом. Знято експериментальні характеристики які корелюються з теоретичними даними.Документ Відкритий доступ Динамічні режими роботи асинхронного двигуна приводу транспортного засобу при використанні в системі живлення суперконденсаторів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018-12) Бєлкін, Сергій Володимирович; Реуцький, Микола ОлександровичВ магістерській дисертації розглянуті питання можливості збільшення ресурсу акумуляторної батареї живлення автономної транспортної установки та покращення динамічних режимів роботи транспортного засобу «TaiLG Trike-14» в складі тягового елемента якого використаний асинхронний двигун фірми ABB серії М2АА080С2 IM1001 потужністю 1,1 кВт., за рахунок використання в системі живлення додаткового елемента – суперконденсатора.Документ Відкритий доступ Сервісний реверсивний двигун постійного струму з серієсним збудженням(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018-12) Добридник, Тарас Русланович; Реуцький, Микола ОлександровичВ магістерській дисертації проведений розрахунок реверсивного двигуна постійного струму MУ-341У з серієсним збудженням для систем автоматики, призначений для використання в приводах механізмів різних типів. В магістерській дисертації було проведено електромагнітний розрахунок, розрахунок робочих характеристик, тепловий розрахунок двигуна постійного струму, з покращенням бистродії над двигуном прототипомДокумент Відкритий доступ Апаратні засоби діагностування шихтованих магнітних осердів електричних машин(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018-12) Низкогуз, Поліна Володимирівна; Коваленко, Михайло АнатолійовичВ даній дисертації було створено експериментальні установки для діагностування якості магнітних осердів електричної машини та проведено досліди згідно з розробленими методичним вказівками. Отримані результати підтверджують можливість використання лабораторної установки в процесі виготовлення та ремонту електричних машин.Документ Відкритий доступ Генетична систематика гібридних видів функціональних класів електромеханічних об’єктів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018-12) Павловська, Катерина Владиславівна; Шиманська, Анна АнатоліївнаЗа напрямом створення систематики класів електромеханічних об’єктів в межах структурно-системних досліджень вперше здійснено: обґрунтовано таксономічну категорію гібридного виду та показано, що, незважаючи на більш високий порядок генетичної складності породжувальних хромосом, гібридні види у структурі систематики мають той самий ранг, що і базові види; показано, що рівноцінність підходів до побудови систематики базових видів за шляхом впорядкування видів по геометричним родам або по гомологічним рядам є справедливою і у випадку систематики гібридних видів; запропоновано ієрархічну структуру систематики основних та допоміжних таксономічних одиниць класів гібридних електромеханічних об’єктів; здійснено аналіз раніше визначеної генетичної програми класу індукторних модулів для мотор-шпинделів з точки зору того, що вона становить системну основу для побудови систематики досліджуваного класу.Документ Відкритий доступ Лабораторний електромеханічний комплес для енергозберігаючих випробувань асинхронних машин з поверненням енергії в мережу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018-12) Нечай, Володимир Олександрович; Реуцький, Микола ОлександровичВиготовлено електромеханічний випробувальний комплекс для асинхронних двигунів. Розроблено технічний опис комплексу для проведення випробувань асинхронних двигунів. Наведена методика по моделюванню комплесу на ПК в програмі SolidWorks та створення комплексу в наглядному екземплярі за допомогою сучасного обладнання. Стенд виконано з метою спрощення проведення випробувань електричних машин та економії енергії ( з поверненням енергії в мережу).Документ Відкритий доступ Розробка експериментального стенду для дослідження крокового двигуна(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018-12) Рябченко, Дмитро Олексадрович; Коваленко, Михайло АнатолійовичВ роботі розроблено експериментальний стенд для дослідження параметрів та характеристик біполярного крокового двигуна з постійними магнітами. В роботі проведено патентий пошук за темою дисертаційного дослідження, виявлено основні напрямки та тенденції розвитку кроковими двигунами, виявлено сучасні крові двигуни, які застосовуються в системах автоматизованого керування, побутових, промислових системах та ін..На основі аналізу систем керування кроковими двигунами запропоновано реалізацію лабораторного стенду для керування біполярним кроковим двигуном для наочної демонстрації студентам та викладачам в рамках навчальних курсів.Документ Відкритий доступ Електромашинний підсилювач поперечного поля потужністю 1,7 кВт(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018-12) Котомов, Геннадій Олександрович; Реуцький, Микола ОлександровичЕлектромашинний підсилювач ЕМП-5ПМБУ призначений для роботи спільно з електродвигуном постійного струму в системах автоматизованого електороприводу механізмів горизонтального повороту. До складу підсилювача входять електромагнітний підсилювач поперечного поля (генератор) і приводний електродвигун постійного струмуДокумент Відкритий доступ Оптимізація безконтактної електромагнітної муфти(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018-12) Маляр, Ірина Віталіївна; Шиманська, Анна АнатоліївнаЕлектромагнітні муфти застосовують для замикання і розмикання кінематичних ланцюгів без припинення обертання, наприклад, в коробках швидкостей і передач, а також для пуску, реверсування і гальмування приводів верстатів. Застосування муфт дозволяє розділити пуск двигунів і механізмів, зменшити час пускового струму, усунути удари як в електродвигунах, так і в механічних передачах, забезпечити плавність розгону, усунути перевантаження, прослизання і інше. Різке зменшення пускових втрат в двигунах знімає обмеження по допустимому числу включень, що дуже важливо при циклічній роботі двигуна. Електромагнітна муфта є індивідуальним регулятором швидкості і являє собою електричну машину, що служить для передачі крутного моменту від ведучого вала до веденого за допомогою електромагнітного поля. Застосування електромагнітних муфт дозволяє отримати якісно новий пристрій без істотних конструктивних змін електродвигуна.Документ Відкритий доступ Дослідження автомобільного генератора за допомогою мобільного вимірювального комплексу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Шумський, Микола Віталійович; Цивінський, Сергій СтаніславовичВ магістерській дисертації розглянуто будову, принцип дії та характеристики сучасних автомобільних генераторів, викладено процедуру технічного обслуговування, діагностики та ремонту автомобільних генераторів, проведено огляд існуючого обладнання та приладів для технічного обслуговування і ремонту автомобільних генераторів, створено стенд для дослідження, діагностики та технічного обслуговування автомобільних генераторів змінного струму, проведено дослідження та зняття характеристик автомобільних генераторів BOSСH та 3701.Документ Відкритий доступ Сервісний автомобільний двигун постійного струму(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Крамар, Андрій Олександрович; Чумак, Вадим ВолодимировичВ даній дипломній роботі проведений розрахунок сервісного двигуна постійного струму з збудженням від постійних магнітів, призначений для використання в моторедукторі автомобільного склоочисника. В роботі було проведено електромагнітний розрахунок, розрахунок робочих характеристик, тепловий розрахунок двигуна постійного струму, з покращенням характеристик над двигуном прототипом. Об’єктом дослідження є двигун постійного струму з постійними магнітами для моторедуктора склоочисника легкового автомобіля. Предметом дослідження є робочі, механічні та швидкісні характеристики ДПС. Метою роботи є вдосконалення електродвигуна прототипу та покращення його динамічних характеристик. Спроектована машина відповідає вимогам техніко-економічної ефективності.Документ Відкритий доступ Високочастотні процеси в електричних машинах при погіршенні стану ізоляційної конструкції(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Стулішенко, Андрій Сергійович; Чумак, Вадим ВолодимировичОб’єктом дослідження являвся ізоляційна конструкція обмоток малопотужних електричних машин загального призначення зі всипними обмотками. Метою роботи є оцінка діагностичних параметрів в умовах тепловологих впливів на малопотужні електричні машини загального призначення зі всипними обмотками при використанні високочастотних процесів і моделюванні інтегральних та локальних дефектів ізоляції. В даній магістерській десертації проаналізовано основні параметри для контролю стану ізоляції обмоток електричних машин, досліджено вхідні опори обмоток як узагальнені параметри, проведено розрахунок високочастотних процесів в обмотці за допомогою ланцюгових схем заміщення в середовищі MatLab Simulink. Проведено експериментальні дослідження на реальному двигуні 4А80А4 УЗ здійснено порівняння з теоретичними результатами. Запропоновано спосіб виявлення дефектів корпусної ізоляції в залежності від місця розташування дефекту, а також метод виявлення КЗ витків в багатовиткових асинхронних двигунах загального призначення.Документ Відкритий доступ Лінійний асинхронний двигун для сепарації лому кольорових металів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Ткачук, Ігор Валерійович; Чумак, Вадим ВолодимировичМагістерська робота присвячена дослідженню лінійного асинхронного трифазного двигуна, який використовується у системі сепарації лому кольорових металів. Для досягнення цієї мети розроблено математичну коло-польову модель лінійного асинхронного двигуна, що в повній мірі враховує режими роботи та дозволяє розрахувати струми і напруги в обмотках, розподіл електромагнітного поля та зусиль для визначення величини електромагнітного моменту.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »